MuscleMeat

vreemde log

Jurek

Advanced Bodybuilder
Waardering
17
Lengte
1m81
Massa
76kg
Vetpercentage
21%
gisteren (20 apr 2009) was ik gewakt op 5:30 na 6 en half uur slaap (echt hard om te opstaan), k heb geen zwaare werk maar daarna was ik heelemaal kapot van en eerts gegeten en dan op vloer lag voor paar minuten lmao, gegeten 6 botterhammen pindakaas, 2 bananen, 2 kopies soupie met 3 crackers, 3 bekers karne melk, wat pot schaft thuis aardappels 2 middel gehakte ballen en iets groenten, half bak magere kwark en 5 volkoren koekeies van AH elke 44kcal, omdat ik zo verroten van werk terug gekomen dacht ik dat ik ga geen training doen maar rond 22:00 gedaan schoulders: dumbbell lateral rise 4x8x4kg, front rise 4x8x4kg, bent over rise 4x8x4kg ging prima en volgende schoulder dag ga ik per hand 5kg neemen, ging naar bed na 23:00

Jurek. Interpunctie. Aub

Kennen ze in Polen geen punten, alinea's en dat soort vernuftigheden??

• Topic Starter Topic Starter
gewakt op 5:30 niet moeilijk opstaan
beetje pijn in schoulder als ik op fiets naar werk gaan maar snel verdwenen
gegeten: 6 kleine, zware volkoren broodjes dat m'n vrouw gemaakt heeft met pindakaas, 2 bananen, kopie soupie met 2 krakers, 3 bekers karne melk, wat pot schaft (spaghetti en half pizza restorante salami dat ze nou in AH hebben in aanbieding 3 pizzas voor 5 euro), 5 volkoren bescuits, half bak magere kwark, 3 eetlepels olijfolie, 6 eetlepels zonnenbloem olie (deze olieen heb ik ook gisteren ingeslikt maar vergeeten in log aanmelden)
omdat was niet moe van werk lekker snel trening gedaan:

dumbbell curls 4x10x7kg linke elleboog is zwakker dan rechte en heb altijd last van hem bij biceps oefeningen :p

alternate dumbbell curls (preachers) 4x10x7kg

hammer curls 4x10x7kg

ging matig, al bij db curls last van linke elleboog (maar het is altijd zo)

ga nu slaapen dus rond 22:00

dag begint met alarmpje 5:30
stukje gevoel van biceps na opstaan dat was snel weg
leuke dag in werk gehad
opgegeten: 6 botterhammen pindakaas, 2 bananen, 2 kopies soupie met 4 krakers, wat pot schaft (snelkook rijst met kerrie sous wat groenten en kip), ~10 AH volkoren koekies, 6 eetlapels zonnebloem olie en 3 olijf olie, half bak kwark
snel na werk getraind:
dumbbell lying extension 3 keer 4x8x7kg, best gegaan steeds goeie techniek zoeken voor deze oefening (boven armen moeten vertical zijn tijdens deze oefening) misschien kan ik volgende keer 4x9x7kg doen
~1uur na training pijn en beetje blokade gekregen in linkere schoulder voorkant, niet zo mooi hoop het is morgen weg :p
ga slaapen dus ongeweer 22:00

Laatst bewerkt:
ja ja we weten het wel... 5:30

dat blokade en pijn van rechte schoulder was met me toen ik opstaan en voor komende half dag nu het is weg maar soms voel ik het terug een beetje

qua gistere training soms gevoeld dat triceps was mooi aangepakt

leuke dag in werkie, werkie

gegeten: 5 botterhamen pindakaas, 2 bananen, 1 appel, kopie soupie met 2 krakers, wat pot schaft (pasta met rundvlees en groenten maar konm niet vlees en groenten eten), ~10 volkoren bescuits van AH, 3 eetlepels olijf olie en 6 zonnebloem olie, 1 muffin met amandels en aardbeien, half bakie kwark

training: het zwarst in mijn scheema :p

dumbbell deadlift 3 keer 4x12x14kg k denk dat volgende keer kan ik 13 herhalingen doen

dumbbell squat (full) 2 keer 4x12x14kg en 1 keer 4x8x14kg

voor mij was het leuk en mooie gevoel dat ik heb goed getraind (heb echte zwake beenen daarna)

ga nu slaapen dus ~22:30

Deadlift en squat je met dumbbells? Snel vervangen met barbells zou ik zo zeggen, zoveel gewicht krijg je nooit aan een dumbbell. ;)

ja ik train thuis en ik heb allen 2 dumbbells a 7kg dus total voor squat en deadlift is "dikke" 14kg :p

als ik heb extra geld ga ik me paar dumbbell schijven aanschafen maar tot dat tijd k moet gewoon door met wat ik heb... gtw ik denk dat voorlopig het is genoeg kon niet 3 keer 4x12x14kg squatten moet laatste set 4x8x14kg maaken ;)

nou ja... 5:30 lekker werkie, werkie op zaterdag :p

steeds voel dat beetje geblokte shoulder, benen waren mooi gepakt gisteren :)

opgegeten: 2 bananas, 4 booterhamen pindas, 3 eetlapels olijf olie en 6 zonnebloem olie, half bak kwark, 2 muffins met amandelen en aardbeien, half pizza ristorante champignion, 4 broodjes, ieteje boeren salade, 3 plakjes achterham... misschien nog iets maar ik onthoud het niet... geef niet te veel op vandag het is toch zaterdag :p

training:
heeft optie gehad doen niks of weer opniuw scheema doen beginnen met scholders maar vanwege dat milde schoulder blessure dat ik op mijn triceps dag gekrijgen beslissing was "geen trainen vandag"

huh?

