MuscleMeat

Voorstellen..

Bezoekers in dit topic

Goede titel :cool:

Ik ben niet hebberig. 10% will do.
 
Heb serieus wel eens aan zoiets gedacht, ook omdat ik geen sportschool heb gebruikt en door de situatie dus alles in en om het huis moest doen...
Als een soort uitleg dat het zelfs mogelijk is zonder sportschool!
Maarja, ik ben geen schrijfster en daar zit verder ook niemand op te wachten denk ik ;)

nou dit is zo'n grote transformatie en veel meer herkenbaar voor de gemiddelde huisvrouw

dan die " onbereikbare" bitches zoals Faya Lourens en die bovendien alle resultaten heeft behaald met behulp van personal trainers

en een volle portemonnee zonder een druk huishouden
 
nou dit is zo'n grote transformatie en veel meer herkenbaar voor de gemiddelde huisvrouw

dan die " onbereikbare" bitches zoals Faya Lourens en die bovendien alle resultaten heeft behaald met behulp van personal trainers

en een volle portemonnee zonder een druk huishouden

Klopt... ik heb gebruik gemaakt van voedingsschema's en trainingsschema's die wel op maat gemaakt waren, maar na veel kennis opdoen over clean eten en veel ervaring met cardio i.c.m. beginnen met krachttraining.. verdeling van mijn macro's, kan ik ondertussen voor de "beginnende moeder" al heel wat adviezen geven inderdaad...
Helaas geen volle portemonnee of PT... ;)
 
Van mollige huisvrouw tot Faya killer.

Heb ik nu toch nog recht op mijn 10%?
 
Klopt... ik heb gebruik gemaakt van voedingsschema's en trainingsschema's die wel op maat gemaakt waren, maar na veel kennis opdoen over clean eten en veel ervaring met cardio i.c.m. beginnen met krachttraining.. verdeling van mijn macro's, kan ik ondertussen voor de "beginnende moeder" al heel wat adviezen geven inderdaad...
Helaas geen volle portemonnee of PT... ;)

ik zou toch proberen om er op een of andere manier munt uit te slaan :burns:
 
ik zou toch proberen om er op een of andere manier munt uit te slaan :burns:

Ik zou niet weten waar ik moet beginnen... eerst ergens aankloppen met mijn idee of eerst mijn idee uitwerken en dan een voorstel neerleggen...

Ik ga er eens op deze rustige zondag over brainstormen... :devil:
Thnx voor de tip.. :yes:
 
Vieze jij rekent 15% management fee, ik maar 10%. Er zijn ook geruchten dat Vieze jij nogal handtastelijk is. Ik wil hem niet zwart maken natuurlijk maar zijn naam heeft hij niet voor niets :roflol:
 
Maar ff serieus: Galen hier op het forum heeft ook boeken gepubliceerd, waarom vraag hem hem niet eens hoe hij te werk is gegaan?
 
Vieze jij rekent 15% management fee, ik maar 10%. Er zijn ook geruchten dat Vieze jij nogal handtastelijk is. Ik wil hem niet zwart maken natuurlijk maar zijn naam heeft hij niet voor niets :roflol:


:hahaha:
 
Vieze jij rekent 15% management fee, ik maar 10%. Er zijn ook geruchten dat Vieze jij nogal handtastelijk is. Ik wil hem niet zwart maken natuurlijk maar zijn naam heeft hij niet voor niets :roflol:

Haha, dan doe ik met "Vieze jij" alleen online zaken ;)

Maar ff serieus: Galen hier op het forum heeft ook boeken gepubliceerd, waarom vraag hem hem niet eens hoe hij te werk is gegaan?

Bedankt, ik ga hem eens berichten! :thumb:
 
Eindelijk eens een topic waarin we elkaar ludiek kunnen beledigen zonder dat er autoruiten worden ingeslagen :D. Je hebt een goede invoed op ons Hermiek! (Of zijn we gewoon een stel testosteronpieken die bij iedere vrouw zo reageren :flexgrin:)?
 
Eindelijk eens een topic waarin we elkaar ludiek kunnen beledigen zonder dat er autoruiten worden ingeslagen :D. Je hebt een goede invoed op ons Hermiek! (Of zijn we gewoon een stel testosteronpieken die bij iedere vrouw zo reageren :flexgrin:)?

Haha testosteron of niet, ik ben niet snel beledigd en een beetje lomp mag af en toe best ;)
 
Nou jaaa, noem je me nog lomp ook terwijl ik je slechts 10% reken ???:treuren::treuren:
 
Heb he een auto? Hopelijk niet met dubbel glas dan :lol:
 
Wauw, geweldige transformatie!
 
Nou jaaa, noem je me nog lomp ook terwijl ik je slechts 10% reken ???:treuren::treuren:

Heee, ik ben onschuldig! ;)
Het zegt meer over jou dat jij die opmerking op jezelf betrekt, ik heb nooit een naam genoemd bij het stukje "lomp".. :engel: ;)
 
Laatst bewerkt:
Feest der herkenning :1010:
 
Back
Naar boven