yo yo yo ik ben terug
5:00 man! na paar dagen vrij het is niet zwaar zo vroeg op te staan maar best vervelend
ongeweer dat opgegeeten: 6 botterhammen pindakaas, 2 bananen, kopie soupie met 2 krakers, wat pot schaft, ~10 AH volkoren koekies, 6 eetlapels zonnebloem olie en 3 olijf olie, half bak kwark
leuke dag in werk met zulke weer als nu het is niet zo lastig voor licham in kas
training:
onthoud je nog deze?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/vreemde-log-241394/index2.html#post4837814
k heb het een beetje veranderd, beetje gewicht verlaagd zodat k kom dichter naar conditie/onderhoud training ga ik kijken hoe het ziet (volgens regel: rode speiervezels afbraken langer dan witte vezels als je niet traint)
dus:
TRICEPS
Dumbbell lying triceps extension
warm up: 2x10x1kg (1kg per hand)
15x6kg (6kg per dumbbell)
15x6kg
15x6kg
14x6kg
met 12+ herhalingen (tot bjna failure, omdat ik denk dat het echt falure was niet) kwam ik naar gebied van conditie training, valt best mee, k denk dat volgende keer kan ik gewicht verlagen zodat k kan naar ~20herhalingen gebied gaan
BICEPS
Dumbbell curl
16x6kg (6kg per dumbbell)
16x6kg
16x6kg
16x6kg
er kan ook gewicht verlaagd zijn om naar ~20 herhalingen te gaan
ONDERRUG
Dumbbell deadlift
20x7kg (7kg per dumbbell)
20x7kg
20x7kg
20x7kg
k denk dat ik moet steeds mijn technik verwerken, vandaag probeerde mijn torso zo veel mogelijk horizontal buigen maar het kan niet zonder bolle rug en bolle rug is niet goed in deadlift!, ook jammer genoeg dat ik geen grootere gewicht heb omdat deze waren niet tot failure
SCHOUDERS
Dumbbell upright row
11x6kg
12x6kg
13x6kg
13x6kg
herhalingen omhoog geduurend oefening? lol denk ik dat techniek van uitvoering kan t bepaalen

deze oefening viel mee, blijk dat je kan het wel aanpassen (armen horizontal of stukje hooger, langzamer of sneller uitvoeren) en kan nadruk hier of daar geven, k moet het nog steeds onderzoeken