originele naam
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 815
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, zoiets zou leuk zijn, anders wordt het serieus tijd om dit topic af te sluiten geloof ik
Edit:
http://www.aslpage.be/KathleenRawr
Er worden hier een paar denkfouten gemaakt in dit topic. Dikkerds kosten de maatschappij zogenaamd geld maar vergeet niet dat door al het extra eten wat ze kopen de economie beter loopt. Meer geld op de markt en met name in de voedselindustrie kan dit de kwaliteit van het voedsel misschien in de toekomst wel gaan verbeteren door efficientere kweekmethoden, investeringen etc etc. Bovendien is het ook nogal simpel om te zeuren over mensen die vroeg dood gaan door drugs, alcohol, roken if teveel eten. Je jonge jaren zijn je meest productieve jaren en je meest consumerende jaren. Naarmate je ouder wordt kost je de maatschappij alleen maar geld.
Er is gewoon een hoop haatzaaierij en gezeik in dit topic van mensen die kortzichtig zijn en denken alles te kunnen overzien vanuit kortzichtige clasules. Maar geloof maar dat is knap lastig.
Over de ziektes. Gezien ik hier geen ervaring mee heb wil ik hier niet teveel over spreken maar ik denk dat de hoeveelheid kcal die iemand mag hebben hier zwaar overschat wordt voor mensen met geen spiermassa en verslechterde stofwisseling etc etc wat ook nog de ziekte hand in hand werkt is dat je waarschijnlijk extra trek krijgt waardoor de hoeveelheid discipline die opgebracht moet worden niet te vergelijken is met mensen die op dit gebied normaal functioneren.
Tja, gezonder wel maar er zijn niet veel snackbare dingen met meer kcal per handvol dan notenhelaas gaat 't bij afvallen niet zozeer om hoe gezond je eet maar om hoeveel kcal je binnenkrijgt. En mensen die niet genoeg gemotiveerd zijn of niet lange-termijn kunnen of willen denken die blijven toch wel eten. Ik heb ook zo'n collega die probeert af te vallen en dan luncht hij niet mee met de rest maar eet hij een bak salade en daarnaast nog zo'n 250 gram bak met gemengde noten.. tjaaaa dan kan je beter een berg boterhammen naar binnen werken.

Dus toen zeiden mijn zusjes ook dat ze andere kleren moest gaan kopen of die rollen weg moest werken dus toen snoep weggehaald en ze probeert nu al wat actiever te zijn.. Denk dat een home trainer wel zal zorgen dat de barriere om te gaan bewegen een stuk kleiner wordt.. Dus dat zien we binnenkort wel.Ja en weetje mensen zoals jij die heel gezond willen leven en het liefst 120 willen worden. Kosten ons nog veel meer geld. Leuk voor je dat je oud wil worden maar als we dan die standaard meenemen heb ik liever dat je dood neervalt als je 65 bent en klaar bent met werken. Dan dien je ons geen doel meer.
Manier van aanspreken heeft inderdaad met respect te maken. Bovendien leer je een mens (zeker op leeftijd) niet iets door te gaan slaan met een stok. Je leert iemand niet gezond eten door hem af en toe een vis te geven maar te leren vissen. Dus als je ergens wilt komen zou ik inderdaad overwegen om haar eens wat artikelen te laten lezen, desnoods educatieve video's.
Oh ja? En daarom betalen dikke mensen ook belasting met het werk dat ze doen om beschermd te worden net als mensen die oud zijn verwachten dat dat voor ze gedaan wordt nadat ze gestopt zijn met werken. We betalen niet meer want zoals ik dus zeg dragen die mensen ook bij en zullen ze de 70 waarschijnlijk geen eens bereiken (vooral als ze ziek zijn, want daar ging het je toch in weze om?) maar ze betalen wel voor jou oude dag mee.
Dat idee wat je nu neerzet vind ik ook absurd mensen zijn geen producten. Het zou je niet gek staan als je eens wat minder egoïstisch gaat lopen denken.
Het is normaal dat je in een maatschappij sterkere en zwakkere hebt. Als je niet bereid bent de zwakkere te helpen, ben je zelf ook zwak en zwaar egoïstisch. Probeer eens een wereldbeeld op te stellen in plaats van je eigen huis en tuin denken. Zonder andere mensen ben je helemaal nergens in een maatschappij die alleen samenwerkend kan dienen als een geoliede machine.
Zij: Dat is niet waar, dat zeiden ze heel lang geleden ook al, maar dat is allang achterhaald.
Ik: Nee jij weet het, kijk hoe je eruit ziet.