XXL Nutrition

Vriend in nood

Omdat JIZZA IEMAND IS MET EER ,daarom komt hij op voor zijn vriend
Jizzmans, dit zijn mensen van de straat en jij weet hoe die zijn
Er is maar een manier om dit op te lossen en die weet jij wel volgens mij
En neen ik heb het niet over geweld, ik heb het over bigtime blufferij, ala italian vendetta style. Zonder grap het moet gewoon hardcore gaan als je ooit van die irritante ventjes afwil komen, maar uiteindelijk wel je woorden kunnen waarmaken mocht het nodig zijn. Je gaat er naar toe met kale en wat andere maten en vertelt hun dat ze echt de verkeerde te pakken hebben. Je zegt daarna ook mocht er toch iets gebeuren dan zullen er repressailes (mag je wel iets erger verwoorden hoor)komen net zolang tot hun helemaal kapot zijn. Breng het ze oog om oog, tand om tand style

aanvalsplan..

Ik zou mijn zelf eerst bewapenen, voor zover dat nog niet gebeurt is.
Dan zou ik bekijken of er een normale oplossing mogelijk was, een gesprek of een deal met die knapen.

Geen normale oplossing mogelijk, dan eigen veiligheid voorop. Een ander kan beter onder de grond dan dat je zelf wordt begraven. In Nederland zijn de straffen zowiezo een lachertje, na jaren van terreur is een 'oplossing" een verademing.

Er zijn tal van mogelijkheden te bedenken om die knapen in de val te laten lopen, als het kan laat ze bij je thuis komen, het liefst maar één dat inverband met verklaringen. En leg een vuurwapen onder het kussen van de bank, mocht het mis lopen dan was het wapen van de tegenpartij.

Als er één onder de grond ligt zullen de andere wel geen trek meer hebben.......

Bouncer.

Damn wat een verhaal. Maar is er al wat actie geweest?

• Topic Starter Topic Starter
Okay mensen, even een update, ik ben er net (alleen) langsgegaan. Een antiliaanse man van een jaar of 50 doet open en ik vraag vriendelijk of ik op het juiste adres ben, want ik ben op zoek naar *** en ***.
De man vraagt waarvoor ik kom en ik leg uit dat ik niet blij ben met de bedreigingen die door *** worden gedaan. Blijkbaar weet de man direct waarom het gaat, want hij begint grote ogen op te zetten en harder te praten. Het verhaal van mijn maat wordt door mij uitgelegd, maar ik krijg (natuurlijk) een compleet ander verhaal te horen van de man. Ondertussen komt er een BEEST van een vent naar beneden lopen in z'n boxershort. Ik schat hem zo'n 2 meter met een dikke 115 kilo en dat blijkt *** te zijn.
Ik sta ondertussen met een wapenstok verstopt in m'n mouw en ben klaar voor actie, maar uiteindelijk loopt alles of met een sisser. Er worden wat beschuldigingen heen en weer geuit en het wordt me duidelijk dat mijn maatje ook niet altijd even eerlijk is geweest.
Het blijkt dat ze helemaal niet bij zijn deur zijn geweest vanwege die shit een aantal jaar geleden, maar omdat mijn maatje zijn zusje een tijdlang heeft gestalked (hacken van msn, onbekend bellen, etc).
Dit was natuurlijk nieuw voor mij, maar het klonk wel erg geloofwaardig. Ik heb natuurlijk een aantal jaar met die jongen samengewoond en ik weet dat hij zo'n echte intersletter was, altijd maar bezig met dat k*tmsn.

Uiteindelijk is er door hem beloofd dat hij mijn maatje met rust zou laten, als mijn maatje dat ook zou doen. Zo zou iedereen gewoon door kunnen gaan met hun leven. Vond ik een mooie deal en heb hem en z'n vader gewoon de hand kunnen schudden.

Daarna heb ik m'n oude roommate gebeld en hem even duidelijk gemaakt dat hij die shit niet meer hoeft te flikken. Heb hem gezegd dat ik me behoorlijk gebruikt voel, omdat hij natuurlijk niet alles had verteld. Heb hem duidelijk gemaakt dat als er nog een telefoontje, of een msnberichtje die kant op gaat, dat *** dan weer op z'n stoep staat, maar dat ik dan met ze meega.

Hij heeft toegegeven dat hij het zusje van *** heeft 'lastig' gevallen en dat hij bang was dat hij nu echt de lul zou zijn. Ik ben er behoorlijk door gedesillusioneerd, deze jongen heeft me een tijd terug veel geholpen en ik dacht echt dat ik hem kon vertrouwen, maar als hij mij gebruikt om zijn vuile was op te knappen, kan hij mooi de touwtering krijgen.

