AboveAndBeyond
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.785
- Lengte
- 2m01
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je aapte me ook na op ' PUA-topic', nu staan we quit. Tenzij je ronde 2 wilt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik zou maar uitkijken peanut.

fl**ker toch op. Als zon mietje niet erover kan, en iemand die blijkbaar " zogenaamd" veel voor je betekende je nu als een hond behandeld puur door een goedje, dan mag je hem van mij in de prullenmand duwen. die vent spoort al sowieso dan al niet. pfff, altijd maar dat bs gedoe over hoe tren mij zo verandert. Nee je bent al een eikel van je zelf. Net zoals genoeg droplullen die zonder drank geen moer durven, maar enorm aggro en matcho worden zodra ze zuipen. Of je kan er over, of je neemt het spul maar niet. En anders ga je maar op een onbewoond eiland leven. Kan je lekker chaggy worden van je zelf en jezelf in elkaar slaan. Ajuus.
Hij heeft het eigenlijk perfect samengevat ... +1
Kan je nog van leren Peanut.
ga eens gauw terug naar je kuttopicsPeanut is niet zo achterlijk om te denken dat dit echt is.
Leg mij maar eens uit waarom het niet echt kan zijn. Uitgaande van al die " Help me ik wordt een eikel met tren" topics.... of het nou wel of niet waar is, het blijft een feit.

Idd.