XXL Nutrition

vraagje over injectie

• Topic Starter Topic Starter
reactie

dag 3 nog steeds koorts de hele dag koude rillingen en zwak wel eetlust
ma krijg niks binnen heb al 3dagen niet getraint nu hoop dat het rap beter wordt:(

Ja testo prop.
Veel atleten/bodybuilders melden vrijwel hevige pijnen en zwellingen door de testo prop.
Ik ga het binnenkort proberen.

Heb wel ooit bijna moeten rollen door Trenbolone. Die kon er ook wat van, moest je met gestrekte been gaan zitten, zo min mogelijk door je benen buigen. Doe maar es na :P

Tsja dan moet men maar eens wat meer centen neertellen en gewoon human grade prop nemen:)

reactie

ik weet wat er scheelt heb gewoon brute pech en kan mijn kuur afbreken ik heb augine gekregen en dat nog eens samen met de tes fluw had deze nacht bijna 40graden koorts en nog eens trilkoorts erbij ben deze morgen huisarts geweest en nu moet ik een antibiotica kuur volgen kan dit eigenlijk kwaad ik was pas juist begonnen en had nog ma 1 injectie gezet is dit erg dat ik nu stop en gewoon wacht tot ik beter ben??want zie er echt geen meerwaarde in om blijven dor te doen want de 1ste week moet ik niet denken aan trainen .

wtf is augine?

afrbeken die kuur, je hebt immers pas 1 inject gezet.
suc6 , wordt snel beter ... dan kun je weer gaan vlammen!

reactie

augine is een onsteking van de klieren symptonen hevige koorts witte stippen in de keel en gezwel in de nek ik heb nog eens de pech dat ik deze koorts samen met de koorts van de test erbij kreeg.

Heel veel sterkte ermee! Beterschap. Je hebt een beetje de symptonen van Pfeiffer??? Of had je dat al ergens gepost..

Dat kan pfeiffer zijn hè..

reactie

die ziekte is mij onbekendt ik heb de symptonen eens opgezocht en er staat dat je er uitslag bij krijgt en zo dit heb ik gelukkig niet en extreem vermoeid ben ik niet enkel keelpijn ,hoofdpijn,slechte eetlust en gezwel in de nek mijn dokter was er van overtuigdt dat het augine is.

hetzelfde heb ik ook gehad ,, ik had eerst een kuur met nandrolon en enanthaat niets aan de hand kon rustig 3 in de week op dezelfde plek injecteren ,, kort na die kuur heb alleen maar sustanon 250 gekuurt en daar kreeg ik ook dikke bulten op mijn reet het werd naar wel iets beter maar heb de hele kuur last van mijn reet gehad,, zal wel aan de sustanon liggen ,, mischien andere olie bazis

tayco zei:
die ziekte is mij onbekendt ik heb de symptonen eens opgezocht en er staat dat je er uitslag bij krijgt en zo dit heb ik gelukkig niet en extreem vermoeid ben ik niet enkel keelpijn ,hoofdpijn,slechte eetlust en gezwel in de nek mijn dokter was er van overtuigdt dat het augine is.

Ok, dan heb je 'gelukkig' geen pfeiffer. Want de vermoeidheid kan maanden lang blijven hangen.

Veel beterschap en laat weten als je weer fit bent! Zullen wel meerdere mensen nog last van krijgen/hebben.

reactie

ok bedankt voor de steun zal zeker mijn kuurlogje hier opzetten als ik genezen ben.

Terug
Naar boven