Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ongepaste lach.
Mss niet, maarja, blijft wel ongepast. Als die dader echt de controle over z'n stuur heeft verloren en onopzettelijk die mensen heeft doodgereden vind ik die man ook minder bedreigend voor de samenleving dan het slachtoffer dat opzettelijk een stoel naar de rechter gooit.
ehhm, ik weet niet wat je van mij gaat denken dan, als ik de zoon/vader was geweest in dit geval was er een knopje omgegaan en hadden ze me waarschijnlijk met een taser neer moeten halen.
op dat moment denk je niet, het was een ongeluk hij kon er niets aan doen.
je denkt '' hij reed als een mong**l daarom zijn ze nu dood'' en bam instinkt neemt over en alle woede en agressie komen naar buiten.
ehhm, en bam instinkt neemt over en alle woede en agressie komen naar buiten.
ja potentieel levensgevaarlijke autobestuurders zijn toch een stuk minder gevaarlijk dan mensen die als hun halve familie doodgereden wordt 1 stoel gooien idd
ehhm, ik weet niet wat je van mij gaat denken dan, als ik de zoon/vader was geweest in dit geval was er een knopje omgegaan en hadden ze me waarschijnlijk met een taser neer moeten halen.
op dat moment denk je niet, het was een ongeluk hij kon er niets aan doen.
je denkt '' hij reed als een mong**l daarom zijn ze nu dood'' en bam instinkt neemt over en alle woede en agressie komen naar buiten.
Als je maar boos genoeg wordt, krijg je dan je familieleden weer terug?
Ga ik eerst maar eens proberen met m'n dooie hondje dan. Of wacht nee daarom is tie juist doodgegaan!
(not srs)
Ik had de hele tribune naar der hoofd gepleurd, kut wijf...
Verbazingwekkend slimme reacties hier over 't algemeen. Had eigenlijk verwacht dat half DBB ging ragen over de lage straf. Maar uiteindelijk kan iedereen een verkeersfout maken. En hoeveel mensen zitten hier niet met mobieltjes te klooien op de weg. Ben wel benieuwd hoe de reactie van Nederland zou zijn geweest als de bestuurder geen Pool zou zijn.
De vader verwijt ik verder niks, lijkt me ook enorm frustrerend, maar ik ben wel blij met ons rechtssysteem en dat we ons niet geroepen voelen om mensen die niet (aantoonbaar) iets fout/crimineels deden toch idioot hard te straffen. Liever dat dan Amerikaanse praktijken waar mensen 20 jaar zonder hard bewijs vast zitten.
Dit is ook weer zo'n vergelijkbaar gevalletje. Een gast die stoned 98 rijdt in een 50km-zone, dan een kind doodrijdt en dan zelfs nog doorrijdt ook. 240 uur taakstraf, lol yolo. http://www.youtube.com/watch?v=RJxHb_Voj3U