Miketyson
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 38%
Een 21-jarige Amerikaanse vrouw kan eten wat ze wil, maar komt toch niet aan. Dat klinkt mooier dan het is. Door een zeldzame aandoening moet ze elk kwartier eten om in leven te blijven. Lizzie Velasquez uit Texas weegt maar 25 kilo, maar heeft toch geen anorexia. Ze eet zelfs zestig maaltijden per dag. Hoewel ze daarmee 5000 tot 8000 calorieën per dag binnenkrijgt, blijft ze zo mager. Dat komt doordat ze lijdt aan een zeer zeldzame aandoening, waarvan er maar drie gevallen op de wereld bekend zijn. “Ik eet elke 15 tot 20 minunten om mijn energieniveau op pijl te houden. Ik eet de hele dag kleine porties chips, snoep, chocola, pizza, kip, taart, donuts, ijs en noodles. Ik vind het daarom erg verveldend dat mensen soms denken dat ik anorexia heb,” zegt ze tegen de Daily Mail. Lizzie werd een maand te vroeg geboren. Artsen ontdekten dat ze in de baarmoeder door zo weinig vruchtwater was omgeven dat het een wonder was dat ze had overleefd. Ze kreeg problemen met groeien en allerlei andere mankementen. Wat haar echter precies mankeerde, bleef een raadsel. Nu denken artsen van de University of Texas dat ze lijdt aan Neonatal Progeroid Syndrome (NPS). Dat veroorzaakt een snelle veroudering, vetverlies en de afbraak van lichaamsweefsel. NPS kan niet genezen worden. De enige remedie is veel eten. Het lijkt desondanks uitgesloten dat Lizzie erg oud zal worden, al valt daar geen voorspelling over te doen. Tekst:telegraaf.nl
---------- Toegevoegd om 23:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:49 ----------
Wat zou haar voedingsschemazijn?
Ohh en zij eet meer dan elke bodybuilder hier op het forum.
---------- Toegevoegd om 23:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:49 ----------
Wat zou haar voedingsschemazijn?
Ohh en zij eet meer dan elke bodybuilder hier op het forum.
Laatst bewerkt:

NOT
Ja joh ´gewoon´ ff wat extra calorietjes.10 of 15duizend ofzo.