Fitness Seller

Vechtpartijtje

• Topic Starter Topic Starter
Ah fijn ik heb de aandacht er weer bij:D
JK;)
maar jullie begrijpen me wel.

Al met al hoop ik dat al dat gezeik gewoon overwaait, want zoals het is geescaleerd is ook maar bagger.

Vraag anders ff aan Vito of hij het zaakje even regelt.

Rotsituatie sterkte kerel, ik zou toch een mes kopen of naar de politie gaan.

Geweldig advies 18 :D

Zo'n telefoon met kogels kopen. Daar valt niet mee te dreigen, maar gewoon zo'n tulband in z'n buik schieten.

anders moet je mij maar bellen ik wil je best wel helpen meppen en zo

CitizenDildo zei:
Het ergste is nog dat ik vandaag hoorde dat een broer van een van die lamlendige figuren al eens in de gevangenis heeft gezeten wegens neersteken van iemand.

Ze weten waar en hoelaat ik werk, vandaag bijv ook. het zal me niets verbazen als ze daar straks met zn 10en me staan op te wachten. In zo'n geval kies ik toch wel degelijk eieren voor mn geld, dan maar vluchten maar het wel kunnen navertellen.

Hoeft niet eens waar te zijn,

miss issie wel flink in zijn reet :moon: gedoet in de jail :hornyna: (net op het I'm gay Topic geweest, sorry :) :eyebrow: ) en wil ie nie nog eens terug dus steekt ie niemand meer neer.8)

Aan men lach te zien schiet je niet zo best man

Corleone familie. :D Je lacht erom, maar die blijven gezellig in harmonie aan de thee en koffie zitten in alle rust, terwijl ze wat afbetaalde kerels op pad sturen om voor hun wat figuren op te ruimen. Dus ik zou ze maar te vriend houden. :P

Ik heb besloten om straks toch maar de politie te bellen. Ben ik ze in elk geval 1 stap voor, jullie horen het nog wel.

Btw ExTe, zit eigelijk wel een goede logica achter:D

Hey,

Volgensmij ken ik die familie wel....Ze zitten in 't ijzer ofniet.
Ben wel goed bevriend met moos met die 206.

De Corleone familie zou je duidelijk maken dat ze je ooit om een tegengunst vragen, er nog even diep over nadenken en dan zou die gozer opeens nooit meer gevonden worden, gewoon vermist. Ergens in stukken in een muur gemetzeld of iets in die zin, dude.

En over een jaar staat er ineens een familielid van de familie Corleone die je met een cryptische smoes een wapen in je handen duwt en van je verwacht de inhoud van dat wapen op iemand los te laten zonder dat je de reden weet.

Wat boeit die Corleone-familie eigenlijk???

Hij wilde gewoon een punt maken en gebruikte een woord dat mss niet helemaal juist in zn context was, big deal. Ik begrijp het iig toch...

Eric E zei:
Hey,

Volgensmij ken ik die familie wel....Ze zitten in 't ijzer ofniet.
Ben wel goed bevriend met moos met die 206.

hahah ! Ja ja, idd, Schrijver Schroothandel, waar ken je Danny van?Hij heeft btw nu een Volkswagen (ze wonen naast ons)

ik ken dat, wat je bedoelt. Staat een hele groep omheen te gapen maar niemand doet wat. Zelfs geen belletje naar de politie ofzo.

Hoe weet je nou zo zeker dat het een Corleone familie is?Waar kan je dat aan opmaken?

stelletje r**ards..corleone familie staat gewoon synoniem voor een grote familie, die eventueel daadkrachtig kunnen zijn(als je 25 neven hebt, dan heb je een eigen gang!)

Terug
Naar boven