AndroidHealthClinic

Vrijdag filmpje dag: Man gooit uit frustratie stoel richting rechter

De stoelengooier wordt niet vervolgd, das dus wel weer een plus puntje voor meneer.

Nou, dat is zuur voor die man.

---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

Wat kreeg Patrick Kluivert destijds eigenlijk, dacht dat hij met te hoge snelheid iemand dood reed op een zebrapad. Volgens mij zo goed als niks.

Omdat de andere ook in de fout ging dacht ik?

Nou, dat is zuur voor die man.

comment_Z0rs1XaWKXCR7n1mn9lNWwjmEueliLxw.gif

die rechter moet haar hele leven wel over haar schouder kijken.....

dan zit je toch wel echt gewoon uncontrollable te ragen

tis me nog wat dat hij zich zo rustig naar buiten laat begeleiden

dit, genoeg mensen die in zo'n geval helemaal door het lint waren gegaan. ( ik ook wel)
dan mag je hopen dat 2 agentjes genoeg zijn voor iemand stijf aan de adrenaline die een van de ergste dingen die je kan gebeuren in het leven heeft moeten verdragen.

''De straf leidde ook buiten de rechtszaal tot ophef, onbegrip en woede. Daarom zette de rechtbank vanavond een uitleg op zijn website. Daarin staat dat de Pool ,,tussen de 76 en 124 km per uur'' reed toen hij op het fietspad terechtkwam. Het is dus niet zeker dat hij veel te hard heeft gereden. Ter plekke geldt een maximumsnelheid van 80 kilometer per uur.

Bovendien hoeft snelheid niet de oorzaak van het ongeluk te zijn. Met zijn auto had de verdachte zonder problemen de bocht met 130 kilometer per uur kunnen nemen, bleek uit onderzoek. Verder was hij niet dronken of stoned of met zijn telefoon bezig. Ook heeft hij een blanco strafblad. Een zware straf is daarom niet passend, aldus de rechtbank. Wel vinden de rechters bewezen dat de man gevaar heeft veroorzaakt.''

Lol ik las Pool, dus dacht automatisch dat ie dronken was. :roflol:

Passende straf dan.

Kan best zijn dat de straf te licht is, maar met stoelen gooien is gewoon ongepast en marginaal.

Kan best zijn dat de straf te licht is, maar met stoelen gooien is gewoon ongepast en marginaal.

ja want op dat moment denk je inderdaad, nou nou hier ben ik het niet mee eens, maar ik zal me wel gepast blijven gedragen.
met boos worden schiet je immer niets op.:windup:

Ze bleven er wel op hameren dat ie(pool) NIET gedronken had :p
goh..

Rolmodel voor de Polen in Nederland, vandaar de lage straf ook.
Alle Polen denken nu ''als ik nuchter iemand dood rij, is de straf niet zo hoog.''
Beter voortaan nuchter autorijden dus.

Ongepaste lach.

:trollface:

ja want op dat moment denk je inderdaad, nou nou hier ben ik het niet mee eens, maar ik zal me wel gepast blijven gedragen.
met boos worden schiet je immer niets op.:windup:

Mss niet, maarja, blijft wel ongepast. Als die dader echt de controle over z'n stuur heeft verloren en onopzettelijk die mensen heeft doodgereden vind ik die man ook minder bedreigend voor de samenleving dan het slachtoffer dat opzettelijk een stoel naar de rechter gooit.

denk niet dat hij de moeite had genomen die stoel te gooien als dat gepast zou zijn geweest

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

Beter voortaan nuchter mensen doodrijden dus.

fixed

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

Ongepaste lach.

:trollface:

Mss niet, maarja, blijft wel ongepast. Als die dader echt de controle over z'n stuur heeft verloren en onopzettelijk die mensen heeft doodgereden vind ik die man ook minder bedreigend voor de samenleving dan het slachtoffer dat opzettelijk een stoel naar de rechter gooit.

ja potentieel levensgevaarlijke autobestuurders zijn toch een stuk minder gevaarlijk dan mensen die als hun halve familie doodgereden wordt 1 stoel gooien idd

Terug
Naar boven