AndroidHealthClinic

Vraagje :)

viruz123

Novice
Waardering
0
Hey,

Ik train nu bijna een jaar drie keer/week.
Maar nog steeds zie je nauwlijks vooruitgang!
Mijn stats:
1.86m - 68 kg - dnk zo'n 10% bf

Ik heb heel veel problemen met bijkomen, tijdens de vakantie's eet ik 6x/dag
En dan kan ik SOMS bijkomen na een tijdje, maar zodra school terug begint, val ik terug af, omdat ik nietmeer kan eten zoals ervoor.
Ik zorg toch altijd dat ik + - 3000kcal binnenkrijg, met veel eiwitten en koolhydraten. Ook drink ik elke dag twee proteïneshakes.
Weet iemand wat ik kan doen hieraan?

Volgende vraag was: Zijn deze mannen 100% natuurlijk? Of hebben ze kuren, of dergelijke gedaan? Want dit is ongeveer mijn doel, om er zo uit te zien!
Maar wou weten, of dit wel echt natuurlijk is...

http://manolomen.com/images/Abercrombie%20&%20Fitch%20in-store%20models.jpg

Dank u
Ciao

lol naturel haalbaar hoor mits verrekt veel training low bodyfat ^^. Alsje massa wil vreten en dan nog eens vreten en daarna het toetje nog meer vreten!

dat is haalbaar en wel voor de zomer :D tenminste mijn goal.

dat is naturel zeker haalbaar bro!
zo breed zijn die gasten niet, ze tonen gewoon erg breed, doordat die chick zo mager is..
nog meer vreten, en eventueel iets minder clean!
variatie doet eten

calorie-intake blijft de sleutel tot groei. Als je te weinig eet kun je proberen wat je wilt maar je gaat never nooit niet groeien.

waar is hun oblique mass? :s

dan moet je zorgen dat je meer dan 3000kcal binnenkrijgt. Als je wilt groeien moet je eten,eten en nog eens eten. Het is moeilijk in het begin, maar dat went wel :-p

Vraag me altijd af of de mensen die roepen 3000-3500 kcal eten met 60-70kg bw en niet aankomen, ook wel echt zoveel kcal binnen krijgen.

niet aankomen = meer eten en rusten

• Topic Starter Topic Starter
Vraag me altijd af of de mensen die roepen 3000-3500 kcal eten met 60-70kg bw en niet aankomen, ook wel echt zoveel kcal binnen krijgen.

niet aankomen = meer eten en rusten

Ja hoor, ik eet 3000kcal per dag. Ik volg een dieet wat opgesteld is geweest door een diëtiste :)
Verder, rust ik toch voldoende denk ik, ik train alleen op maandag, woensdag en vrijdag. De andere dagen zit ik alleen op school, dus veel energie doe ik daar niet op :P

PS. : Kan ik mijn buik vaker trainen als 1 keer per week? Ik had ergens gelezen dat je die niet kan overtrainen ( of heel moeillijk ), maar ergens anders spraken ze dit dan weer volledig tegen!

Thanks

Ciao

PS. : Kan ik mijn buik vaker trainen als 1 keer per week? Ik had ergens gelezen dat je die niet kan overtrainen ( of heel moeillijk ), maar ergens anders spraken ze dit dan weer volledig tegen!
Als je je buikspieren goed wilt trainen dien je ze natuurlijk via een goed schema te trainen (véél variatie; in het dagelijks leven mag je misschien veel op dezelfde manier doen, maar tijdens je training absoluut niet). Doe je dat goed, dan moet je ervoor zorgen dat je buikspieren zo'n 48 uur rust krijgen. Misschien lijkt dit veel, maar geloof me, je zult die tijd echt nodig hebben als je een goeie buikspierschema volgt. In totaal train je je buikspieren het beste 3 keer per week :)

Misschien zou het handig zijn als je je voedingsschema post :)

Misschien zou het handig zijn als je je voedingsschema post :)

Ik ben net zelf een aan het maken!
Ik heb tot nu toe alleen nog maar het ontbijt gedaan, dit ziet er als volgt uit:

Ontbijt: 07:00
100g cornflakes: 7g eiwit - 85g koolhydraten - 382kcal
750ml melk: 25.5g eiwit - 36.75g koolhydraten - 352.5 kcal
proteïneshake: hoeveelheden weet ik hier niet juist :)
op de emmer staat 20% eiwit en 80 % koolhydraten....

De rest gaat er zo ongeveer uitzien:

Tussendoor: 10:00
4 boterhammen met beetje boter en telkens twee lapjes kippevlees
( hoeveelheden weet ik hier ook nog niet, moet ik nog uittellen)

Middag: 12:00
5 boterhammen met beetje boter en telkens twee lapjes kippevlees
( ook hier moet ik alles weer uittellen :p )

Tussendoor: 17:00
Proteïneshake
300ml yoghurt ( halfvol )

Avond: 19:00
Avondeten: wat de pot schaft :D ( veel kip, vis, braadworst )

Avond: 22:00
300 ml kwark

Zo gaat het er ongeveer uitzien, moet wel nog alles uittellen hoeveel eiwitten, koolhydraten en kcal erin zitten :)

Laat maar weten of het goed is..

Thanks

Ciao

Laatst bewerkt:
Als je je buikspieren goed wilt trainen dien je ze natuurlijk via een goed schema te trainen (véél variatie; in het dagelijks leven mag je misschien veel op dezelfde manier doen, maar tijdens je training absoluut niet). Doe je dat goed, dan moet je ervoor zorgen dat je buikspieren zo'n 48 uur rust krijgen. Misschien lijkt dit veel, maar geloof me, je zult die tijd echt nodig hebben als je een goeie buikspierschema volgt. In totaal train je je buikspieren het beste 3 keer per week :)

Ok, dank u..
Ik doe schuine crunches ( op een bankje ), platte crunches, draaiende crunches ( voor de zijkant :) ) en legraises ( alhoewel ik hier eigenlijk weinig van merk... alleen aan men armen vn het hangen :D )

En voor alle crunches gebruik ik extra gewicht op men borst...

Goed rusten, en zwaar trainen, probeer een goed schema op te stellen. Een progressieve schema waarbij je elke twee of drie weken een paar kilo zwaarder traint.

Aankomen is de combi van een paar dingen en je moet ze allemaa in goede verhouding hebben. succes

Iemand opmerkingen over voedingsschema? :)

makkelijk haalbaar naturel, heel gemakkelijk met de juiste intentie:cool:

Ga elke dag langs de mcdonald en drink 3-4 liter melk.

Tuurlijk is zoiets haalbaar, gewoon jaartje fanatiek trainen ofzo.

Je moet gewoon NOG meer eten, als je op school bent gewoon bijv. meer eten meenemen of in een tussenuur eten, ik neem altijd 3 energie/fruitrepen mee naar school.

Je moet gewoon NOG meer eten, als je op school bent gewoon bijv. meer eten meenemen of in een tussenuur eten, ik neem altijd 3 energie/fruitrepen mee naar school.

Zitten daar dan veel voedingsstoffen in? Of kan ik evengoed meer boterhammen meenemen ofzo? :)

Terug
Naar boven