Ik wil iedereen hier in ieder geval bedanken voor de reacties en natuurlijk ook degenen die mij een pm gestuurd hebben om eventueel te helpen.

Netjes opgelost. En je maatje is een vreemd kereltje dan:scratch:

Sorry hoor, maar als mijn vrienden bedreigt worden (zeker diegene met een gouden hart) ga ik er ook heen met een paar man extra. En ten tweede als je het via een legale weg gaat zoeken duurt het te lang en dan llopt het vaak op niks uit

onzin..je verkeert duidelijk in een andere positie als jizza..ik zou er ook op afgaan..maar ik zou dan ook niet mn baan verliezen als ik problemen met justitie zou krijgen door een geval als dit! Jizza wel..en moet gewoon slim zijn en zich niet overgeven aan zijn oerinstincten..

Goed gedaan, mad props!

Gewoon laten gaan man met geweld los je niets op. Maar als ze je vriend wel wat doen dan ga je ZONDER hem heen (ze kennen hem) en sla je die gasten gewoon een voor een kapot met wat andere vrienden van je man. Niemand ****t zomaar met je buddy's toch.

Vaag. Heb in Haarlem nog eens een keer klappen gehad van zo'n flinke Antilliaan. Had ruzie met het broertje en hij stond plots achter mij:eek:

Zal wel vaag zijn als het dezelfde gozer is:D

Edit, lees net je verhaal. Jammer dat je mensen nooit zo goed kent als je zelf denkt. Maar je bent een goede gast om voor je maat op te komen man, maar wees niet te goed van vertrouwen.

Idd, zo zie je maar Jizza, er lopen maar heel weinig mensen rond die echt te vertrouwen zijn en die het waard zijn om echt voor door het vuur te gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Vaag. Heb in Haarlem nog eens een keer klappen gehad van zo'n flinke Antilliaan. Had ruzie met het broertje en hij stond plots achter mij:eek:

Zal wel vaag zijn als het dezelfde gozer is:D

Hehehe, dat zou zo maar kunnen. Deze gast was echt HUGE, ik was echt blij dat ik nog wat in m'n mouw had verstopt!

Idd, zo zie je maar Jizza, er lopen maar heel weinig mensen rond die echt te vertrouwen zijn en die het waard zijn om echt voor door het vuur te gaan.

Ain't life a b*ch. Maar ik had dit echt niet verwacht man, heb nu flink m'n kop gestoten, maar dat gebeurt me echt niet nog een keer!

das best genaaid van je "maat" nouja, dan weet je ook weer wat je aan hem hebt.

Hehehe, dat zou zo maar kunnen. Deze gast was echt HUGE, ik was echt blij dat ik nog wat in m'n mouw had verstopt!

Haha, ik had 'm amper gezien. De agent met wie ik sprak vertelde mij dat ze hem ook eens gezien hadden (in boxershort ook) tijdens een "huisbezoekje" en dat ze toen ook nogal onder de indruk waren. Ze wonen in de buurt van de Tetteroo??? ofzo.

Mooi dat je het zo hebt kunnen oplossen. Het lijkt me dat je maat erg goed weggekomen is. Altijd klote als je teleurgesteld raakt in iemand, kan me wel inbeelden dat hij je respect kwijt is, zou bij mij zo toch ook zijn.

je maat had wel mogen zeggen dat het een kerel van 2 meter was, of zelf had je het ff moeten vragen;)

spiertje, als er nou een heel stuk minder mensen zijn met wat minder EER...of helemaal geen EER dan was er in ieder geval een heel stuk minder zinloos geweld.
Ik heb in ieder geval genoeg eer om gewoon door te lopen als iemand wat tegen me zegt, kan me echt weinig schelen.

Jazeker, maar ik heb het over het opkomen voor vrienden die in nood zijn
Wel ****ed up voor jizza dat ie zo gebackstabbed is door zn vriend

'eer' dit 'eer' dat, ik kom enkel op voor mezelf of mn familie, de rest ben ik al naar uitgespeeld, dit verhaal bewijst nog maar eens dat niemand te vertrouwen is, darom dat ik ook zei dat het zijn gevecht niet was, achteraf bekeken was het dat dus ook niet...

naar ervaring kun je best enkel opkomen voor mensen die je al verscheidene jaren kent en warvan je weet : ze staan er ook voor mij, al de rest naait je.

Terug
Naar boven