AndroidHealthClinic

Vraag het Mr. Duck

Bezoekers in dit topic

Vind je dat zelf geen treurige stats om mee te gaan kuren?
Heb ik ooit anders geclaimd dan? ;) Lees dat topic nog maar eens goed terug, eerste post.
 
Audi, mercedes of bmw?
 
Rol jij je pannenkoek op en snijd je er dan wieltjes van, of snijd je hem gewoon in stukjes?
 
Ben je een vouwer of propper?
 
Audi, mercedes of bmw?
Audi. A6 als fav auto voor gezin, TT als sport auto en niets gaat boven het nieuwe ontwerp van de R8!!!

Hij heeft een audi TT :roflol:



cabrio :hahaha:
Iets mis mee? Als je de geschiedenis kent van deze auto als auto liefhebber had je waarschijnlijk anders gereageerd. Welke auto rij je zelf?

Rol jij je pannenkoek op en snijd je er dan wieltjes van, of snijd je hem gewoon in stukjes?
Rollen natuurlijk! Blijft ie langer warm. Ik hou van warme pannenkoek.
Ben je een vouwer of propper?
Op ‘t toilet vouwer, maar voor de rest propper. Ik heb zo’n mooie hoek-kast, met aan de ene kant mijn spullen en aan de andere kant die van mijn vriendin. Links is oorlog, rechts is autistisch toppunt van orde en netheid. Ik ben links.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Audi. A6 als fav auto voor gezin, TT als sport auto en niets gaat boven het nieuwe ontwerp van de R8!!!


Iets mis mee? Als je de geschiedenis kent van deze auto als auto liefhebber had je waarschijnlijk anders gereageerd. Welke auto rij je zelf?


Rollen natuurlijk! Blijft ie langer warm. Ik hou van warme pannenkoek.

Op ‘t toilet vouwer, maar voor de rest propper. Ik heb zo’n mooie hoek-kast, met aan de ene kant mijn spullen en aan de andere kant die van mijn vriendin. Links is oorlog, rechts is autistisch toppunt van orde en netheid. Ik ben links.

Nee joh, beetje gay is okay.
 
206 cc, renault wind, evoque convertible. Slk'tje, tigra, boxster en nog bepaalde andere modellen van bepaalde merken.
 
Waarom koop je nep horloges? :trollface:
 
en de beetle
 
Alle mini's.
 
Back
Naar boven