XXL Nutrition

Vooruitgang na 1 maand opnieuw trainen

kevow

Cool Novice
Waardering
0
Hallo.

Na 3-4 jaar stil te liggen door gezondheidsproblemen ben ik terug beginnen trainen. Ben nu net een maandje bezig. Door de medicatie die ik heb moeten slikken ben ik enorm veel bijgekomen vooral in vet.

Mijn huidige stats:
leeftijd: 21 Jaar
Lengte: 170 Cm
Gewicht: 85 Kg
Bf: ???

Mijn stats toen ik gestopt ben met trainen
Leeftijd: 17 jaar (bijna 18)
Lengte: 168 Cm
gewicht: 71 Kg
Bf: 7%

1zlxe07.jpg

27yrc7p.jpg

fm6j39.jpg

Het was/is demotiverend dat ik zo verdikt ben door die gezondheidsproblemen, maar ik ben er al over. Gewoon keihard werken en het komt weer goed denk ik.

Heeft iemand ook misschien tips voor symetrie? mijn linkerarm loopt wat achter (net geen cm) en ik merk ook dat hij zwakker is dan mijn rechterarm.

dumbbells bro
gewoon stoppen met rechterhand op dezelfde rep als je met links kan

Denk dat je na je cut wel nog aardig wat massa overhoud. En je arm tja idd gewoon los bij trainen

• Topic Starter Topic Starter
Cutten zit er nog niet in... Ik wil echt zo ver gaan als mijn lichaam aankan. Ben nu nog maar een maandje bezig he.

Maar ik merk wel dat mijn vet snel aan het verdwijnen is. Ik zie dat bv aan dat mijn abs beginnen door te komen terug en alles niet meer zo papperig aanvoelt. Enkel langs mijn vooraanzicht zoals mn fotos gemaakt zijn, zie ik niet veel verschil... Langs de zijkant wel.

Mijn gewicht is deze maand redelijk constant gebleven al heb ik verschil gezien in spiermassatoename en afname van cm's rond de taille (armen van 37 naar 41,5 gegaan deze maand, en taille van 104 naar 94).

Wel ik probeer via rest pauze sets alles even sterk te maken, als mijn rechter arm bij bv curls 8 reps aankan, doe ik dat met mijn linker ook door 10-15 sec te rusten na failure op de laatste set (heb enkel failure bij laatste set)

symmetrie: deels genetisch maar gewoon altijd proberen met zelfde gewicht te belasten

verder toch goeie massa onder het vet zo te zien ;) goeie armen en rug ook, vergeet schouders en traps niet :) vp voorzichtige schatting 18-19%?

• Topic Starter Topic Starter
Wel wat is het beste onder hetzelfde gewicht te halen?

Zoals Daniel zegt Stoppen met dezelfde rep als je andere aankan, of je herhalingen afmaken met hetzelfde gewicht door een rest pauze?

18-19 maar? dacht dat het meer ging zijn, dus het valt nog goed mee hehe

Schouders en traps vergeet ik niet hoor, klaat ze goed afzien en besteed er veel meer aandacht aan als vroeger... Zal nog wel een tijdje duren hehe

Gewoon hard door blijven knallen dan kom je er wel!

Over je arm moet je zorgen dat je met links begint.
Kun je maar 6 reps? Dan rechts ook maar 6.

Terug
Naar boven