XXL Nutrition

Vriend in nood

Goed opgelost Jizza echt top....... :)

Netjes gast!

True. Ik kan het me niet veroorloven om m'n baan kwijt te raken, maar dit zijn ook niet de types die de politie bellen natuurlijk. Of het gaat helpen weet ik inderdaad ook niet, en dat is dus nu juist de grootste vraag. Praten kan natuurlijk altijd, maar ik ben verdomme zo kwaad dat ik niet weet of het praten word.

@RichardV:
Je moet je die jongens voorstellen als straattuig dat vroeger wel eens een jeugdgevangenis van binnen heeft gezien, maar niet met pistolen rondloopt. Gewoon gajes.
Ook niet echt om bang voor te zijn, maar dat is mijn maat dus wel.
Ik denk gewoon dat het niet ophoudt als hij onderduikt, de politie maakt hier toch geen zaak van (in ieder geval niet op korte termijn).

Je geeft naar mijn idee het antwoord al, niet bang voor zijn. Het zal wel overwaaien.

Goed verhaal, slim aangepakt door jou. Maar was die antilliaan ook groter dan jij dat je ook best wel een beetje bang was?
karma van mij.

ten eerste:

mad respect voor jou Jizza! Een man met ballen en een goed hart, dat is wel duidelijk! You do honour to your avatar :thumbs:

Moet wel een schop zijn geweest dat jij je zo in die situatie hebt gemanouvreerd omdat je kameraad een leugen heeft opzitten hangen...

• Topic Starter Topic Starter
Maar was die antilliaan ook groter dan jij dat je ook best wel een beetje bang was?
karma van mij.

Bang ben ik niet snel, maar hij was wel flink groot. Ik had natuurlijk een wapen bij me, dus er had niet zo heel veel kunnen gebeuren. Ach, ik heb er niets meer van gehoord en die zogenaamde 'vriend' van mij heeft ondertussen ook de t*fus toegewenst gekregen.

Moet wel een schop zijn geweest dat jij je zo in die situatie hebt gemanouvreerd omdat je kameraad een leugen heeft opzitten hangen...

Zie boven ;)

Even iets verduidelijken, ik ben geen agent meer, dus wat dat betreft hoef ik me daar geen zorgen om te maken. Ik werk echter wel nog steeds voor de overheid (Justitie) en moet derhalve dus ook 'uitkijken' wat ik doe.

Wat je zegt is duidelijk. Ze waren inderdaad al lange tijd naar hem op zoek en toen ze bij hem voor de deur stonden wist mijn maatje na een flinke worsteling de deur dicht te rammen. Ik weet niet of je de huizen aan het Mercatorplein in Amsterdam kent, maar die deuren hebben meer sloten dan wij balharen hebben. Zelf woont hij op 3-hoog en kon dus gewoon terug z'n huis in. Echt goed dat hij z'n telefoon vantevoren had aangezet om het allemaal op te nemen.

k ben er zeker van dat politieagenten wel die mannen zullen bezoeken als ze dat gesprek horen.
zoniet kan je het effe vragen aan oud-collega's.

tevens hangt het af hoe straf die mannen zijn; toen ik in een nieuwe buurt kwam wonen waren er ook zogezegd straffe mannen. Toen ik 'savonds ging gaan joggen met de walkman, en ze op de hoek zag stan, deed k het volume omlaag zodat ik hoorde wat ze zeiden als ik langsliep. Toen ik een meter of 10 veoorbij hen was kwamen de reacties. Ik stopte, draaide me om, herkende er één iemand van en zei: jeffrey, hou je vriendjes in bedwang anders gaan er ongelukken gebeuren. En heb nooit geen last van die kereld gehad. De meeste stoere mannen zijn eigenlijk bangerikken die stoer willen doen om hun angsten te verstoppen.

denk je dat het kerels zijn die in staat zijn tot moord, dan moet je je contacten bij justitie raadplegen.

k ben er zeker van dat politieagenten wel die mannen zullen bezoeken als ze dat gesprek horen.
zoniet kan je het effe vragen aan oud-collega's.

tevens hangt het af hoe straf die mannen zijn; toen ik in een nieuwe buurt kwam wonen waren er ook zogezegd straffe mannen. Toen ik 'savonds ging gaan joggen met de walkman, en ze op de hoek zag stan, deed k het volume omlaag zodat ik hoorde wat ze zeiden als ik langsliep. Toen ik een meter of 10 veoorbij hen was kwamen de reacties. Ik stopte, draaide me om, herkende er één iemand van en zei: jeffrey, hou je vriendjes in bedwang anders gaan er ongelukken gebeuren. En heb nooit geen last van die kereld gehad. De meeste stoere mannen zijn eigenlijk bangerikken die stoer willen doen om hun angsten te verstoppen.

denk je dat het kerels zijn die in staat zijn tot moord, dan moet je je contacten bij justitie raadplegen.

Het is dus ook wel duidelijk waarom de 'vriend' van Jizza niet naar de politie wilde.... Dan zou hij zwaar door de mand zijn gevallen.

Btw, Jizza, stel dat je wel die wapenstok had gebruikt, dan was er denk ik wel het nodige fout gegaan of niet? Jezelf met voorbedachte rade bewapenen lijkt me niet tof staan tijdens een rechtszaak of wel?

Als het zover komt ben je toch al de klos, dat soort mensen stappen ook niet zo snel naar de politie ;), zoals jij zelf al eerder vertelde

Ik steek alleen voor mn familie en mn vriendin mn handen in het vuur. Echte vrienden bestaan vrijwel niet, en als ze bestaan moet je nog maar afwachten of men hetzelfde voor jou zal doen.

Heb het meegemaakt dat men zich er dan ineens niet mee wil bemoeien. (Is een andere manier om te zeggen: Ik ben een schijterd en een te grote fag om mn maten te helpen.

Wat een eikel die vriend van je, dat ie je gewoon op pad laat gaan met een onvolledig verhaal.

heb je nog geluk gehad.

Terug
Naar boven