Fitness Seller

Voorstellen! + Pic

Chicane90

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Goedemiddag allemaal,

Na enkele jaren zonder account rond te hebben gedwaald op dit forum besloot ik verleden jaar me toch maar eens te registreren. Zoals jullie waarschijnlijk al kunnen zien is er van daadwerkelijk actief deelnemen aan discussies en miscen echter maar weinig gekomen. In de hoop daar vanaf nu verandering in te brengen bij deze mijn eerste post!

Geschiedenis
15yo: 58KG ?,?%BF
18yo: 75KG 7,4%BF
Enkele jaren uit de running geweest met af en toe een sporadisch bezoek aan de gym.
23yo: 63KG ?,? BF

Today: 23yo, 70KG, ?,?%BF

Na enkele jaren van op's en aan's ben ik inmiddels weer een maand of tien vijf maal per week in de sportschool te vinden. In vakanties wil dat wel eens tien maal zijn.

Voeding
Sinds ik het sporten verleden jaar weer heb opgepakt ben ik ook maar eens met m'n voeding aan de slag gegaan. Al gauw verdwaald geraakt en het geduld verloren bij het berekenen van m'n onderhoud en maar gewoon begonnen met het eten van 7 a 8 maaltijden per dag. Dit komt er voornamelijk op neer dat ik ontbijt met een flinke kom havermout, lijnzaad en 8 eieren waarvan drie met dooier. Daarnaast eet ik zes keer per dag een portie broccoli met vis (tilapia, zalm, panga), drink ik 2 eiwitshakes, een eiwitreep, een banaantje of twee en caseïne voor de nacht. Ik drink alleen water en zwarte koffie. Shakes en ontbijt ook met water. Erg amateuristisch allemaal right? Wellicht kom ik met jullie hulp op den duur tot een gevarieerd en beter gebalanceerd schema.

Supplementatie
Whey (hydrolisaat of isolate) & Caseïne
Visolie caps (6 per dag)
Multivitamine
BCAA's
Zinc, Magnesium, Kalcium
CLA, Acai
Acetyl-L-Carnitine
Groene thee caps
Jack3d & NoxiPro (oude formules)
Dexaprine & OxyElitePro (oude formules)

Trainschema
ma: Borst/Biceps
di: Benen
wo: Rug/Triceps
do: Shouders
vr: Benen
(i.v.m workshifts niet mogelijk om de zaterdag of zondag te benutten.)
Verder switch ik biceps en triceps soms met elkaar na een paar weken.

Well, thats about it.
Ik hoop veel van jullie te mogen leren en adviezen zijn dan ook altijd welkom!

Grt.

2ropeg1.png

Laatst bewerkt:
Plaatje 5 is een mooi plaatje voor in een onderbroekenblad :P (positief btw)

Jij hebt een beetje het fysiek wat ik probeer te behalen. Vind alleen die 70kg wat aan de lage kant :)
Met een paar extra kilo erbij zal dat wel een bruut fysiek geven ^^

Damn! Wat een fysiek!
Wat meten je armen?

Je ziet er zwaarder dan 70 kg uit btw...

• Topic Starter Topic Starter
Thanks Djildjamesh :roflol: & Paulvri!

Wat betreft de afmetingen, ik heb werkelijk geen idee ??? Richt me eigenlijk meer op de spiegel. In ieder geval, ben een slim built ecto van mezelf, op deze foto sta ik er zelfs nog redelijk 'vol' op voor mijn doen (met name rond de buiksectie). Met normale kleding aan zou je niet zeggen dat er wat onder zit, vandaar het optisch kilo bedrog denk ik.

Laatst bewerkt:
Het is een feit dat je 'groter' lijkt als je droog staat, maar dan nog.
Als je eens tijd zou hebben, hoor ik graag wat je armen meten. Just wondering :D

Je mag wel wat meer eten. prima fysiek om door te bouwen

Heb je trouwens before pics? Wil eens vergelijken hoe je borst gegroeid is. Mirin' at the line ;)

• Topic Starter Topic Starter
Incline dumbbell flyes op 20° all the way, press zelfde voor die diagonale lijnen. Die twee oefeningen en die precieze hoek hebben voor mij het verschil gemaakt. En laag zitten in vp ofcourse.

Laatst bewerkt:
Ziet er netjes uit, die definitie. Je zegt dat je 75kg woog toen je 18 was met 7,4% BF, heb je nog pics van toen?

Mag wel wat massa bij, goed om op door te bouwen. Ik zou echt bijna alle suppletie wegdoen en me richten op een meer gedetailleerd voedingsschema, heb je meer aan dan al die suppletie.

Goed fysiek!

massa aanzettennnnnnn

Zoals Sma zegt... meer eten. Voor de rest prima fysiek, maar kan nog veel uitgehaald worden!

Goede resultaten!

Verder zou ik niet in een schort naar de gym gaan, of je krijgt het verwijt een grote phaggot te zijn.

Terug
Naar boven