Fitness Seller

Vrouw eet 8000 calorieën per dag maar komt geen gram aan

ze moet gewoon squatten en deadliften:D

lach er maar om...die arme dame zal zich wss elke dag ziek eten :(

es zien of de rest van het board het zo leuk vindt als dit bij je zusje of vriendin zou gebeuren:rolleyes:

om de 15 tot 20 min moet ze vreten om in leven te blijven mij big azz en die is groot !!

wat nou als ze slaapt of ze is met iets bezig.

meh only in america

oh het zal dus dat zijn waar al die tieners die in de tienersectie aan lijden, want die eten ook allemaal 5x meer dan de "gewone mens" en komen ook niet aan :dunno:

Wie betaald dat vreten?

Schildklier of (meerdere) lintworm(en), of zelfs misschien een combinatie daarvan. Gooi er een snufje ADHD bij, en je lean mean ripped machine is klaar.
ADHD? Ik ben een ADHD'er, en ik word ontzettend snel dik. Hyperactiviteit kan ook naar binnen schieten, en ADHD'ers raken zichzelf al heel gauw kwijt doordat ze lijden aan vermoeidheid. Zoals ik dus doe op het moment. Dan zijn ze niet zo druk meer:(

OT: ik vind het reuze zielig voor dit meisje, dat ze zo te wereld is gekomen. Gelukkig ben ik er ooit om voor soortgelijke mensen te zorgen indien dat nodig moet zijn:)

Ja, vooral spannend om je lul in haar mond te stoppen. Met die tanden geef je haar wel het vertrouwen zeg, pffoee..

Ja, vooral spannend om je lul in haar mond te stoppen. Met die tanden geef je haar wel het vertrouwen zeg, pffoee..

Het zal vast een zeer aparte ervaring zijn! En als ze om het kwartier probeert er eiwitten uit te krijgen, dan zit je toch erg goed denk ik. :D

Totdat ik zak in een depressie doordat mijn lichaam geen testosteron meer bevat. Dan is het tijd om te gaan haten.

Totdat ik zak in een depressie doordat mijn lichaam geen testosteron meer bevat. Dan is het tijd om te gaan haten.

Een nachtje op de speed en pillen en gaan met die banaan. Maar dat ze om het kwartier weer iets moet eten lijkt me wel zeer frustrerend... telkens maar weer moeten stoppen. Dan leert ze maar eten tijdens het nken! :D

Ja, en de schijt die overloopt uit haar overvolle darmen...Geeft een lekker zooitje kan ik je vertellen.

Ik heb volgens mij niks zien staan over stront in de TS, of heb ik iets gemist? :p
Kom op, als je om de kwartier je vol moet proppen en dagelijks eet je zo'n 8000kcal, en je lichaam houdt niks vast, dan is het toch logisch dat ze sowieso om de 30 minuten zit te schijten:D

Letterlijk bulken 4 life. :eek:

Kom op, als je om de kwartier je vol moet proppen en dagelijks eet je zo'n 8000kcal, en je lichaam houdt niks vast, dan is het toch logisch dat ze sowieso om de 30 minuten zit te schijten:D

Dan pijpt ze me maar als afwisseling tijdens het schijten... ze zit er dan toch al. :D

Terug
Naar boven