Fitness Seller

vorming biceps

leer hier veek

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 01:09 ----------

leer hier veel

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 01:11 ----------

dank jullie wel

In een afbeelding die aangeeft wat de primaire belasting vor de Brachialis is hoeft dat ook niet. Dat ze het voor de biceps wel doen moet je maar als extratje zien.

Ik heb het probleem dat ik precies een zeer lange biceps heb... een echte 'piek' heb ik niet, ik heb meer een soort van 'afgeplatte' piek :p
simpele voorstelling: Piek : /\ en mijn biceps is meer van: /"""\
schnappie? :p

Als ik zou moeten kiezen tussen een korte hoge biceps of een lage lange biceps zou ik toch voor de laatste gaan.

njah, de meesten in de sportschool zeggen dat hier ook. Ze zeggen dat die biceps (na goed trainen/rusten/eten) echt wel 'massiever' lijkt dan een smalle hoge biceps ^^

Een piek in m'n bicep vind ik juist veel mooier.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ipv

ray03.jpg

Piek vind ik persoonlijk niet zo mooi.
Zoiets als dave tate heeft vind ik wel bruut :D
dave_tate.jpg

Een piek is meestal ook pas zichtbaar in een pose als Front Double Biceps o.i.d.
Niet gestrekt.

Snap wat je bedoelt maar kon geen twee gelijke poses vinden die geen piek hebben :D

Enigste foto's waarbij ik echt kan zien dat het een platte lange biceps is, is op foto's van beginners. Kan ik natuurlijk niet langs Arnold zetten.

bicepposeforweb.jpg

Denk dat jullie dit bedoelen met een lange platte bicep?

Snap wat je bedoelt maar kon geen twee gelijke poses vinden die geen piek hebben :D

Enigste foto's waarbij ik echt kan zien dat het een platte lange biceps is, is op foto's van beginners. Kan ik natuurlijk niet langs Arnold zetten.

Denk dat jullie dit bedoelen met een lange platte bicep?
bicepposeforweb.jpg

Die vind ik nog wel meevallen, ik schat in dat als die man doortraint en aardig wat massa pakt, dat de piek wel degelijk goed aanwezig is hoor..
Op dit moment zit er al een piek op, maar omdat hij niet zoveel massa heeft op z'n armen lijkt het niet zo..

zoiets als als dave vind ik ook heel bruut. wat doen jullie meestal voor biceps schema dan
ik heb dit:
wide grip barbell curls
hammer curls
concentration curls
is dit een redelijk schema ?

zoiets als als dave vind ik ook heel bruut. wat doen jullie meestal voor biceps schema dan
ik heb dit:
wide grip barbell curls
hammer curls
concentration curls
is dit een redelijk schema ?

Die wide grips doe ik nooit, meestal hammer curls (naar voren, EN langs de borst omhoog)
Die concentration curls sowieso wel, en ook cable curls en barbell curls doe ik vaak..

Die wide grips vind ik echt nutteloos, ik voel daar niet zoveel voor..

Ik heb een ''piek'' als het ware(is heel duidelijk te zien).
Ben nog een beginner train net een jaar ongeveer(half jaar heel intensief low reps en zo zwaar mogelijk).
ik heb veel reacties gehad in de gym dat me biceps mooi zijn , maar ik wil hem zelf juist wat ''breder'' en niet zo overduidelijke piek.
hier kan ik dus vrij weinig aan doen?

Een piek is ook niet alles hoor. Ik heb altijd al een piek op mijn biceps gehad, maar had liever iets langere biceps gehad. Het enige wat in me op komt wat jou kan helpen is fascia stretching, dit wordt toegepast in Dogcrapp training. Maar of dit je daadwerkelijk gaat helpen weet ik niet, het proberen kan geen kwaad.

Ultieme bicep:
Lang in gestrekte vorm
Kort in aangespannen double bicep pose

IMO

Waarom denk je dat er regelmatig vragen/klachten komen over een "gat" bij de elleboog?
Korte biceps geeft een "balletjes" effect en hoe hoger de biceps is, des te sterker dit effect lijkt.

Mwah ik vind het ''gat'' bij mij erg meevallen, maar de piek is wel hoog..
genetisch? (Bedoel er niets positiefs/opschepperigs mee)

Ik zeg niet dat ....(vulindienaam) klaagt, maar dat er vrij veel vragen/klachten zijn over dat "gat".

Toch wel een teken dat veel mensen er problemen mee hebben (let op: mee hebben, niet van hebben :) )

Waarom denk je dat er regelmatig vragen/klachten komen over een "gat" bij de elleboog?
Korte biceps geeft een "balletjes" effect en hoe hoger de biceps is, des te sterker dit effect lijkt.

Klopt, in het begin vond ik het ook minder mooi.
Bij mij kun je 3 vingers tussen mijn bicep en onderarm leggen, dat is dus dat ''gat'' maar dat zorgt dus wel voor dat piek effect.

Vind het nu eigenlijk mooier, voornamelijk omdat mijn onderarmen ook wat groeien en deze dat ''gat'' doen opvullen bij het aanspannen in een pose als front double biceps o.i.d.
In gestrekte houding (aangespant of niet) vult mijn bicep wel mijn hele bovenarm op tot aan de elleboog als het ware.

Maargoed, ieder zo zijn eigen voorkeur uiteraard. Vind het gewoon wat indrukwekkender eruit zien, zo'n grote piek. Lijkt je bicep ineens een stuk groter. Eigenlijk hetzelfde effect als veel spiermassa op een klein iemand ten opzichte van een heel lang iemand.

Terug
Naar boven