Fitness Seller

Vriend gebruikt anabolen en heeft een super kort lontje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dumpen die handel en bij mij komen wonen

True Natural Bodybuilding, met lang lontje...

Mss kan je om te beginnen zorgen dat s'avonds het eten klaar staat en wat sneller reageren als er iets gevraagd wordt. Ik kan ook erg bot reageren als het niet naar m'n zin gaat.

Heeft voor de rest niets met externe androgenen te maken, echte mannen zijn nou eenmaal zo.

Laat me raden en jij bent zo'n man vast? Lekker een dikke ego en alleen maar commanderen? Dat kan iedereen maar charmant zijn? Ken je dat? Ja! George Cloony, right. Goed gezegd en wat zeg je? Enkel in films? Nee gast, jij bent gewoon zielig.

Ik heb vernomen van der vriend, dat ze regelmatig de keuken uitkomt.
En dan niet om schoon te maken of voor sex, maar voor eigen recreatie.
Ja dan snap ik dat je pissed wordt, wtf zeg.

Laat me raden en jij bent zo'n man vast? Lekker een dikke ego en alleen maar commanderen? Dat kan iedereen maar charmant zijn? Ken je dat? Ja! George Cloony, right. Goed gezegd en wat zeg je? Enkel in films? Nee gast, jij bent gewoon zielig.

Ja zal t maandag opbrengen in het groepsgesprek

61206387.jpg

En je bent 100% zeker dat je geen kuthoer bent? kan namelijk ook gewoon zijn dat je vriend eerlijk is, trenbolone maakt een mens nu wat eerlijker

Dit is wel een kutreaktie man, toon een beetje respect! Of formuleer het iets subtieler.

Geen tren meer doen / laten doen. Maar dat laten doen zal wel een probleem zijn.

Gewoon weg dan. Uitkijken dattie je niet achterna komt. Koop een handwapen op de zwarte markt.

Waar komen die moraalridders ineens vandaan

Overduidelijk mythisch wezen is overduidelijk.

Goud dit. Serieus niet zo gelachen vandaag.

• Topic Starter Topic Starter
:(

Niet om jou natuurlijk, maar om de reacties links en rechts.

Voor jou geldt: dumpen. Iemand die ruzie maakt met al zn naasten en zijn vriendin herhaaldelijk uitschelt voor kuthoer, daar wil je niet een relatie mee. Volgende stap is idd alsie fysiek wordt. You're in an abusive relationship girl. Get out while you can.

Ik heb wel eens gehoord dat je lontje krimpt van anabolen dus dat kan wel kloppen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven