AndroidHealthClinic

vraagje!

Ik vind het een prima kuurtje! Gewoon 8 weken lang 250 mg. sus en 300 mg. primo per week. Nakuur wellicht nolva erbij. Sommige mensen worden depressief van climofen. Proviron zie ik niet echt zitten. Je hebt oestrogenen nodig om aan te komen. Succes!

• Topic Starter Topic Starter

ja want eerst werd me gezegd dat 100 te weinig was, dat het minstens 300 moest zijn, dus nemen we dat maar.

maar wat ik nog wou weten moet ik die 500 mg sus in de eerste week van frontload ineens zetten, of bev morgen 250 en zaterdag 250?

en mag de dosis primo op een andere dag of moet die op dezelfde dag als ik sus injecteer? en in dezelfde spuit?(maar dan is het wel 3ml primo en 1ml sus ineens in dezelfde bil, mag dat of best twee maal prikken?

en die proviron, alleen nemen wanneer ik merk dat ik te veel vocht vasthou? maar gaat dit ten nadele van mijn winst???
en ga ik zelfs minder kunnen vasthouden van mijn winst door de proviron?

Een frontload is niet nodig voor zo'n 1e kuurtje. Zowel sus als primo zijn op oliebasis, dus die kunnen samen in een spuit, als je dat prefereert. Je kunt het ook in 2x zetten, als je 4 ml. ineens teveel vindt. Kijk, androgene anabole steroiden worden door ons lichaam gedeeltelijk in oestrogenen omgezet. Dat zorgt vervolgens voor wat vocht. Als je de oestrogenen gaat blokken, doe je een deel van de werking teniet. Van primo houdt je nauwelijks vocht vast en sus is door de 2 kortere esters ook de testosteronvariant met de minste vochtretentie. Proviron is met deze doseringen dus echt niet nodig. Succes.

Terug
Naar boven