MuscleMeat

Vriend gebruikt anabolen en heeft een super kort lontje

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zou maar uitkijken peanut.

Er staan genoeg genânte foto's van mij hier op het forum hoor. Beter zoeken jij!

fl**ker toch op. Als zon mietje niet erover kan, en iemand die blijkbaar " zogenaamd" veel voor je betekende je nu als een hond behandeld puur door een goedje, dan mag je hem van mij in de prullenmand duwen. die vent spoort al sowieso dan al niet. pfff, altijd maar dat bs gedoe over hoe tren mij zo verandert. Nee je bent al een eikel van je zelf. Net zoals genoeg droplullen die zonder drank geen moer durven, maar enorm aggro en matcho worden zodra ze zuipen. Of je kan er over, of je neemt het spul maar niet. En anders ga je maar op een onbewoond eiland leven. Kan je lekker chaggy worden van je zelf en jezelf in elkaar slaan. Ajuus.

fl**ker toch op. Als zon mietje niet erover kan, en iemand die blijkbaar " zogenaamd" veel voor je betekende je nu als een hond behandeld puur door een goedje, dan mag je hem van mij in de prullenmand duwen. die vent spoort al sowieso dan al niet. pfff, altijd maar dat bs gedoe over hoe tren mij zo verandert. Nee je bent al een eikel van je zelf. Net zoals genoeg droplullen die zonder drank geen moer durven, maar enorm aggro en matcho worden zodra ze zuipen. Of je kan er over, of je neemt het spul maar niet. En anders ga je maar op een onbewoond eiland leven. Kan je lekker chaggy worden van je zelf en jezelf in elkaar slaan. Ajuus.

Hij heeft het eigenlijk perfect samengevat ... +1

Kan je nog van leren Peanut.

Peanut is niet zo achterlijk om te denken dat dit echt is.

Stopped reading at ik wordt.

Ligt echt puur aan jezelf, ik zit nu ook al paar maanden aan de tren maar ga me ook niet als een mong**l gedragen ofzo, als je er niet tegen kunt moet je gewoon vanaf blijven en wat anders nemen als je per se wil kuren

ik ben geil

Niemand hier die een half jaar op tren raar vind?
Als hij een half jaar op test en tren zit.. dan issie sowieso al een idioot.
Laat staan dat je er een idioot van word als je toevallig niet goed tegen tren kan.
Zo lang gemindfucked worden door tren kan een persoon wel labiel maken.

Persoonlijk word ik juist kalmer en vriendelijker op tren, maar ken ook mensen die flinke driftbuien kregen en achterdochtig waren bij alles wat iedereen zei om hun heen.

Je vriend is een egoïst als hij geen gehoor aan jou geeft, hij kan makkelijk een andere compound nemen dan tren als ie wil.. blijkbaar vind hij zijn tren waardevoller dan zijn relatie.
Dan zou ik ook zeer weinig waarde hechten aan die gozer.

Is nikitia niet een meisjes naam?

• Topic Starter Topic Starter
Als hij niks voor mij zou betekenen zou ik hier natuurlijk niet zijn met mijn vragen en voor eventueel advies

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven