AndroidHealthClinic

vraagje!

grappa zei:
Stuur nou maar die pm naar Chemical en LUISTER naar hem.
Ik denk dat alleen dan je kuurtje een succes wordt!

Succes!
Die is bull!! er lopen er hier genoeg rond die ook verstand van zaken hebben,en ook al geeft Chemical advies je moet het toch echt zelf doen die gewichten tillen en die voeding naar binnen proppen!En gezien wat je nu eet zou ik maar eens leren eten voordat je die naald erin zet!

dude! en over die clomid:

-hoeveel mg zijn die tab's? ik heb je al een schema gegeven van een nakuur en zoek anders eens ff op PCT of nakuur.

-voedingsschema (kan je ook opzoeken) reken je VVM uit en je BASISBEHOEFTEN en u kan een voedingsschema maken,probeer een concept voedingsschema te maken en hier te posten en dan iemand daar echt wel advies over geven.

En ik zeg het nog een keer:Wacht nog ff met kuren en kijk wat je nieuwe voedingsschema met je gaat doen en beslis dan of je wel wilt gaan kuren AAS zelf is eigenlijk niks het is de slaap en de voeding die je maakt! (en je trainings sessie's)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
shema en kuur

ben nu 1 maand bezig met men voedingsschema, ben 1 kilo aangekomen op 30 dagen.

maaltijd 1:
100gr muesli met 200ml melk
weight gainer met 250ml melk
1 multivitamine
1 amino
1 glas fruitsap

maaltijd 2:
4 sneden grijs brood met kippewit
banaan
1 amino
flesje water 50cl

middageten 3:
groot grijs broodje met droge kip
flesje water 50cl
250gr kwark
1 amino
banaan

maaltijd 4 om 16u
100gr rijst
250 gr kwark
weight gainer met 250ml melk

trainen om 5u
2 amino's voor en na
3bcaa's voor en na
75cl water tijdens trainen

na training pro 85%

maaltijd 5 avondeten
wat de pot schaft:
- rijst met kip
- aardappelen met kipfilet of worst
- spaghetti
extra groenten
500ml water

maaltijd 6
weight gainer
banaan
250gr kwark

ong 3500 kcal
ong 230 eiwitten
ong 80 gr vet

dit is wat ik nu al een maand eet op een dag.

nu even de kuur: en graag je reacties als je vind dat ze onvolledig is. het maakt me niet uit wat je vind van men leeftijd en al de rest, ik wil jullie mening hebben zodat ik alles correct doe!

week 1-2: 100mg primo + 250mg sustanon
week 3-4: 200mg primo + 250mg sustanon
week 5-6: 100mg primo + 250mg sustanon

week 3-6: proviron tabs 25mg dagelijks 1
week 9 clomid tabs 50mg 2 x daags en na 1 week 1 maal daags gedurende nog een anderhalve week.

graag jullie reacties.

!

kom op met die reacties!

bencher zei:
ben nu 1 maand bezig met men voedingsschema, ben 1 kilo aangekomen op 30 dagen.

maaltijd 1:
100gr muesli met 200ml melk
shake whey eiwit
1 multivitamine
1 amino
1 glas fruitsap

maaltijd 2:
4 sneden grijs brood met kippewit
banaan
1 amino
flesje water 50cl

middageten 3:
groot grijs broodje met droge kip
flesje water 50cl
250gr kwark
1 amino
banaan

maaltijd 4 om 16u
100gr rijst (ongekookt wegen)
150 gram kipfillet
20 gram ongezouten cashewnoten

trainen om 5u
2 amino's voor en na
3bcaa's voor en na
75cl water tijdens trainen

na training whey eiwit en wat weightgainer

maaltijd 5 avondeten
wat de pot schaft: !!!!!!?????? vreten wat moet vreten niet wat de pot schaft !!!

- rijst (100 gram) met kip 250 gram of 250 gram biefstuk
- aardappelen m
- spaghetti
20 gram ongezouten cashewnoten of pinda's
500ml water

maaltijd 6
weight gainer
banaan
250gr kwark

week 1-4: 100mg primo + 250mg sustanon
week 1-6 25mg d-boll per dag
week 5-6: 200mg primo + 250mg sustanon
week 7-8: 100mg primo + 250mg sustanon

week 3-6: proviron tabs 25mg dagelijks 1 (allen nemen indien nodig)
week 9 clomid tabs 50mg 2 x daags en na 1 week 1 maal daags gedurende nog een anderhalve week.

*

ok, die noten heb ik hier al liggen. en wat de pot schaft is meestal toch goed hoor, ma maakt meestal rijst met kip, oftewel kipfilet met patatten en spinazie, spaghetti , biestuk...

en voor die kuur, dus eerste week moet ik primo en sust zetten en dan niet meer tot week 5? en ja die d-boll , ik kan metanaheho 5 mg tabs krijgen, zijn deze goed? en deze moet ik bij de maaltijd nemen dan? gedurende 6 weken? en waarom die spatie tss week 2 en week 5 , geen sust en primo dan?

bencher zei:
ok, die noten heb ik hier al liggen. en wat de pot schaft is meestal toch goed hoor, ma maakt meestal rijst met kip, oftewel kipfilet met patatten en spinazie, spaghetti , biestuk...

en voor die kuur, dus eerste week moet ik primo en sust zetten en dan niet meer tot week 5? en ja die d-boll , ik kan metanaheho 5 mg tabs krijgen, zijn deze goed? en deze moet ik bij de maaltijd nemen dan? gedurende 6 weken? en waarom die spatie tss week 2 en week 5 , geen sust en primo dan?

sust en priomo neem je gewoon de hele kur door, d-boll eerste dag 20 mg en dan 5 mg per dag erbij nemen. Ik raad je zelf d-boll van naposim aan.

Zal ik het nog wat ingewikkelder maken, we zijn nu toch bezig;

Laat de PRIMO voor wat ie is! Niet doen dus! Primobolan voor mannen is pas z'n geld waard als je tussen de 300-400mg per week zet. 100mg Is te verwaarlozen kerel, echt zonde van je ampulletjes. Daarnaast nog een tip: Maak wat pics van je Primo en plaats ze in het fake/real forum hierboven want de kans is groot dat je nepperds hebt.

Chemical zei:
bencher zei:
week 1-4: 100mg primo + 250mg sustanon
week 1-6 25mg d-boll per dag
week 5-6: 200mg primo + 250mg sustanon
week 7-8: 100mg primo + 250mg sustanon

week 3-6: proviron tabs 25mg dagelijks 1 (allen nemen indien nodig)

primo op 100 mg en op zijn hoogst 200 mg :rolleyes: dat is gewoon geld in de sloot gooien.

Soulreaver zei:
primo op 100 mg en op zijn hoogst 200 mg :rolleyes: dat is gewoon geld in de sloot gooien.

dat is gewoon gelul, iemand zonder kuur verleden kan met een combnatie als deze meer dan voldoende resultaten boeken

Chemical zei:
dat is gewoon gelul, iemand zonder kuur verleden kan met een combnatie als deze meer dan voldoende resultaten boeken

1. alleen zijn de dboll en sus dan verantwoordelijk voor de gains, primo zo laag heeft geen meerwaarde, het geeft je geen extra resultaten, maar het kost je wel een flinke smak extra geld.

2. ik dacht dat jij deca only als eerste kuur "adviseert"? :rolleyes:

3. primo heeft een lange ester, in week 5&6 de dosis verhogen is dus mosterd na de maaltijd.

Laatst bewerkt:
reactie

ok ok ik heb al ff door dat hier gekken tss zitten die abnormale hoeveelheden zetten,
kijk een jongen die ik ken met ongeveer dezelfde bouw heeft gekuurd op:

week 1-6 deca 50mg en sustanon 250mg, hij duwde 70kg bankdruk en erna 85, met de halters deed ie 30 en nu 40. en dat is nu al 6 maanden geleden en hij is er 1 kilo van kwijt, en je ziet het niet, gewoon het vocht is weg. jullie zeggen nu waarsch , hahahahaha wa een getallen, deca 50.... maar het is geen zever. we zullen binnen een maandje of twee zien wat het heeft opgebracht!

ik vind dit goede gains, ik wil ook niet te veel ineens.het is niet goed voor je gwrichten enzo als je ineens 10 brute kilo's bijkomt en 30 kilo meer drukt, dat is TE als dit nu niet echt 100% meevalt en de hoeveelheid is inderdaad te weinig, dan zal ik volgend jaar ofzo wel een ander kuurtje plannen, maar ten eerste wil ik zien hoe men lichaam reageert op deze stoffen en een prof van 120 kilo moet ik toch niet zijn.

en die primo mannen is echt, heb em vorige maand al gecheckt in dit forum. en de sus ook.

Tja als je nog zo vooruit gaat op zulke kleine hoeveelheden...

Dat had je dan naturel ook wel kunnen pakken denk ik dan.

bencher zei:
ok ok ik heb al ff door dat hier gekken tss zitten die abnormale hoeveelheden zetten,
kijk een jongen die ik ken met ongeveer dezelfde bouw heeft gekuurd op:

week 1-6 deca 50mg en sustanon 250mg, hij duwde 70kg bankdruk en erna 85, met de halters deed ie 30 en nu 40. en dat is nu al 6 maanden geleden en hij is er 1 kilo van kwijt, en je ziet het niet, gewoon het vocht is weg. jullie zeggen nu waarsch , hahahahaha wa een getallen, deca 50.... maar het is geen zever. we zullen binnen een maandje of twee zien wat het heeft opgebracht!

