Montai
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 292
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De stoelengooier wordt niet vervolgd, das dus wel weer een plus puntje voor meneer.
daar gaat hij niemand mee terughalen uit de dood
---------- Toegevoegd om 13:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:00 ----------
Dat maakt niet uit.
Ikzelf zou zeker het er niet bij laten.
Wat kreeg Patrick Kluivert destijds eigenlijk, dacht dat hij met te hoge snelheid iemand dood reed op een zebrapad. Volgens mij zo goed als niks.
Dat maakt niet uit.
dan zit je toch wel echt gewoon uncontrollable te ragen
tis me nog wat dat hij zich zo rustig naar buiten laat begeleiden
Dat maakt niet uit.
Kan best zijn dat de straf te licht is, maar met stoelen gooien is gewoon ongepast en marginaal.
Kan best zijn dat de straf te licht is, maar met stoelen gooien is gewoon ongepast en marginaal.

Ze bleven er wel op hameren dat ie(pool) NIET gedronken hadLol ik las Pool, dus dacht automatisch dat ie dronken was.Passende straf dan.

Ze bleven er wel op hameren dat ie(pool) NIET gedronken had
goh..

ja want op dat moment denk je inderdaad, nou nou hier ben ik het niet mee eens, maar ik zal me wel gepast blijven gedragen.
met boos worden schiet je immer niets op.![]()
Ongepaste lach.
Mss niet, maarja, blijft wel ongepast. Als die dader echt de controle over z'n stuur heeft verloren en onopzettelijk die mensen heeft doodgereden vind ik die man ook minder bedreigend voor de samenleving dan het slachtoffer dat opzettelijk een stoel naar de rechter gooit.