- Waardering
- 1.164
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Gewoon 5l volle chocomelk en een kg gehakt per dag! 's Avonds uiteraard een bak kwark.
En Mammoth shakes als drinken erbij
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon 5l volle chocomelk en een kg gehakt per dag! 's Avonds uiteraard een bak kwark.
ADHD? Ik ben een ADHD'er, en ik word ontzettend snel dik. Hyperactiviteit kan ook naar binnen schieten, en ADHD'ers raken zichzelf al heel gauw kwijt doordat ze lijden aan vermoeidheid. Zoals ik dus doe op het moment. Dan zijn ze niet zo druk meerSchildklier of (meerdere) lintworm(en), of zelfs misschien een combinatie daarvan. Gooi er een snufje ADHD bij, en je lean mean ripped machine is klaar.

OT: ik vind het reuze zielig voor dit meisje, dat ze zo te wereld is gekomen. Gelukkig ben ik er ooit om voor soortgelijke mensen te zorgen indien dat nodig moet zijn![]()

Ja, vooral spannend om je lul in haar mond te stoppen. Met die tanden geef je haar wel het vertrouwen zeg, pffoee..

Totdat ik zak in een depressie doordat mijn lichaam geen testosteron meer bevat. Dan is het tijd om te gaan haten.

Ja, en de schijt die overloopt uit haar overvolle darmen...Geeft een lekker zooitje kan ik je vertellen.

Kom op, als je om de kwartier je vol moet proppen en dagelijks eet je zo'n 8000kcal, en je lichaam houdt niks vast, dan is het toch logisch dat ze sowieso om de 30 minuten zit te schijtenIk heb volgens mij niks zien staan over stront in de TS, of heb ik iets gemist?![]()

Kom op, als je om de kwartier je vol moet proppen en dagelijks eet je zo'n 8000kcal, en je lichaam houdt niks vast, dan is het toch logisch dat ze sowieso om de 30 minuten zit te schijten![]()