Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
boogie zei:

CitizenDildo zei:

klusmier zei:man bij die lengte en zo'n gewicht zou ik je niet aanvallen, maar omverblazen![]()

wow! 16 jaar oud en 184 en 77 spieren netjes!CitizenDildo zei:
Dat was ik op mijn 15e al zonder te trainenMarkywannabee zei:

Metal_Wolf zei:

ja maar ik gok met een veel hoger vet % ahahaahahMetal_Wolf zei:
Metal_Wolf zei:
jij hebt reacties in dit topic he 

CitizenDildo zei:Off topic, 77KG @ 184, op 13-14%
Ontopic, Gisteren oud en nieuw gevierd, hele tijd staan praten met de buren, die je moet zien als een soort Corleone familie,gigantisch grote familie ook. Toevallig hadden ze gezien dat er zoveel mensen bij mn werk stonden laatst, en ik heb het ze uitgelegd.
Ze zeiden dat ik in elk geval het beste naar de politie alles kon uitleggen, Ben je ze tenminste 1 stap voor. Verder zouden ze erop letten, en mocht het er verdacht uitzien ze niet zouden twijfelen om met de rest van de familie van de straat(wonen 4 gezinnen van dezelfde familie) erheen te gaan en ze duidelijk te maken dat als ze echt moeten oprotten.
Eigelijk wil ik het zelf het liefst oplossen, maar ik moet wel eerlijk toegeven dat ze toch een grote kopzorg van mn schouders halen
CitizenDildo zei:Off topic, 77KG @ 184, op 13-14%
Ontopic, Gisteren oud en nieuw gevierd, hele tijd staan praten met de buren, die je moet zien als een soort Corleone familie,gigantisch grote familie ook. Toevallig hadden ze gezien dat er zoveel mensen bij mn werk stonden laatst, en ik heb het ze uitgelegd.
Ze zeiden dat ik in elk geval het beste naar de politie alles kon uitleggen, Ben je ze tenminste 1 stap voor. Verder zouden ze erop letten, en mocht het er verdacht uitzien ze niet zouden twijfelen om met de rest van de familie van de straat(wonen 4 gezinnen van dezelfde familie) erheen te gaan en ze duidelijk te maken dat als ze echt moeten oprotten.
Eigelijk wil ik het zelf het liefst oplossen, maar ik moet wel eerlijk toegeven dat ze toch een grote kopzorg van mn schouders halen
Sorry maar ik kan me lachen echt niet inhouden WHahahahahahahaha