XXL Nutrition

Vraag over bredere schouders en rug

Bezoekers in dit topic

unkown

Novice
Lid geworden
2 okt 2014
Berichten
19
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
64kg
Vetpercentage
7%
Hallo heren,

Ik heb een vraag, ik ben nu 3 kwart jaar bezig met trainen en heb al aardig wat spiermassa opgebouwd qua armen, chest en benen maar mn rug en schouders blijven een beetje achter naar mijn idee..
Weet iemand hoe ik met bepaalde oefeningen bredere schouders en een bredere rug krijg?
(Ik train nu 3 keer per weer schouders en 1/2 keer per week rug.)

Alvast bedankt! :thumbup:
 
3x per week schouders is te veel

Welke oefeningen doe je allemaal voor je schouders en rug?
 
Schouders: Overhead press, side raises, front raises, traps (met dumbells),upright barbell row.

Rug: Deadlift, bend over row, arm dumbell rows, lat pull down, seated cable rows, en pull ups.
(En op rug dagen train ik mn biceps.)
 
Als dat je stats zijn, meer eten.
 
Eet al 3100+ calorien
 
Zolang je blijft aankomen gewoon doorgaan.
Een brede rug en ronde schouders duurt vaak jaren om te bereiken.
 
Oke, maarja ik zie bij maten van me dat hun schouders vooral veel sneller groeien.
 
ik denk dat je te weinig eet of de oefeningen niet geïsoleerd genoeg uitvoert waardoor je je armen het meeste werk laat doen.
 
ik denk dat je te weinig eet of de oefeningen niet geïsoleerd genoeg uitvoert waardoor je je armen het meeste werk laat doen.

Oke, nouja de eerste maanden dat ik trainde heb ik eigenlijk mn schouders niet getrainend dus die lopen gewoon een stuk achter, dus daarom focus ik me nu vooral op mn schouders. Aan eten ligt het sowieso niet want ik eet voor mn gevoel genoeg.
 
Misschien de gewichten wat lichter pakken? Ik zie vaak genoeg van die kneuzen side raises doen met 14kg en dat ze dan een halve buiging moeten maken om hem 40% omhoog te krijgen. Zorg ervoor dat je absolute spanning op de spier hebt, wees geen retard die zich schaamt om het gewicht dat 'ie gebruikt. Men kijkt mij ook schamper aan als ik met dumbbells van 7kg side raises doe. Niks van aantrekken, want het werkt.
 
Misschien de gewichten wat lichter pakken? Ik zie vaak genoeg van die kneuzen side raises doen met 14kg en dat ze dan een halve buiging moeten maken om hem 40% omhoog te krijgen. Zorg ervoor dat je absolute spanning op de spier hebt, wees geen retard die zich schaamt om het gewicht dat 'ie gebruikt. Men kijkt mij ook schamper aan als ik met dumbbells van 7kg side raises doe. Niks van aantrekken, want het werkt.

Wtf 7kg is zwaar G

Ik doe het met 5kg :S
 
Misschien de gewichten wat lichter pakken? Ik zie vaak genoeg van die kneuzen side raises doen met 14kg en dat ze dan een halve buiging moeten maken om hem 40% omhoog te krijgen. Zorg ervoor dat je absolute spanning op de spier hebt, wees geen retard die zich schaamt om het gewicht dat 'ie gebruikt. Men kijkt mij ook schamper aan als ik met dumbbells van 7kg side raises doe. Niks van aantrekken, want het werkt.
Ik ken het :D, Verder oefeningen voor een goeie rug zijn, in mijn ogen: Pull-ups, Chin-Ups, Deadlift.
 
Sterker worden op overhead presses
 
Misschien de gewichten wat lichter pakken? Ik zie vaak genoeg van die kneuzen side raises doen met 14kg en dat ze dan een halve buiging moeten maken om hem 40% omhoog te krijgen. Zorg ervoor dat je absolute spanning op de spier hebt, wees geen retard die zich schaamt om het gewicht dat 'ie gebruikt. Men kijkt mij ook schamper aan als ik met dumbbells van 7kg side raises doe. Niks van aantrekken, want het werkt.

Ik trek me daar sowieso niks van aan, gaat mij er om dat ik de oefening goed uitvoer, doe ze nu met 4 kilo ghehe.
 
tyfus veel overhead kracht krijgen en daarnaast nog isolatie doen
 
oke
 
Oke, nouja de eerste maanden dat ik trainde heb ik eigenlijk mn schouders niet getrainend dus die lopen gewoon een stuk achter, dus daarom focus ik me nu vooral op mn schouders. Aan eten ligt het sowieso niet want ik eet voor mn gevoel genoeg.

Hoeveel kg per maand kom je aan?
 
1,5 kilo ongeveer..
 
Back
Naar boven