MuscleMeat

Vriend gebruikt anabolen en heeft een super kort lontje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey kuurtje wat wil je nou eigenlijk van ons weten?

Ligt inderdaad aan de Tren, zou het met hem erover hebben dat je het niet fijn vind zo...
Misschien kan die de dosering droppen of op een andere compound over gaan als hij z'n relatie belangrijk vind.

Ben je misschien niet aangekomen de laatste tijd? Vaak als mannen zo kortaf gaan doen is dat een teken dat ze niet meer tevreden zijn. De schuld is dan meestal te zoeken in het uiterlijk van de partner: de vrouw. Het kan ook zijn dat er misschien iemand in zijn omgeving is die aantrekkelijk is. Best zoek je de oorzaak bij jezelf en probeer je wat te veranderen voor het te laat is.

Toon dat je het niet apprecieert, hij moet veranderen,

Hij moet helemaal niets:mad::mad:

Kuurtje, je moet idd iets van yoga gaan doen, hierdoor kan leren beter met veranderende situaties om te gaan.

yoga-instructor-funny-picture.jpg

Rob heeft gelijk als je op tren zit kan je denken dat je beter verdient want dat hij het niet met je wil doen is wel een indicatie daarvan

Hij moet helemaal niets:mad::mad:

Kuurtje, je moet idd iets van yoga gaan doen, hierdoor kan leren beter met veranderende situaties om te gaan.

yoga-instructor-funny-picture.jpg

Een echte man zou weten wat hij moet doen i.p.v fysiek zijn vriendin bijna iets aandoen ...

Een echte man:D:D:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waarom blijf je bij hem?

Dat gedrag is de reden dat ik de tren er nu heb uitgehaald. Voelt alsof je moet vechten tegen een andere persoonlijkheid en op den duur verlies je dat. In het begin heb je het nog in de gaten en daarna neemt het je eigenlijk over.

Post eens enkele fotos van je Kuurtje, kunnen we beter advies geven, kan aan je uiterlijk liggen ook

oh ik dacht dat er kort kontje stond

nvm

Dat gedrag is de reden dat ik de tren er nu heb uitgehaald. Voelt alsof je moet vechten tegen een andere persoonlijkheid en op den duur verlies je dat. In het begin heb je het nog in de gaten en daarna neemt het je eigenlijk over.

dus tren is de oplossing voor mijn betaheid?

Of iets teveel f**got

Lekker dan doe ik een mooie glute spread voor je en mag je al je olie in me spuiten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven