MuscleMeat

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja klopt, het kost je lichaam extra energie maar denk niet dat jouw berekening klopt xy. Weet niet hoe ik het moet uitleggen maar komt erop neer dan je maag al warm is en je maaginhoud ook niet precies dezelfde lichaamstemperatuur moet hebben Maar na een tijdje in je lichaam gezeten te hebben dat automatisch wel wordt.

edit; niets mis met een lekkere brain freeze.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.622
Dus misschien dat de hele dag cornetto's eten dan toch best goed is! :D Lichaam moet al die koude drap toch warm maken! Mn moeder is een genie! CORNETTO DIEET

Ik heb ook weleens gehoord dat als je wilt afvallen je heel koud water moet drinken. Dus er zal wel een kern van waarheid inzitten. Maar of het werkt? dunno

Ooh, de nonkel van Kathleen dronk gewoon warm water en daar werd die dik van :roflol:

Denk dat koud water zorgt dat je organen afkoelen waardoor ze langzamer werken.. Meeste enzymen in je darmen werken optimaal bij lichaamstemperatuur, paar graden er onder en ze komen stil te staan paar graden er boven en ze gaan dood..

• #1.624
Cornettoooooooo dieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet

ja klopt, het kost je lichaam extra energie maar denk niet dat jouw berekening klopt xy. Weet niet hoe ik het moet uitleggen maar komt erop neer dan je maag al warm is en je maaginhoud ook niet precies dezelfde lichaamstemperatuur moet hebben Maar na een tijdje in je lichaam gezeten te hebben dat automatisch wel wordt.

edit; niets mis met een lekkere brain freeze.

Klopt.. Maar stel je maag heeft 0.5 liter zuur @ 30 graden en je gooit er 0.5 liter water @ 10 graden in dan mengt het en wordt het 20 graden.. Alleen heb je dan wel 2x zoveel vloeistof dus uiteindelijk zal je die energie er toch in moeten stoppen.

Maar als je kijkt naar hoeveel eten je inneemt wat onder lichaamstemperatuur is denk ik toch dat je per dag wel 50-100 kcal kwijt bent puur alleen aan opwarmen van je eten

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 10:21 ----------

Tevens brainfreeze + teen = Graphic

http://youtu.be/kV15I12YulQ

Laatst bewerkt:
boterhammen in de microgolf.

ps: waarom kreeg ik de slappe lach van dat filmpje?

pss: nee ik wil mijn vp verlagen, boterhammen in de frigo dus.

Laatst bewerkt:
  • #1.627
Effe serieus, dit soort ongein hoef ik niet te zien. Ging bijna over m'n nek!

• #1.629
Ik moet nu echt gaan sporten, anders krijg ik nooit buikspieren en spierballen :(

Ik moet nu echt gaan sporten, anders krijg ik nooit buikspieren en spierballen :(

Ik heb een rustdag :D al ga ik vanavond wel ff benen pakken denk ik.. kan geen kwaad 2x in de week benen te doen, zeker niet met mijn benen :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 10:35 ----------

boterhammen in de microgolf.

ps: waarom kreeg ik de slappe lach van dat filmpje?

pss: nee ik wil mijn vp verlagen, boterhammen in de frigo dus.

Hebben jullie in belgie geen gewone magnetron en vriezer?

[Afbeelding niet meer beschikbaar] :trollface:

• #1.631
Ik heb volgende week een date, dan wil ik graag buikspieren hebben. En hele grote spierballen. Die daarboven op de arm zeg maar, dat noemen jullie toch bribeps ofzo? Die wil ik ook graag hebben. Welke oefeningen moet ik daarvoor doen? Ik eet al heel veel biestenpap.

Hier een voorbeeld van hoe ik er dan op die date uit wil zien:
36f01f.jpg

Dat is wel echt mijn doel. Hij heeft heel veel buikspierspieren

Als jij denkt dat ik fake ben moet je dat maar doen he xD Ik en de mensen die mij wel boeien weten dat ik niet fake ben. That's all that matters :)
Boei ik jou??

antwoord mag in pm

:roflol: volgens mij is heel mijn zin fout. Hij klint zo raar!! :flipoff: haters, ben net wakker

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 10:38 ----------

Ik heb een rustdag :D al ga ik vanavond wel ff benen pakken denk ik.. kan geen kwaad 2x in de week benen te doen, zeker niet met mijn benen :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 10:35 ----------

Hebben jullie in belgie geen gewone magnetron en vriezer?

Nee, wel een micro en een diepvriezer!!! :rolleyes:

Ik heb volgende week een date, dan wil ik graag buikspieren hebben. En hele grote spierballen. Die daarboven op de arm zeg maar, dat noemen jullie toch bribeps ofzo? Die wil ik ook graag hebben. Welke oefeningen moet ik daarvoor doen? Ik eet al heel veel biestenpap.

36f01f.jpg

Zelfs ik heb een betere fysiek :roflol:

36f01f.jpg

:roflol: doet me denken aan mijn ex buurjongen. Is nog magerder dan hem en kwam in de sportschool goede buikspieroefeningen vragen aan mij :roflol:

Hij was ong 1uur gebleven en had enkel buik getraind :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 10:48 ----------

Net een PM gekregen van katleen dat ik haar niet boei

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die is nu zijn abs aan het showen op vakantie
je weet toch

NSFW ecto alert
6rlusm.jpg

:roflol: mijn fysiek ongeveer..

Over 3 maand hopelijk niet meer..

Een vriend van mij is ook op vakantie, 1e klas nerd. Hij zo op msn: ja kwam zo'n kerel naar me toe vroeg of ik in nederland woonde, ik had echt zo van: ga weg ik wil geen vrienden maken rage quit fuuuuu

:fa:

• #1.638
Hahaha, is dat jou buurmeneer? xD

t*ring zeg denk ik komt t halve politie korps, brandweer alles langs..

Kijk naar buiten:

Vrouw met kinderwagen

:trollface:

• #1.640
XyzyX ben jij echt zo ecto als die foto? :O

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven