MuscleMeat

Vechtpartijtje

zutphen niet hengelo!

• Topic Starter Topic Starter
Sorry, ik zie nu pas dat Hengelo staat aangevinkt,ik vond hem op het internet:D, maar het ligt links van hengelo,onder zwolle en boven arnhem

Zo beter lieferd:D?

klusmier zei:
man bij die lengte en zo'n gewicht zou ik je niet aanvallen, maar omverblazen:eek:

Mmm word het toch tijd om iets aan je adem te doen als dat het geval is :D

Maar lengte en gewicht zeggen niet alles ;)

Kleine mannetjes zijn het gevaarlijkst.

zowiezo niet al die achterlijke stoerdoenerij verhaaltjes van steek hem neer blablabla
gewoon lekker aangifte doen bij de politie
en met een beetje inspanning kun je verhaal lozen bij een rechercheur
doe geen domme dingen in ieder geval

Het is inderdaad een k*tsituatie waar in je natuurlijk voor een moeilijke keuze staat wat te doen..

Zutphen is blijkbaar geen haar beter als hier in deventer waar het kansloze geweld ook met de week toeneemt.

Het zal waarschijnlijk tog een keer tot een confrontatie komen.
Als je maar niet laat merken dat je bang bent.
Maargoed kan me wel voorstellen als er 20 van die achterlijken voor je staan dat je je dan nog wel een keer bedenkt om het tegen ze op te nemen.

Nogmaals probeer anders aan een wapen te komen.
Je hoeft natuurlijk niet er 1 af te knallen maar je moet tog wat om van ze af te komen;)

• Topic Starter Topic Starter
Off topic, 77KG @ 184, op 13-14%

Ontopic, Gisteren oud en nieuw gevierd, hele tijd staan praten met de buren, die je moet zien als een soort Corleone familie,gigantisch grote familie ook. Toevallig hadden ze gezien dat er zoveel mensen bij mn werk stonden laatst, en ik heb het ze uitgelegd.

Ze zeiden dat ik in elk geval het beste naar de politie alles kon uitleggen, Ben je ze tenminste 1 stap voor. Verder zouden ze erop letten, en mocht het er verdacht uitzien ze niet zouden twijfelen om met de rest van de familie van de straat(wonen 4 gezinnen van dezelfde familie) erheen te gaan en ze duidelijk te maken dat als ze echt moeten oprotten.

Eigelijk wil ik het zelf het liefst oplossen, maar ik moet wel eerlijk toegeven dat ze toch een grote kopzorg van mn schouders halen

CitizenDildo zei:

Ontopic, Gisteren oud en nieuw gevierd, hele tijd staan praten met de buren, die je moet zien als een soort Corleone familie,gigantisch grote familie ook. Toevallig hadden ze gezien dat er zoveel mensen bij mn werk stonden laatst, en ik heb het ze uitgelegd.

Ze zeiden dat ik in elk geval het beste naar de politie alles kon uitleggen, Ben je ze tenminste 1 stap voor. Verder zouden ze erop letten, en mocht het er verdacht uitzien ze niet zouden twijfelen om met de rest van de familie van de straat(wonen 4 gezinnen van dezelfde familie) erheen te gaan en ze duidelijk te maken dat als ze echt moeten oprotten.

Eigelijk wil ik het zelf het liefst oplossen, maar ik moet wel eerlijk toegeven dat ze toch een grote kopzorg van mn schouders halen

lol

CitizenDildo zei:

:roflol: Sorry maar ik kan me lachen echt niet inhouden WHahahahahahahaha :roflol:

Laatst bewerkt:
De Corleones die je aanraden om naar de politie te gaan? ???

:roflol:
Gelukkig nieuwjaar!

Terug
Naar boven