Fitness Seller

vragen rondom anavar en efidrine

Vetten rond 66 (ongeveer gelijk aan je gewicht) en eiwitten zo'n 1,5/2 * je gewicht.

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier op het form en een jaar aan het trainen. Sinds januari train ik met een pt, ongeveer 4 a 5 keer per week. Hij heeft mijn voeding aangepast. Mijn eerste meting (december). 68 kilo, 35,1% vet 41.9 spiermassa. Mijn laatste meting (begin maart) 66 kilo, 30% vet en 43 kilo spiermassa.
Mijn trainingen bestaan uit 1 uur kracht en 45 minuten cardio na de training.
Ik wil graag in juni "strak" zijn. Nu ben ik me gaan verdiepen in anavar en efidrine. Eigenlijk wil ik het gebruiken om mijn doelstelling iets te versnellen zodat ik erna een goede basis heb om verder te gaan met trainen.
Het liefst wil ik nog wat slanker worden en minder vet zodat mijn spieren (die nog niet heel veel zijn) zichtbaar worden.

Is anavar en efidrine een goede combinatie?
Kan ik anavar ook alleen gebruiken? Het liefst zou ik alleen wat efidrine gebruiken voor mijn training voor wat meer energie. (ik hou niet van een opgejaagd gevoel)
Kom ik in gewicht aan van anavar?
Raden jullie mij beiden af?
Dit zijn mijn vragen een beetje maar misschien komen er nog wel meer n.a.v. jullie antwoorden.

Alvast bedankt!
Ik zal alleen op de laatste vraag reageren: ja ik raad je beide af. En wel omdat je zo te lezen nog niet goed weet waar je mee bezig bent, 5% in 3 maanden is nu niet iets om naar huis over te schrijven.

Zowat alles waarbij je een hoge vet verbranding gaat produceren gaat gepaard met een opgejaagd gevoel, effedrine is best wel goed te doen begin met een 50mg voor je naar de gym gaat en je kan zien hoe je er op gaat de ene is er al wat meer gevoelig op dan een ander.

Anavar is een anabole steroïde, weet niet of je dat wist? ECA is mijns inziens ook al vrij heftig voor een "beginner". Met discipline en eventueel een fatburner van een van de boardsponsoren moet je al een eind komen.

Dan zou ik in ieder geval niet luisteren naar zijn voedingsadvies. 1000 kcal is te weinig en in vetten zit je ook te laag.

Met een hoog vp kan je prima een crashdieet volgen. Noemenswaardige spiermassa is waarschijnlijk toch nog geen sprake van

Anavar is een anabole steroïde, weet niet of je dat wist? ECA is mijns inziens ook al vrij heftig voor een "beginner". Met discipline en eventueel een fatburner van een van de boardsponsoren moet je al een eind komen.

Met een hoog vp kan je prima een crashdieet volgen. Noemenswaardige spiermassa is waarschijnlijk toch nog geen sprake van

Ze is 174 cm en 66 kg. Ze heeft geen obesitas neem ik aan, want met obesitas is een crashdieet inderdaad prima. Als ze dat niet heeft, zou ik toch afraden om 1000 onder onderhoud te eten + zo'n 400 kcal door cardio te doen, waardoor je een tekort van 1400 per dag krijgt.

Crashdieet is altijd ruk man, verdoet je hele stofwisseling.
Ik zou die trainer afzwaaien, waarschijnlijk betaal je een hoop geld voor weinig hulp. Die momenten dat je moet doorzetten kun je ook wel alleen af.

• Topic Starter Topic Starter
Nee ik heb inderdaad geen obesitas :-) ik weet dat m n vetpercentage hoog is en dat is ook iets wat ik flink wil gaan aanpakken.

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

En de anavar heb ik uit m n hoofd gezet:-)

Mag ik vragen hoe je jouw vetpercentage meet?
Vind het nogal raar, ik zie namelijk staan dat je 1.74 m bent en 66 kg..
Ik ben zelf ook 1.74 en weeg (helaas) 85 kg. Daarbij heb ik vetpercentage van ongeveer 30%.

Of je hebt je lengte misschien verkeerd ingevoerd...
Maar volgens mij kun je met die lengte en dat gewicht nooit zo'n hoog vetpercentage hebben?

Om dit nogmaals even te bumpen,

Just to be curious..

Hoe zit het met de combinatie van efedrine en anavar?
ik weet dat anavar sowieso niet goed is voor je lever, maar hoe zit dit met efedrine? Word dit 10x zo bad of valt dat mee? ;)

Voor zover ik weet heeft efedrine geen effect op je lever. Het is echt een soort caffeinepil 3.0 :P
Klachten/nadelen bij efedrine zijn hartkloppingen, erg zenuwachtig, etc. En bij langdurig gebruik hoofdpijnverschijnselen.

• Topic Starter Topic Starter
Mag ik vragen hoe je jouw vetpercentage meet?
Vind het nogal raar, ik zie namelijk staan dat je 1.74 m bent en 66 kg..
Ik ben zelf ook 1.74 en weeg (helaas) 85 kg. Daarbij heb ik vetpercentage van ongeveer 30%.

Of je hebt je lengte misschien verkeerd ingevoerd...
Maar volgens mij kun je met die lengte en dat gewicht nooit zo'n hoog vetpercentage hebben?

Ik meet met een Weegschaal. Vandaag heb ik een nieuwe weging gehad en was weer 4 % gestegen. En 1 kilo spiermassa kwijt.. Voel me dus echt niet zo heel vrolijk....

Weegschaal zegt ook niets. Kijk gewoon naar de spiegel of laat je eens opmeten met een tangetje.

30% vet kan je bij alle lichaamsmaten hebben, zelfs heel dunne meisjes met weinig spieren.

Ik vraag mij af waarom mensen zich bezig houden met vetmeting. Je vorderingen moet je in de spiegel zien en op de weegschaal. Elke week tot een halve kilo eraf de eerste 2 maanden. Dan weet je dat je goed bezig bent.

als je je echte bf wil weten gebruik dan een bf caliper. Je trainer heeft deze misschien wel, of niet aangezien je een weegschaal hebt gebruikt. Anders kun je er zelf een kopen voor een paar euro. Het is wel verstandig om iemand anders te laten meten, als je het bij jezelf doet kan het moeilijk zijn en een incorrecte uitkomste geven. Zorg dat je geheel ontspannen bent en bijvoorbeeld niet mee helpt met je arm omhoog houden.

Caliper:
[Link niet meer beschikbaar]

How to:
Op 4 punten meten, hoe meer meet punten hoe preciezer de uitkomst. Diep in de huid graven en naar voren trekken, bij een beetje pijn doe je het goed ;)
http://www.youtube.com/watch?v=VBJuVfiKrbY

Online berekenen:
http://www.linear-software.com/online.html#

tsja.. weegschalen zijn niet echt nauwkeurig. Ze kunnen vrij goed zijn maar ook gigantisch afwijken...
Als ik jouw was vroeg ik eens in de sportschool of ze je daar op kunnen meten, dat geeft je denk ik wat meer zekerheid...

Terug
Naar boven