- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True. Ik kan het me niet veroorloven om m'n baan kwijt te raken, maar dit zijn ook niet de types die de politie bellen natuurlijk. Of het gaat helpen weet ik inderdaad ook niet, en dat is dus nu juist de grootste vraag. Praten kan natuurlijk altijd, maar ik ben verdomme zo kwaad dat ik niet weet of het praten word.
@RichardV:
Je moet je die jongens voorstellen als straattuig dat vroeger wel eens een jeugdgevangenis van binnen heeft gezien, maar niet met pistolen rondloopt. Gewoon gajes.
Ook niet echt om bang voor te zijn, maar dat is mijn maat dus wel.Ik denk gewoon dat het niet ophoudt als hij onderduikt, de politie maakt hier toch geen zaak van (in ieder geval niet op korte termijn).
Maar was die antilliaan ook groter dan jij dat je ook best wel een beetje bang was?
karma van mij.
Moet wel een schop zijn geweest dat jij je zo in die situatie hebt gemanouvreerd omdat je kameraad een leugen heeft opzitten hangen...

Even iets verduidelijken, ik ben geen agent meer, dus wat dat betreft hoef ik me daar geen zorgen om te maken. Ik werk echter wel nog steeds voor de overheid (Justitie) en moet derhalve dus ook 'uitkijken' wat ik doe.
Wat je zegt is duidelijk. Ze waren inderdaad al lange tijd naar hem op zoek en toen ze bij hem voor de deur stonden wist mijn maatje na een flinke worsteling de deur dicht te rammen. Ik weet niet of je de huizen aan het Mercatorplein in Amsterdam kent, maar die deuren hebben meer sloten dan wij balharen hebben. Zelf woont hij op 3-hoog en kon dus gewoon terug z'n huis in. Echt goed dat hij z'n telefoon vantevoren had aangezet om het allemaal op te nemen.
k ben er zeker van dat politieagenten wel die mannen zullen bezoeken als ze dat gesprek horen.
zoniet kan je het effe vragen aan oud-collega's.
tevens hangt het af hoe straf die mannen zijn; toen ik in een nieuwe buurt kwam wonen waren er ook zogezegd straffe mannen. Toen ik 'savonds ging gaan joggen met de walkman, en ze op de hoek zag stan, deed k het volume omlaag zodat ik hoorde wat ze zeiden als ik langsliep. Toen ik een meter of 10 veoorbij hen was kwamen de reacties. Ik stopte, draaide me om, herkende er één iemand van en zei: jeffrey, hou je vriendjes in bedwang anders gaan er ongelukken gebeuren. En heb nooit geen last van die kereld gehad. De meeste stoere mannen zijn eigenlijk bangerikken die stoer willen doen om hun angsten te verstoppen.
denk je dat het kerels zijn die in staat zijn tot moord, dan moet je je contacten bij justitie raadplegen.