Ik zou als eerst toch eens op zoek gaan naar een leuke gym of zelf wat spulletjes in huis halen. Omdat dit niet een goedkope aankoop zal zijn raad ik je aan gewoon wat 30mm spul 2dehands te kopen, stukken goedkoper. Als je paar jaar traint en zeker bent dat je doorgaat kan je voor het echte ijzer gaan(de 50mm).

voorlopig geen geld toch

ik train niet lang en noit gesquatten of gedeadliften, verder om ik ben een zwakke mannetje en ik probeer zoveel hallen van wat k heb (en ik heb niet te veel eigenlijk)

btw... 99% dat k ga vandag niet trainen omdat zondag ene dag dat ik niet naar werk ga en verder was ik 9 uur gewakt met "zwakke" linke arm (ellebog en triceps) en steeds dat beetje geblokte linker schoulder heb dus als ik ga maandag m'n schoulders aanpaaken zeker alleen met stangetjes van dumbbells (2kg per hand ) :p

Mooi bezig Jurek! Wat voor werk doe je?

Hoe ben je tot je schema en oefeningen gekomen?

Groet,

Simson

volgens mij niet zo goed bezig omdat ik denk dat ik ben zwak, arm en veel meer maar ik lees veel over bb :p

mijn scheema? het is een beetje improvisatie van alles dat ik heb geleest, wat ik weet, wat ik voel wat ik heb (dumbbells) enzovoort en het elke keer verandert :p

##edit##

werk in kas, en ik laatst over HIT geleest, toch steeds weet niet alles

Laatst bewerkt:
volgens mij niet zo goed bezig omdat ik denk dat ik ben zwak, arm en veel meer maar ik lees veel over bb :p

mijn scheema? het is een beetje improvisatie van alles dat ik heb geleest, wat ik weet, wat ik voel wat ik heb ("dumbbells">dumbbells) enzovoort en het elke keer verandert :p

##edit##

werk in kas, en ik laatst over HIT geleest, toch steeds weet niet alles

okee, lekker hard werken daar he :)

succes verder!

ok na 2 dagen rust ( zat en zondag) hebben wij dat:

5:00 opstaan (shit!) maar voelde mezelf echt wel dus niks verkeerd

dagje: leuke dag geen pijn echt klein beetje linkere schoulder geblokt maar echt minimaal

opgegeten: gewoone dingen voor mij in werk dag, 6 botterhammen pindakaas, 2 bananen, 2 kopies soup met 3 krakers, 3 eetlapels olijf olie en 6 zonnebloem olie, wat de pot schaft (pasta, shoarma vlees en groenten maar groenten bijna niet opgegeten), ~10 AH volkoren bescuits, ~half bakkie kwark, 3 bekers karne melk, maar de dag is niet al voorbij :p

training: zat en zondag veel gelezen en nadenken wilde vandag trainen en beginde rustig met scholders

dumbbell schoulder press staan 4x10x7kg per hand laatste set was tot failure (ben ik zo zwaak? lol) viel mee

dan probeerde idee dat ik heb gisteren gekregen
van mijn 2 dumbbells a 7kg een 11kg dumbbell gemakt (stangetje met 2 moeren en 2 0,5 kg schijven waren achter gelaten) en probeerde:

dumbbell schoulder press staan met een arm

1x10x11kg denk ik dat het was tot failure maar ben niet zeker, en het voelde echt echt lekker
1x11x11kg volgende set was ook mooi vraag hoe hebb ik in 2de set 11 reps gedaan terwijl in eerste set 10 lmao beide waren tot failure (zeker andere tijden van positive en negative bewegingen)
1x10x11kg yep lekkere pomp in schoulders en voelde dat triceps in rechte arm was ook gepakt
1x10x11kg er is wanneer na set ik opeens voelde mezelf moe en opeens van mental positive instelling gegaan naar negative (vreemd he?) besloot om training te stoppen

nu lekker moe schoulderen (mooie training), klein pijn in dat klote linke schoulder maar verder niks aan de hand dus gooie kansen voor biceps training morgen

Laatst bewerkt:
succes morgen!! lekker eten jij :) 10 beschuitjes haha jam jam

mannen steek je vinger toevallig niet in je oog...

mandag avond ik heb dat toevallig gedaan, een beetje pijn maar na paar minutjes was goed en ik heb met m'n vrouw belacht van dat walurus in POST JE FOTOS

's nachts ik was gewakt met oog pijn 's ochtend beetje pijn en "blurry" zien heeft naar werk gegaan maar werd steeds schlechter, na werk heeft heelemaal verroten oog en echt pij en licht gevoeligheid dus training en voeding naar de klote gegaan

gistere kon niet naar werk, kan niet lezen zelfs met een oog (dat niet gesteekt was) en was licht gevoelig, wat kon ik doen was alleen knallen in donkere slaapkammer maar niet te veel opgegeten

nu is stukje beter kan dat post schrijven (alleen pas scherm van laptop echt donker ingestelld) oog is steeds rood, en super licht gevoelig maar doet geen pijn meer

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?? auw!!

Beterschap.

Terug
Naar boven