AndroidHealthClinic

Vraag over AAS,eetschema en Kuur.(ivm opgeblazen buikje)

• Topic Starter Topic Starter
Maaltijd van 21:00 moet staan op 18:00.

Ik heb dit schema gepikt van iemand die zelfde "probleem"had.

Heb dingen aangepast op het schema,maar dit handmatig gedaan.

Het is eigenlijk nog een prima schema ook :P

Ramon ik hoop dat je begrijpt waarom we je schema willen zien. Niet om je af te zeiken, maar zodat we een beter beeld krijgen waar het probleem vandaan kan komen.

Zo te zien eet je meer dan 3 x je lichaamsgewicht aan eiwit. De ene komt daar mee weg, de ander niet. Ik hoop dat anderen hier wat meer over kunnen vertellen. Ik kom daar namelijk wel mee weg dus ik weet het niet :P

EDIT: ik zie nu je toevoeging dat je dit schema van iemand anders heb. Zijn dit wel alle voedingsmiddelen en macro's die JIJ eet?

Maaltijd van 21:00 moet naar 18:00

Dit schema gepikt van iemand anders die zelfde "probleem"had.

Dit schema handmatig moeten aanpassen,omdat pc gecrasht is.

---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:04 ----------

Het is eigenlijk nog een prima schema ook :P Ramon ik hoop dat je begrijpt waarom we je schema willen zien. Niet om je af te zeiken, maar zodat we een beter beeld krijgen waar het probleem vandaan kan komen. Zo te zien eet je meer dan 3 x je lichaamsgewicht aan eiwit. De ene komt daar mee weg, de ander niet. Ik hoop dat anderen hier wat meer over kunnen vertellen. Ik kom daar namelijk wel mee weg dus ik weet het niet :P EDIT: ik zie nu je toevoeging dat je dit schema van iemand anders heb. Zijn dit wel alle voedingsmiddelen en macro's die JIJ eet?

Ja klopt...t is volledig aangepast naar mijn statts e.d.

Dit schema volg ikn u een week of twee.

Schema ziet er volgens mij ook wel goed uit.

Het schema ziet er niet verkeerd uit.
Dit is ook niet het schema waar je je buik vandaan hebt.
Als je dit schema strict aanhoud en hier en daar wat aanpast adhv je gewicht komt het wel goed. 2 weken is nog wat kort om resultaat te zien. Gewoon volhouden dus. Neem aan dat je doel met dit schema cutten is?

ja cutten op me buik idd haha.

Tis gewoon geen gezicht..

Terug
Naar boven