MuscleMeat

voorstellen + foto's 1,5 jaar trainen

Twisted1

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
76kg
Heey!
Na toch al een hele tijd op dit forum te hebben gezeten vond ik het tijd voor me eens voor te stellen en foto's te posten.

Ik ben 18 jaar en ben nu anderhalf jaar aan het trainen, ik heb dit altijd thuis gedaan en ben begonnen met enkel push-ups en pull-ups te doen, na een tijdje heb ik wat dumbbells gekocht, en nog wat later heeft men vader een fitnesstoestel gekocht :)
Sinds 2 maanden heb ik mijn trainingen voort gezet in het plaatselijke fitnesscentrum in de hoop een heel stuk breder te worden :D
& voordat mensen gaan vragen naar foto's van mijn benen, ik heb blessure gehad aan mijn knie, waardoor ik immense pijn kreeg bij het trainen van de benen :( gelukkig heb ik er geen last meer van en ben ik nu ook de benen volop aan het trainen!

-18 jaar
-1m84
-76kg

goede foto's heb ik nog niet echt, maar ik zal mijn post updaten zodra ik er meer heb!
beginnen bij het begin: mei 2009
2.jpg
3.jpg

lange haren.. what was I thinking? ;p
4.jpg

oktober 2009
5.jpg
6.jpg

december 2009
7.jpg
8.jpg

mei 2010
9.jpg

juni 2010
10.jpg

augustus 2010
11.jpg

tips zijn altijd welkom! ;)

Welkom kerel,

ziet er niet verkeerd uit.. heb je toevallig ook een voedingsschema? dat wil je goed helpen met progressie boeken man.

Succes met knallen verder.

• Topic Starter Topic Starter
Welkom kerel,

ziet er niet verkeerd uit.. heb je toevallig ook een voedingsschema? dat wil je goed helpen met progressie boeken man.

Succes met knallen verder.

Ik heb geen strikt voedingsschema... maar door het vele lezen op het forum heb ik mijn voeding wel erg aangepast, gedaan met snoepen en rotzooi eten/drinken en vervangen door veel kip/vis/rijst/groente etc. maar ik zou inderdaad eens een echt voedingsschema moeten opstellen en me daar aan houden :)

Terug
Naar boven