XXL Nutrition

Vechtpartijtje

Ik raad je aan om bij de volgende DBB wok aanwezig te zijn. En als die matti's echt menens zijn, nodig je ze uit! Spreek overtuigend af dat je het meent en dat als ze echte mannen zijn het maar moeten komen uitvechten. Dan wil ik die beteurde gezichten wel eens zien als dit clubje dbb-barbaren daar zit. :roflol:

Verder moet je het imago zien te creeëren van geflipte psychopaat, daar hebben zelfs groepjes een zwak voor. Maar pas op, dit imago gaat gepaard met een hoop klappen en verwondingen. Laat je niks zeggen, en sla d'r op los, na een iedere 10 vechtpartijtjes stijgt je status wel, en opeens sta je berucht als "die gek".

:roflol:

smokey juul zei:
Ik raad je aan om bij de volgende DBB wok aanwezig te zijn. En als die matti's echt menens zijn, nodig je ze uit! Spreek overtuigend af dat je het meent en dat als ze echte mannen zijn het maar moeten komen uitvechten. Dan wil ik die beteurde gezichten wel eens zien als dit clubje dbb-barbaren daar zit. :roflol:

Verder moet je het imago zien te creeëren van geflipte psychopaat, daar hebben zelfs groepjes een zwak voor. Maar pas op, dit imago gaat gepaard met een hoop klappen en verwondingen. Laat je niks zeggen, en sla d'r op los, na een iedere 10 vechtpartijtjes stijgt je status wel, en opeens sta je berucht als "die gek".

Ja idd, af en toe van die rare stuiptrekkingen doen, en opeens spontaan tegen de grond gaan staan schelden.. denken die gasten ook van WTF

Ja en kwijlen en sputteren, zo'n debiel slaat niemand.

Jah het gaat lekker bij onze buren in zutphen :D

Strike !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

spiertje16 zei:
grappenmaker
een weldegelijke rechercheur prikt zo door dit verhaaltje heen
bv ok die dvd
waar hebben jullie die gehuurd? met wie? en welke pas?
en zo zijn er nog talloze dingen waarop ze je het ****ing lastig kunnen maken
en maak maar een fout jonge 1tje maar dan weten ze genoeg en zetten ze alles op alles

In nederland..?
Geloof me, je kan ze er in Nederland heel makkelijk, maar dan ook heel makkelijk uitlullen...

De fout zit hem al in het verhaal van Bench.
Je moet niet zeggen met vrienden, maar met een vriend..
Dat is er 1, hoe minder mensen hoe minder snel ze je kunnen verlullen..
Gewoon een film die je thuis hebt liggen die heb je gekeken..

Maarjah dat lost natuurlijk nix op als je die kerel neersteekt..
Ik ken zo'n situatie ik ben ook persoonlijk naar die kerel later toegegaan en heb hem ook goed toegetakelt, hij was zo bang dat hij naar huis rende.. :D

Toen stonde ze voor mijn school met een mannetje of 30...
Alleen ik had vrij, toen werd ik opgebeld dat er allemaal mensen stonden te wachten voor mij, door een paar maatjes..

Toen was er allemaal politei op school en werd ik opgebeld..
Tis toen aardig uitgepraat, zonder echt gezeik voor mij (heb alles ontkent, hadden geen bewijzen)...

Maar ik mag hem nog steeds niet en hij mij ook niet.. :D

Er zijn weinig dingen die je kan doen, jah jezelf beschermen en let geod op..

Veel sterkte ermee..

smokey juul zei:

dat is mijn "huismerk" => psycho henkie...........;) al is dat wel erg lang geleden!

• Topic Starter Topic Starter
AH fijn, gisteren moest ik dus werken, ze weten waar ik werk en hoelaat. Dus steeds liep er iemand weer langs om te kijken wie ik was, de ene met een nog grotere rotkop dan de ander.

Uiteindelijk stond er een groep van 20 mensen buiten te wachten. Ben maar via de achterkant naar buiten gegaan. Je kan wel sterk zijn en goed vechten, maar tegen meer dan 2 red je het 9 van de 10 keer echt niet.

Maar het is wel zeker denk ik dat er nog een vervolg komt, iemand nog een tip wat het beste is, niks terug doen en maar een beetje aardig doe of Agressief en gewoon terugmeppen,

axestream zei:
Onzin. Er zijn gewoon mensen die met zichzelf nog ruzie krijgen.

dat denk ik ook ja :D

En Klusmier: ik zeg niet dat er nergens ter wereld gevaarlijke gebieden zijn he, in achtergestelde gebieden heb je dat altijd. Maar id benelux ?

CitizenDildo zei:
AH fijn, gisteren moest ik dus werken, ze weten waar ik werk en hoelaat. Dus steeds liep er iemand weer langs om te kijken wie ik was, de ene met een nog grotere rotkop dan de ander.

Uiteindelijk stond er een groep van 20 mensen buiten te wachten. Ben maar via de achterkant naar buiten gegaan. Je kan wel sterk zijn en goed vechten, maar tegen meer dan 2 red je het 9 van de 10 keer echt niet.

Maar het is wel zeker denk ik dat er nog een vervolg komt, iemand nog een tip wat het beste is, niks terug doen en maar een beetje aardig doe of Agressief en gewoon terugmeppen,

Wat ik direct zou doen is iemand met een camera ergens opstellen en me serieus verrot laten slaan en dan achteraf zware schadevergoedingen eisen, harder kan je ze niet terugpakken

Moen zei:
Wat ik direct zou doen is iemand met een camera ergens opstellen en me serieus verrot laten slaan en dan achteraf zware schadevergoedingen eisen, harder kan je ze niet terugpakken

Wow een zwaar goed idee eerlijk gezegd!

Maar ik vraag me af of dit wel echt werkt in NEDERLAND. Onze politie kennende zetten ze me samen met die sjonny's in 1 hok, en moeten we het'uitpraten'

Hebben ze niks beters te doen die zieltjes...

Mss moeten we met het hele forum eens langskomen en die sjonnies verrot meppen...

Wat een helden om met 20 man je op te wachten. Hoe groot ben je? 2.30m @ 190 kg ofzo?
Laffe honden!

CitizenDildo zei:

Waar werk je dan in zutphen kerel....?
Zorg of dat je een wapen krijgt of zorg dat je de politie er bij haalt

KaLe zei:
we zijn te oud... de meeste vechtpartijen gebeuren door lui tussen de 16 en 21 jaar. Na mijn 21ste heb ik echt nooit meer ruzie gehad (ben toen ook begonnen met trainen). Daarvoor? Verheidene kneuzingen, gescheurde neusbot, builen, gebroken kaak op 3 plaatsen, gekneusde ribben, gaten in me kop, verwoeste straten, etc..
Nu? Af en toe red ik iemands leven door tussen 2 tegen 1 vechtpartijtjes in te springen hehe :D

vergeet ook niet...geschalpeerd:cool::D

Stormloop topic!

@Dildo; Je kan ook verhuizen!

Hey dildo succes ermee man, dit lijkt me echt een k*tsituatie! Ik wist niet dat zutphen tegenwoordig ook al in ankara was veranderd.
Waar ligt zutphen eigenlijk?

geen grappen over turkije, D. :mad: :D

Terug
Naar boven