eerlijkheid94
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
echt zo hoog ongelovelijk dacht meer rond 18 dus beter cutten?
Hou je het bij? Tel je alles goed?
dus je raad aan om te cutten neem ik aan want echt massa heb ik ook nietGeen lijn in schouders, geen tekening van biceps. Vet op taille, plooien op rug
en je bent pas 27 kilo of 10 kan er toch wel af hoor.
Hou je het bij? Tel je alles goed?
Val je nu af of kom je aan?
Wat zijn je macro's?
ik zocht gewoon naar de vraag of ik moest cutten of bulken eigenlijkDenk 20%+ish
Rustig cutten richting 10%-15% (wat je wilt?) zonder zorgen over spierverlies en ondertussen verder gaan met wat je goed doet, en benen net zo goed gaan trainen.
Wat lukt je niet?
Berekend maintenance? Of zelf bepaald?ik ben zeker niet goed bezig met voeding maar ongeveer 2200 is mn maintenance
Ik zou zeggen cutten. Maar je geeft aan weinig massa te hebben. Dus dan zou ik op of net onder onderhoud eten en hard trainen.ik zocht gewoon naar de vraag of ik moest cutten of bulken eigenlijk
Klopt, het is skinny fat, ik ben het met Marina eens, tel eens écht wat je eetdus je raad aan om te cutten neem ik aan want echt massa heb ik ook niet
ga ik zeker doen dankjewelKlopt, het is skinny fat, ik ben het met Marina eens, tel eens écht wat je eet
wat is je rust verbruik, wat is je sport toeslag en begin eens met 500kcal onder totale behoefte
maar ook, hoe train je, wat train je, hoe vaak train je? Doe je cardio?
op 1,68 mag je denk ik eerst wel eens terug naar de 65 en vanuit daar lean bulk.
ja dat is ook zeker zo heb hele. zwakke buikspieren waardoor ik dikker lijk dan dat ik ben als ik recht op sta zoals het hoort dan is. mijn buik helemaal plat.Kan het zijn dat je met een holle rug staat?
Daardoor lijkt je buik groter.
Hoe train je?
Wat al gezegd is, iets onder onderhoud eten en een op zijn minst redelijk schema volgen.
Succes!
ja dat is ook zeker zo heb hele. zwakke buikspieren waardoor ik dikker lijk dan dat ik ben als ik recht op sta zoals het hoort dan is. mijn buik helemaal plat.
ik ga jullie advies opvolgen superbedankt
Ja!Je kunt dan ook je trainingschema herzien en focussen leggen op je zwakke gedeelten. Minder leuk in het begin, maar zodra jij verbetering ziet dan kan dat weer enorm motiveren.