Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal alleen op de laatste vraag reageren: ja ik raad je beide af. En wel omdat je zo te lezen nog niet goed weet waar je mee bezig bent, 5% in 3 maanden is nu niet iets om naar huis over te schrijven.Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier op het form en een jaar aan het trainen. Sinds januari train ik met een pt, ongeveer 4 a 5 keer per week. Hij heeft mijn voeding aangepast. Mijn eerste meting (december). 68 kilo, 35,1% vet 41.9 spiermassa. Mijn laatste meting (begin maart) 66 kilo, 30% vet en 43 kilo spiermassa.
Mijn trainingen bestaan uit 1 uur kracht en 45 minuten cardio na de training.
Ik wil graag in juni "strak" zijn. Nu ben ik me gaan verdiepen in anavar en efidrine. Eigenlijk wil ik het gebruiken om mijn doelstelling iets te versnellen zodat ik erna een goede basis heb om verder te gaan met trainen.
Het liefst wil ik nog wat slanker worden en minder vet zodat mijn spieren (die nog niet heel veel zijn) zichtbaar worden.
Is anavar en efidrine een goede combinatie?
Kan ik anavar ook alleen gebruiken? Het liefst zou ik alleen wat efidrine gebruiken voor mijn training voor wat meer energie. (ik hou niet van een opgejaagd gevoel)
Kom ik in gewicht aan van anavar?
Raden jullie mij beiden af?
Dit zijn mijn vragen een beetje maar misschien komen er nog wel meer n.a.v. jullie antwoorden.
Alvast bedankt!
Dan zou ik in ieder geval niet luisteren naar zijn voedingsadvies. 1000 kcal is te weinig en in vetten zit je ook te laag.
Anavar is een anabole steroïde, weet niet of je dat wist? ECA is mijns inziens ook al vrij heftig voor een "beginner". Met discipline en eventueel een fatburner van een van de boardsponsoren moet je al een eind komen.
Met een hoog vp kan je prima een crashdieet volgen. Noemenswaardige spiermassa is waarschijnlijk toch nog geen sprake van
Met een hoog vp kan je prima een crashdieet volgen. Noemenswaardige spiermassa is waarschijnlijk toch nog geen sprake van