XXL Nutrition

Vraagje ivm menstruatie na kort primo gebruik

Ik heb gelezen dat boldenone vrijwel nooit leidt tot vermannelijking bij vrouwen.
Ik heb er zelf te weinig verstand van om het te bevestigen of tegen te spreken, maar het zou voor veel vrouwen die zoeken een optie kunnen zijn.
Ik mag de bron van deze informatie hier niet aangeven omdat het te vinden is op de site van een leverancier.
Op de site in kwestie is het ook mogelijk hierover vragen te stellen, als je de url van deze site weten wil geef dan PM.

Kan ook gewoon tot vermannelijking leiden. Is zelf androgeen, zet maar deels om naar oestrogeen en DHN (dihydroboldenone, minder androgene vorm van DHT). Net zoals je van nandrolone vermannelijking kan krijgen. Hangt ook weer van de dosis af natuurlijk.

Een vrouw maakt ongeveer 20x minder testosteron aan, dus je zit daar snel aan.

Ja hoor, veel droger geworden, meer spiermassa en vet% kwijt. Ben nog lekker net zo vrouwelijk als ik altijd ben geweest en zie er lekker strak uit in mijn bikini en jurkjes!

wou dat ik er strak uitzag in bikini of in een jurkje.

Nandrolon heeft een gunstigere anabole : androgene ratio. Nandrolon ondergaat 5a-reductie naar een minder androgene variant in de betreffende weefsels, en hoewel primo niet 5a-reduceert wordt het nu net wel in skeletspierweefsel gemetaboliseerd (nu net waar je het wel wil dat het wat doet). Zie het profiel dat ik over primo heb geschreven voor meer info:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/methenolone-primobolan-profiel-365579/

100 mg primo is veel voor een eerste keer, meer vrouwen die dat niet dan wel kunnen hebben qua androgene effecten. Anticonceptiepil ook gewoon slikken. Om mezelf te citeren uit http://forum.dutchbodybuilding.com/...lijk-perspectief-geschreven-door-vent-343926/:

De bijwerkingen trekken meestal wel gewoon weg binnen enkele weken als je er snel bij bent. Menstruatie cyclus kan even duren eer het is opgestart, al duurt dat in de regel niet langer dan 1-2 maanden (ervan uitgaande dat ze niet een zeer laag vetpercentage heeft, normaal eet en verder niets mankeert).

wow wat een goede informatie heb je er wel eens aan gedacht om een boek te schrijven???

Terug
Naar boven