Fitness Seller

Vrouw eet 8000 calorieën per dag maar komt geen gram aan

wel zwaar respect voor deze chick

Wat een droom om geen vet aan te komen een heelder dagen junkfood zitten te vreten ! Aan de andere kant -> no muscle mass en dan is het ook weer snel gekozen :).

Gewoon rechtstreeks vet uit het infuus en chocomel drinken,af en toe naar de sauna en ze is stage ready in no-time.

Vreselijke ziekte, hopen dat ze toch nog plezier in haar leven heeft, voor de tijd die nog rest.

Iemand die weet of er ook gevallen bekend zijn waar het net het omgekeerde is (extreem bedoel ik dan)?

Net een kernreactor dan fzo? Klein beetje verrijkt plutonium en massieve golf van energie:D

Hoe verwerkt haar maag dat trouwens?

En wat nou als ze anabolen en groeihormoon ging gebruiken om aan te komen?

neem aan dat de rode bal haar lichaam is en de heuvel haar leven:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en stel anabolen gelijk aan dit:
olifant.jpg

Moet kunnen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

moetkunnen.jpg

Vind dat geen slechte opmerking, ik dacht er ook aan, en als je ziet dat bij aids en kankerpatienten hetzelfde wordt gedaan, moet dat toch als een mogelijke behandelingsmethode worden aanzien.

Vind dat geen slechte opmerking, ik dacht er ook aan, en als je ziet dat bij aids en kankerpatienten hetzelfde wordt gedaan, moet dat toch als een mogelijke behandelingsmethode worden aanzien.

Idd was ook mijn eerste gedachte, AAS zijn eiwitspaarders dus dat zou toch ideaal zijn voor deze vrouw?

Deca (dbol?)
bold
enz...

Terug
Naar boven