ik vind dit goede gains, ik wil ook niet te veel ineens.het is niet goed voor je gwrichten enzo als je ineens 10 brute kilo's bijkomt en 30 kilo meer drukt, dat is TE als dit nu niet echt 100% meevalt en de hoeveelheid is inderdaad te weinig, dan zal ik volgend jaar ofzo wel een ander kuurtje plannen, maar ten eerste wil ik zien hoe men lichaam reageert op deze stoffen en een prof van 120 kilo moet ik toch niet zijn.

en die primo mannen is echt, heb em vorige maand al gecheckt in dit forum. en de sus ook.

het is jou feestje, het is uiteraard heel erg belangrijk om van 70 kg. bankdruk naar 85 te gaan en vooral nog dat je dan op de halters van 30 naar 40 gaat. en nee het is natuurlijk niet de bedoeling dat je door hormonen in je lichaam te injecteren teveel spiermassa wint, daar doe je het immers niet voor :rolleyes:

i rest my case.

*

ey kerel , kom laten we het gewoon houden. je snapt me niet, ik moet toch eerst eens iets proberen en zien wat dat doet in men lichaam, ik ga toch niet direct hopen hormonen in me spuiten en daardoor alles verzieken.

we zullen wel zien wat het doet.
en trouwens, wat was jou eerste kuur, en wat waren je stats daarna?
je gaat me toch niet vertellen dat je eerste kuurtje direct 500 testo en 400 deca was ofzo.

Ha je moet wel een rendabele dosering hanteren anders verdoet het enkele je metabole omgeving. Stel nou die 50mg deca wat net genoemd werd, als je van het gemiddelde uitgaat dat een volwassen man 70mg test per week aanmaakt, iemand die traint iets meer, laten we zeggen 100, wat heb je dan aan 50mg.

Oke in dit geval komt er nog 250 sust bij, 1x per week ? Wat gemeen voor je bloedwaarden daar zal hij wel veel puistjes van gehad hebben.

De hoogste therapeutische dosering staat op 100, ter vervanging van de endogene productie en dus lachwekkend als spieropbouwende dosering in bb kringen, je verhoogd immers weinig tot niets aan je eigen niveau, je zadelt alleen het lichaam met een belasting op zonder er rechtuit effect van te hebben.

Je kent het placebo onderzoek toch ? Die mannen die dáchten dat ze een anabolicum kregen en zoveel harder trainden en beter aten dat ze direct grof massa pakten ? Dat idee zal hier ook wel in het spel zijn geweest.

Of je nou 100mg neemt of 600, je systeem ontregelt het toch dus zorg dan iig dat je er flink wat gains aan over houd en neem een dosering zoals het hoort.

Ik ben het wel eens dat er veelal téveel word gebruikt maar een dosering die uitgewezen heeft niet voldoende werkzaam te zijn is ook lood om oud ijzer en overbodige ballast.

Just my opinion :)

Laatst bewerkt:

okay als het waar is wat je zegt zie ik waarom die dosis te laag is. maar toch buiten dan die puistjes heeft hij zo goed als alles overgehouden van die kuur, zelfs zijn kracht is niks afgenomen. alles de uithouding tijdens het trainen. het verloopt nu minder bruut.

en ja inderdaad hij heeft daar veel puistjes aan overgehouden! btw hoe komt dan dit? en wat doen om het te voorkomen????

maar ik heb me vandaag nog iets gekocht op aanraden van chemical. en ik wou dan het volgende doen: ahja en meer zal ook niet gaan, want nu heeft het me al redelijk gekost. dit alles tesamen komt op een 180 euro denk ik

week 1-4 dboll 25mg per dag

week 1-2 primo 200 mg sustanon 250mg
week 3-4 primo 200 mg sustanon 250mg
week 5-6 primo 200 mg sustanon 250mg

week 3-6 proviron 25mg/dag
week 9-12 clomid 100mg 1 week afbouwen rest op50mg

reacties welkom!

Oké reacties welkom:

LAAT DIE PRIMO STAAN! Zelfs vrouwen pakken Primo hoger!
Bewaar de Primo voor de volgende keer en zet er dan minimaal 300mg neer per week, minimaal 6 weken! Alsjeblieft zeg, dit is geschreven met de beste bedoelingen maar zoals wel vaker wat een newbee in z'n kop heeft práát je er niet uit :rolleyes:

is het dan beter om die gewoon sustanon 6 weken te nemen en de primo houden?

dus
week 1-6 sustanon 250mg
week 1-4 dboll 25mg dag?

beter!!
die primo mag je wel aan mij geven... :D

dboll mag wel ietsje hoger geloof ik.
zelf ga ik voor 40mg per dag, ook 4 weken

Nee, geen dboll only.

Laatst bewerkt:
Eeeh...Bencher lieverd, jij wilde toch geen opgeblazen kop en handen en benen enzo.....

Eeh, Dbol is HET voobeeld van opgeblazen harses dus....kweenie....:rolleyes:

Terug
Naar boven