XXL Nutrition

Vrouw eet 8000 calorieën per dag maar komt geen gram aan

Geen poepcoïtus voor jouw?

Vreselijke ziekte, hopen dat ze toch nog plezier in haar leven heeft, voor de tijd die nog rest.

Iemand die weet of er ook gevallen bekend zijn waar het net het omgekeerde is (extreem bedoel ik dan)?

Ze hoeft het niet perse te eten waarom krijgt ze geen voeding binnen via een infuus.

Ik vroeg me inderdaad ook af hoe die vrouw al dat voedsel per dag kan betalen, moet echt bizar duur zijn. Triest voor die vrouw.

Ik vroeg me inderdaad ook af hoe die vrouw al dat voedsel per dag kan betalen, moet echt bizar duur zijn. Triest voor die vrouw.

Het gaat volgens mij gewoon om kleine porties, en dat hoeft volgens mij niet echt duur te zijn. Een grote zak met kleine zakjes chips daarin kost maar iets in de 2 euro, dus dat zijn de kosten ook weer niet. :p

En wij moeten samen nog eens op stap gaan? :(
Ik zit maar te ****en. Gelukkig neem je het leven niet zo serieus:cool: Ik doe dat ook niet, maar men kan dat niet echt waarderen. Waarschijnlijk zijn ze jaloers of zo.

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

10 euro per dag denk ik. Voor menig bodybuilder realiteit denk ik zo.

Best zielig.

ze heeft wel gewoon redelijke borsten lijkt het. of ze heeft implants

vind et wel erg voor dr mja

ja gezellig dit soort foto's, dat is weer 3 dagen geen stijve meer kunnen krijgen met alle hulpmiddelen van de wereld.

oh ik was mis, Maria Davalos doet wonderen...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven