1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

Voorstellen..

Discussie in 'Stel je voor en/of plaats je verhaal (dames only)' gestart door hermiek, 15 jul 2017.

Er is momenteel 1 gebruiker aanwezig in dit topic (0 leden en 1 gast).
  1. johnyjordaan

johnyjordaan Huge Freak

Leuk Bevonden:
    2.609
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m64
    Massa:
    69kg
    iemand die doorslaat luisterd niet naar commentaar van buitenstaanders.

Ik vind de woorden normaal en wij zien liever meer vet,niet behoedend klinken,eerder belerend.

HillR vindt dit leuk.
  2. johnyjordaan

johnyjordaan Huge Freak

Leuk Bevonden:
    2.609
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m64
    Massa:
    69kg
    Ik bepaal zo ver als mogelijk zelf mn spoor. Heb daar geen input voor nodig van "normale"mensen.

Als je de input van de "normale"mensen ook daadwerkelijk gaat toepassen dan kom je meestal nergens. Dit is mijn ervaring met "normale" mensen in mijn omgeving dan toch (nabije en verre)

Maar goed bedoelde tips e.d. zijn wel altijd welkom,kan je alleen maar uit leren.

Verder zie ik ook niet in waarom TS op een ander spoor gezet moet worden,of waarom haar spoor dan niet goed is. Omdat normale mensen liever meer vet zien?
    Ze ziet er niet ongezond uit (anorexia ) zie het probleem dan ook niet.

Laatst bewerkt: 17 jul 2017
  3. hermiek

hermiek Novice Topic_Starter

Leuk Bevonden:
    33
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m67
    Massa:
    56kg
    Ik weet dat zulke opmerkingen goed bedoelde reacties zijn!
    Maak het niet te groot. Ik sla niet door, ik hou van een beetje droog en een beetje zacht. Ik bouw met mijn lichaam zoals ik dat wil....je houdt altijd mensen die je shape niet mooi vinden, hoe dan ook!

Vieze jij, johnyjordaan, HillR en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. HillR

HillR Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    3.541
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m50
    Vetpercentage:
    23%
    Positief antwoord Hermiek..

Mensen die veel afgevallen zijn moeten dat vaak horen, dat ze niet moeten doorslaan.. dat je niet te dun moet worden.. dat je niet te gespierd moet worden, dat dit niet mooi is, dat dat niet mooi is.. Dat mannen liever wat meer houvast hebben en nog meer van dat soort onzin. Ik word er persoonlijk niet goed van.. Het is misschien goed bedoeld advies, maar in vele gevallen wordt dat goedbedoelde advies alleen maar gedeeld wanneer je in hun ogen "teveel" afvalt, toen ik nog een dikzak was hoorde ik nooit iemand over dat ik misschien beter eens wat af zou vallen, omdat mijn eetgedrag een beetje doorslaat en dat dat niet gezond is.. Maar owee, toen ik was afgevallen kwam iedereen aankloppen, niet doorslaan hoor "zo ben je toch ook al mooi slank"!

Nouja, lang verhaal kort:

Je moet doen waar je je goed bij voelt, in zoverre dat het je gezondheid niet in de wegstaat natuurlijk.. Maar ik zie op je progressiefoto op de ene foto een vrouw met overgewicht en op de andere een vrouw met een super fit fysiek waar keihard voor is gewerkt.

hermiek en johnyjordaan vinden dit leuk.
  5. hermiek

Leuk Bevonden:
    33
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m67
    Massa:
    56kg
    Wauw, dankje!

Ik ben het langzaamaan gewend... het zijn vaak onwetende mensen.
    Mensen die niet snappen dat je ook hard moet blijven werken om die kilo's er alleen al af te houden.. ik heb aanleg om makkelijk aan te komen, dus het blijft hard werken.

En als je zegt dat je graag veel krachttraining doet voor meer definitie, kracht, een sterker en mooier lichaam, dan denken ze er gelijk de ergste dingen bij.

Veel mensen luisteren niet maar oordelen maar wat graag.
    Heb geleerd het naast me neer te leggen. Ze hebben zelf kennelijk een te saai leven om zich dus zo druk te maken over een ander..

De comments hier zie ik als opbouwende feedback en goed bedoelde meningen. Niks mis mee!
    Ik sla niet door, ik let gewoon goed op en daar voel ik me fijn bij :)

HillR en johnyjordaan vinden dit leuk.
  6. johnyjordaan

johnyjordaan Huge Freak

Leuk Bevonden:
    2.609
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m64
    Massa:
    69kg
    Vaak zien ze niet graag iemand slagen in een diet omdat zijzelf er het karakter niet voor hebben.En dan komen natuurlijk al hun belachelijke commentaren.

HillR en hermiek vinden dit leuk.
  7. hermiek

Leuk Bevonden:
    33
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m67
    Massa:
    56kg
    Ja... 8 van de 10 van die mensen zeggen het uit afgunst..

johnyjordaan en HillR vinden dit leuk.
  8. kardemompeul

kardemompeul Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    524
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m67
    Massa:
    54kg
    Vetpercentage:
    15%
    Ik zag je transfo ergens in een ander topic ook al van de week van hooooooly wat is dit gaaf zeg. Proficiat!!:bow2:

hermiek vindt dit leuk.
  9. hermiek

Leuk Bevonden:
    33
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m67
    Massa:
    56kg
    Dankje :)