Fitness Seller

Vraag over pijn op Andere plek na injectie

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zou je het nemen als je lichaam er weinig mee doet ?
Ik heb nooit anavar genomen maar als ik ergens geen tot te weinig reslutaat van krijg dan stop ik met nemen.
Ik zou ook met test eindigen.
hoe lees jij mijn vraag over ba water en hoe ze ermee op internet staan in NL/UK?

ik heb met anavar op 120 mg gezeten met niet al te veel resultaat in combinatie met winstrol 50 mg
om vast te houden wat ik deze kuur win wil ik dus verlagen naar 80 tot 90 mg anavar met 50 mg winstrol ( aangezien mijn lichaam er weinig mee doet) ik wil na de 10 weken de injectie wel stoppen vandaar ook de aanvulling met oral
Als je van 120mg anavar niks merkt dan begrijp ik de hoge doseringen wel. Misschien dat anderen hier een aanvulling op kunnen geven, maar het plan om winny te nemen om je massa te behouden na je injecties snap ik niet.

Als je oxandrolone legit is merk je van 30mg al wel wat. Althans ik dan. Flinke pomp en behoorlijke krachttoename. Geen wausheid en geen bijwerkingen.

Hoi Allemaal,
ik heb nu voor de 3e keer 500 iu pregnyl gezet en bij elke injectie heb ik na enkele uren echt een verschrikkelijke pijn in het volledige bovenbeen ( vorige plek was mijn buik en precies hetzelfde) dit duurt gemiddeld 5 dagen.

ik doe de spuit kuur test E 250 mg ,tren E 200 mg,mast E 400 mg 1x per week en proviron 75 mg per dag en 25 mg aromasin (tegen heftige gyno klachten.) dit werkt op zich prima.
ook injecteer ik dus HCG. ik zit in mijn 2e week en ervaar tot nu toe geen negatieve bijwerkingen van de tren maar wel van de HCG. is het nu verstandig maar helemaal te stoppen met HCG tijdens de kuur en dan als nakuur de combinatie 6 weken 40 mg clomid, 20 mg nolvadex en 5 mg aromasin per dag( is een PCT tablet)?

wat zijn volgens de ervaren gebruikers mogelijke risico's waar ik rekening mee moet houden? of zeggen jullie door de provi en aromasin en dus geen bijwerkingen van de tren/test kan je gewoon stoppen met de hcg.
hoor graag wie mij hierin advies wil en kan geven

Hoi Allemaal,
ik heb nu voor de 3e keer 500 iu pregnyl gezet en bij elke injectie heb ik na enkele uren echt een verschrikkelijke pijn in het volledige bovenbeen ( vorige plek was mijn buik en precies hetzelfde) dit duurt gemiddeld 5 dagen.

ik doe de spuit kuur test E 250 mg ,tren E 200 mg,mast E 400 mg 1x per week en proviron 75 mg per dag en 25 mg aromasin (tegen heftige gyno klachten.) dit werkt op zich prima.
ook injecteer ik dus HCG. ik zit in mijn 2e week en ervaar tot nu toe geen negatieve bijwerkingen van de tren maar wel van de HCG. is het nu verstandig maar helemaal te stoppen met HCG tijdens de kuur en dan als nakuur de combinatie 6 weken 40 mg clomid, 20 mg nolvadex en 5 mg aromasin per dag( is een PCT tablet)?

wat zijn volgens de ervaren gebruikers mogelijke risico's waar ik rekening mee moet houden? of zeggen jullie door de provi en aromasin en dus geen bijwerkingen van de tren/test kan je gewoon stoppen met de hcg.
Ik gebruik zelf ook geen hcg en blast vrijwel altijd met tren.

Hoi Allemaal,

Zou het in je buikvet injecteren met een insulinespuit.

Zou het in je buikvet injecteren met een insulinespuit.
heb ik gedaan vandaar deze vraag ( linkerbeen, rechterbeen, buikvet in kring rond navel) met insuline spuit uiteraard. overal dezelfde type pijn en na 5 dagen ongeveer is het weg.
ik lees ook overal dat een bijwerking kan zijn heftige pijn rond de injectieplaats maar de vraag is kan ik ermee stoppen zonder al te veel problemen te ervaren gezien de nakuur etc.

In welk gedeelte krijg je last als je hcg in je buikvet injecteerd?

orgineel bac water
tevens alles van te voren ontsmet voor het mengen en voor injecteren en wordt bewaard bij 3 graden in de koelkast
voor injecteren warm ik het op door even vast te houden. ( injectie zelf en daarna geen pijn pas enkele uren later)

Raar dat je er zowel IM last van hebt, als subq. Met je andere middelen heb je nergens last van?

Zal dus wss je hoeveelheid bac water zijn. Probeer de volgende keer te mengen zodat je maar 0,2ml hoeft te zetten oid

heb jij geen last van erectie problemen etc? ( ik heb zelfs een libido nu als nooit te voren....) maar op de dag van hcg voel ik me kut
Nee hoor mijn ben zo geil als wa momenteel. (Zit op Tren A, DNP, Tren E, Test E) als je duidt op na de kuur ik ga niet meer off :)

Terug
Naar boven