Jurek
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zou je t vroeger volgen wist je dat ik onderhoud training volgt en trouwens ik ben niet zo sterk als jij :/HEEEEEEEY!! Jurek heeft een eigen log!!
Haha vet!
Ga ik zeker volgen!
Man man man, waarom train je met 7kg'tjes ? Daar ga je niet veel sterker van worden hoor![]()
zou je t vroeger volgen wist je dat ik onderhoud training volgt en trouwens ik ben niet zo sterk als jij :/

maar k heb te weining schijven voor kracht training denk ik
van ideeen komt verandering en variatie in training is goedk b alleen raare ideeen maar t heeft ook voordeelenvan ideeen komt verandering en variatie in training is goed
voorlpoig blijf maar op rippetoe maar dan... als je zegt masssa dan doe maar massa met gewone isolatie oefeningen en dan met compounds? mooie idee he? lol er staat tabel met doels kijk maar op hypertrophy http://en.wikipedia.org/wiki/Strength_training
[Link niet meer beschikbaar]
k*t flash foto was zelfs donkerer maar k b beetje contrast verhoogen

overigens ik heb wel massa... vet massa
lol
voor verandering, valt best mee met deze dag begint ik 3 dag split scheema
1. triceps/biceps, 2. schouder/onderrug, 3. kuiten/benen
Zeg, ik volg nu al een tijdje deze log en vroeg het me al eerder af, maar ben je niet geinteresseerd in misschien wat extra massa te pakken in plaats van te trainen met als doel onderhoud? Want hoelang zit je al op dit "plateau" ?
Laatste tijd stijg ik namelijk nauwelijks in gewicht, even een beetje stabiliseren, maar merk dat het toch een veel beter gevoel is om sterker en gelijdelijk aan zwaarder te worden.
meer massa betekent meer te eten en k wil het nietoverigens ik heb wel massa... vet massa
lol
training vandaag
triceps: "dumbbell">dumbbell lying triceps extensions
17x7kg
16x7kg
11x7kg
9x7kg
onderarmen/biceps: hammer curls
18x7kg
13x7kg
12x7kg
13x7kg
gewicht per "dumbbell">dumbbell
vandaag beetje meer kilos bij dlte en hcvoor verandering, valt best mee met deze dag begint ik 3 dag split scheema
1. triceps/biceps, 2. schouder/onderrug, 3. kuiten/benen