XXL Nutrition

vreemde log

• Topic Starter Topic Starter
triceps: dumbbell lying triceps extensions
21x5kg
15x5kg
17x5kg
16x5kg

onderarmen/biceps: hammer curls
3x20x5kg
22x5kg

schouders: dumbbell schoulder press standing
2x20x5kg
16x5kg
18x5kg

HEEEEEEEY!! Jurek heeft een eigen log!! :D

Haha vet!

Ga ik zeker volgen!

Man man man, waarom train je met 7kg'tjes ? Daar ga je niet veel sterker van worden hoor :D

heeft Jurek een log? waar?

HEEEEEEEY!! Jurek heeft een eigen log!! :D

Haha vet!

Ga ik zeker volgen!

Man man man, waarom train je met 7kg'tjes ? Daar ga je niet veel sterker van worden hoor :D
zou je t vroeger volgen wist je dat ik onderhoud training volgt en trouwens ik ben niet zo sterk als jij :/

Wat zijn je doelen eigenlijk?

onderhoud

PS. vandaag alleen kuiten... ga onderrug en benen overslaan ik voel steeds werk van gisteren... 3,5uur bukken... echt klote dus...

Kuiten: dumbbell calf rise
3x35x7kg
45x7kg

k doe alleen dumbbell oefeningen en gewicht vermeld is per dumbbell

Laatst bewerkt:
25x5kg
16x5kg
15x5kg
16x5kg

biceps: alternate dumbbell curls
21x5kg
18x5kg
14x5kg
12x5kg

shoulders: dumbbell upright row
25x5kg
16x5kg
15x5kg
17x5kg

echte korte pauzen na seten en herhalingen ~1:30-2 mins, gewicht vermeld per dumbbell

Hoe lang blijf je op onderhoud trainen?

voorlopig? vooronbepaalde tijd... geen zin in naar "volgende plateau" te gaan if u know what i mean :p

toch t is goed opmerking k vraag mezelf wel af als k het verkeerd doe of niet... heb idee dat k kan bv 3 keer onderhoud doen dan 2 keer massa en dan 1 keer kracht ;) maar k heb te weining schijven voor kracht training denk ik

je was er vroeg bij vanochtend Jurek :) werkze

---------- Toegevoegd om 09:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------

zeg jurek, je heb nog wel es goede ideeen he..

wat zou jij aanraden na Rippetoe? massa is het doel.

k b alleen raare ideeen maar t heeft ook voordeelen :p van ideeen komt verandering en variatie in training is goed

voorlpoig blijf maar op rippetoe maar dan... als je zegt masssa dan doe maar massa met gewone isolatie oefeningen en dan met compounds? mooie idee he? lol er staat tabel met doels kijk maar op hypertrophy http://en.wikipedia.org/wiki/Strength_training

in training als je kan zie bijna niks... maar k denk dat power is meer voor power lifters

training dinsdag

kuiten: dumbbell calf rise
3x35x7kg
45x7kg

onderrug: dumbbell deadlift
50x7kg
3x45x7kg

benen: dumbbell squat (full)
16x7kg
13x7kg
8x7kg
10x7kg

klein rust pauzen tussen setten ongeweer 1:30minuut
gewicht vermeld per dumbbell

[Link niet meer beschikbaar]

k*t flash foto was zelfs donkerer maar k b beetje contrast verhoogen

Zeg, ik volg nu al een tijdje deze log en vroeg het me al eerder af, maar ben je niet geinteresseerd in misschien wat extra massa te pakken in plaats van te trainen met als doel onderhoud? Want hoelang zit je al op dit "plateau" ?

Laatste tijd stijg ik namelijk nauwelijks in gewicht, even een beetje stabiliseren, maar merk dat het toch een veel beter gevoel is om sterker en gelijdelijk aan zwaarder te worden.

meer massa betekent meer te eten en k wil het niet :p overigens ik heb wel massa... vet massa :p lol

training vandaag

17x7kg
16x7kg
11x7kg
9x7kg

18x7kg
13x7kg
12x7kg
13x7kg

gewicht per dumbbell

vandaag beetje meer kilos bij dlte en hc :p voor verandering, valt best mee met deze dag begint ik 3 dag split scheema :p 1. triceps/biceps, 2. schouder/onderrug, 3. kuiten/benen

Stoer an je foto, alleen we zien te weinig :)

Laat je vroutje maar ff wat maken. Binnenkort ben ik aan de beurt jongens.

---------- Toegevoegd om 23:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:50 ----------

Zeg, ik volg nu al een tijdje deze log en vroeg het me al eerder af, maar ben je niet geinteresseerd in misschien wat extra massa te pakken in plaats van te trainen met als doel onderhoud? Want hoelang zit je al op dit "plateau" ?

Laatste tijd stijg ik namelijk nauwelijks in gewicht, even een beetje stabiliseren, maar merk dat het toch een veel beter gevoel is om sterker en gelijdelijk aan zwaarder te worden.

zeg, de tank, heb jij ook een log? zo ja, dan kunnen wij jou ook volgen.

meer massa betekent meer te eten en k wil het niet :p overigens ik heb wel massa... vet massa :p lol

training vandaag

triceps: "dumbbell">dumbbell lying triceps extensions
17x7kg
16x7kg
11x7kg
9x7kg

18x7kg
13x7kg
12x7kg
13x7kg

gewicht per "dumbbell">dumbbell

vandaag beetje meer kilos bij dlte en hc :p voor verandering, valt best mee met deze dag begint ik 3 dag split scheema :p 1. triceps/biceps, 2. schouder/onderrug, 3. kuiten/benen

Borst en rug doen we niet?

Terug
Naar boven