hoihoi.
ik zit er al een tijdje aan te denken om een keer stackers te proberen. Maar ik twijfel nog een beetje.
Ik ga binnenkort meer sporten, en ik wil graag wat afvallen, en wat strakker worden door lekker veel te sporten. Alleen ik ben bang dat ik verkeerd reageer op die stackers, of dat ze erg ongezond zijn. Ik bedenk me altijd hele rare scenario's maargoed
Ik ben wel een vrouw (ik ben 19) is het niet gevaarlijk voor vrouwen?
En worden er ook kleinere verpakkingen dan 100 verkocht?
xxx
janine
ik zit er al een tijdje aan te denken om een keer stackers te proberen. Maar ik twijfel nog een beetje.
Ik ga binnenkort meer sporten, en ik wil graag wat afvallen, en wat strakker worden door lekker veel te sporten. Alleen ik ben bang dat ik verkeerd reageer op die stackers, of dat ze erg ongezond zijn. Ik bedenk me altijd hele rare scenario's maargoed

Ik ben wel een vrouw (ik ben 19) is het niet gevaarlijk voor vrouwen?
En worden er ook kleinere verpakkingen dan 100 verkocht?
xxx
janine

En 's avonds als avondeten natuurlijk vaak verschillend, maar ik probeer dan wat minder te eten omdat ik 's avonds weinig verbrand en als we vlees eten eet ik er weinig van.. tips zijn welkom
later eet ik niks meer, of komkommer ofzo. en ik drink veel water. Ik beweeg nu niet superveel ofzo, ik loop 's avonds vaak een paar km met mijn moeder of de honden, overdag ren/fiets ik wel naar school en de trein enzo