MuscleMeat

Vraagje :)

Ok, dank u..
Ik doe schuine crunches ( op een bankje ), platte crunches, draaiende crunches ( voor de zijkant :) ) en legraises ( alhoewel ik hier eigenlijk weinig van merk... alleen aan men armen vn het hangen :D )

En voor alle crunches gebruik ik extra gewicht op men borst...

Met legraises train je alleen je heupflexoren. Als je je buikspieren wilt zien zou ik deze oefening dus niet doen, aangezien de heupflexoren achter je zichtbare buikspieren zitten.

Iemand opmerkingen over voedingsschema? :)

Ja. Ik zie dat je tussen 12 en 19 uur enkel een "tussendoortje" neemt in de vorm van yoghurt en whey.

Ik stel voor dat je deze 7 uur gaat overbruggen met op zijn minst 1 volwaardige maaltijd. Dus halverwege de middag iets vasts met koolhydraten. Verder ziet het er niet slecht uit.

En je doel is absoluut naturel te behalen. Of die gasten gekuurd hebben kom je toch niet achter en hoe lang dat gaat duren kan ik je zo niet vertellen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ja. Ik zie dat je tussen 12 en 19 uur enkel een "tussendoortje" neemt in de vorm van yoghurt en whey.

Ik stel voor dat je deze 7 uur gaat overbruggen met op zijn minst 1 volwaardige maaltijd. Dus halverwege de middag iets vasts met koolhydraten. Verder ziet het er niet slecht uit.

En je doel is absoluut naturel te behalen. Of die gasten gekuurd hebben kom je toch niet achter en hoe lang dat gaat duren kan ik je zo niet vertellen.

Dus als ik nog een boterham of drie extra meeneem naar school is dat goed?
mercie voor de opmerking :)

Terug
Naar boven