MuscleMeat

Vraagje over ADERS

tramonto

Cool Novice
Waardering
0
Hej kerels/ meiden, k'heb een vraagske.

Kvind het echt sjiek als uw aders zo erg zichtbaar zijn.
Als ik train heb is het wel wat zichtbaar op de binnenkant van mijn armen, maar voor de rest is het nergens zichtbaar.

En eenmaal thuis zijn ze weer weg.
Ik eet wel vaak yoghurt en naar het schijnt zorgt dit ervoor dat ze niet zichtbaar worden, had ik net van iemand vernomen.

Tips altijd welkom.

Foto als vb.

398095408_ef07ba57d7.jpg

Is o.a. te zien in "Friday Night Lights".

Gewoon je vet eraf trainen.

wat een gay LOl hij mist nog een onderbroek :P uhm aders krijgje pas alsje low in fat staat toch?

• Topic Starter Topic Starter
Ah k :) . Heb de laatste 6 maanden goed getraind en gegeten , 5 kilo bijgekomen. Nu dus tot de zomer Goed doortrainen en veel cardio ;)

We will get there :cool:

Om je aders permanent te zien, moet je droog staan, laag vetpercentage dus.

Je aders beter zien tijdens training wil zeggen dat je een pomp hebt, een extra bloedtoevoer naar die spier (meestal bij biceps)

Ergens bij artikel van de week staat een héle boterham over hoe een pomp precies tot stand komt etc

succes

Edit
Hier is ie: http://forum.dutchbodybuilding.com/f127/pomp-141180/

Laatst bewerkt:
Om je aders permanent te zien, moet je droog staan, laag vetpercentage dus.

Je aders beter zien tijdens training wil zeggen dat je een pomp hebt, een extra bloedtoevoer naar die spier (meestal bij biceps)

Ergens bij artikel van de week staat een héle boterham over hoe een pomp precies tot stand komt etc

succes

Edit
Hier is ie: http://forum.dutchbodybuilding.com/f127/pomp-141180/

Tis ook wel een deels genetisch bepaald . De een heeft de aders meer zichtbaar liggen dan de ander, ook al hebben ze beide laag vet

@Jan Paul
Natuurlijk;)
Dat is zo, maar er valt altijd een mouw aan te passen hé, dat ze toch een minimum zichtbaar worden.

Helpt sauna ook om sneller droog te worden?

Kan het doen in de gym, maar nog nooit gedaan.

Kan ik geen antwoord op geven, je zweet wel, maar ik weet niet of je ermee vet verbrand...
En het is de vetlaag dat maakt hoe zichtbaar je aders zijn.

Veel vet heb ik niet ze, maar sixpack is niet zeer goed zichtbaar.

Voor spiegel wel, maar ja das met schaduweffect enzo e :p;)

sixpack word normaal zichtbaar als je tussen de 8 en de 12% zit heb ik altijd gehoord..

Toen ik begon met trainen ( ondertussen 2,5 jaar geleden) had ik 5 procent lichaamsvet, waardoor het een tijdje geduurt heeft vooraleer ik toch een goede massa had gekweekt.

Nu ben ik klaar voor Cardio :D

van zuivel kun je inderdaad een dikkere huid krijgen maar denk dat als je ze persé wilt zien je je bodyfat wat omlaag moet brengen.

Jeps, Deze zomer zalk hier is foto posten.

Komt in orde heb er vertrouwen in.

Heb nog een vraagske past hier mss niet maar is gwn een vlug vraagske, is er een product of groente die ook je testosteron doen toenemen maar geen anabolen of dergelijken.

Grtz___

daarvoor moet je even bij de dopes zijn;)
daar ken ik niets van (a)

Ma bedoel zoals Brocoli ofzo e geen illegale of ongezonde stuff ;)

Ik ken niets van die dingen, ik let gewoon op kcal, eiwitten en kh
ik denk dat mijn testosteronspiegel wel ok is dus ik let er niet op, vraag even aan een ervaren bodybuilder of raadpleeg een diëtist

Jeps, Deze zomer zalk hier is foto posten.

Komt in orde heb er vertrouwen in.

Heb nog een vraagske past hier mss niet maar is gwn een vlug vraagske, is er een product of groente die ook je testosteron doen toenemen maar geen anabolen of dergelijken.

Grtz___

ik dacht dat noten je hiermee in kleine hoeveelheid wat konden helpen maar ben het niet zeker...

Mja, kan best kloppen, dacht dat ik het ergens gehoord had, maar was er niet zeker van.

Bepaalde noten zouden speciale 'vitaminen' bevatten die zorgen voor een betere testosteronspiegel

Terug
Naar boven