Fitness Seller

Vrouwen knappen massaal af op te gespierde mannen

Al is het wel waar, en hou je een klein percentage van de vrouwen over, je blijft als gespierde man een schaars goed en dat kleine percentage heb je al direct in de pocket. :)

Ik weet niet wie/wat/waar/ die interviews zijn afgenomen maar ik gok er op dat die wijven een vriend hebben die wat te wensen over laat qua lichaam, of hij stond er bij.
Zelfde als mannen waar aan gevraagd word of ze van dikke t**ten en stevige konten houden. (bij vrouwen :D)

Sinds wanneer weten vrouwen wat ze willen dan ???
Wat is trouwens te gespierd? Puur gebasseerd op persoonlijke meningen..

@Maffiabaas +1

Vrouwen die liever superdun willen dan gespierd? :roflol: dat is ook weer nieuw voor me.

Wist wel dat vrouwen van SLANKE mannen hielden maar superdun? ( zoals sniperx denk ik? ), ze bedoelen gewoon slanke mannen denk ik, want tussen slank en superdun zit ook een groot verschil.

Klopt helemaal, de chicks lopen in rijen achter me aan.

Volgens mij vallen de meeste meisjes wel op gespierde mannen. Het gebruik van 'illegale middeltjes' vinden velen dan weer een afknapper. Ik ken een meisje die haar vriend hiervoor gedumpt heeft. Niet alleen uit eigen principe maar ook zo van "wat zullen anderen daarvan denken?". Verder kan ik er ook bij inkomen dat voor een aantal vrouwen dit niets uitmaakt, of dat sommige vrouwen eerder op smalle types vallen. Wat ik wel vaak hoor is dat vrouwen het irritant vinden wanneer hun lief in een bepaalde periode veel bijkomt (vet) en te lui is om het weer kwijt te raken.

En op de zelfde site een artikel eronder staat weer het tegenovergestelde http://www.hln.be/hln/nl/35/Coïtus-...eren-over-coïtus-met-olympische-atletes.dhtml . Mijn ervaring is dat meisjes altijd zeggen dat je niet breder meer mag worden en dat je perfect bent maar als je weer 5 kg gegained bent zeggen ze het zelfde. Dus word zo breed als je wilt ze geilen er toch wel op. Vooral de hockeysletten.

:roflol::roflol::roflol:

Vrouwen verkiezen de brede borstkas van zwemmers zoals Tom Daley © getty

En dat dat broekje :o

Ik denk dat de vrouwen die aan dat "onderzoek" meededen gewoon bang zijn om zelf in lichaam onder te doen voor de man; daarmee bedoel ik dat ze bang zijn dat ze als vrouw met hun lichaam naast jou afgetrainde lichaam in het niets vallen of dat je teveel aantrek hebt van andere vrouwen buiten haar :p

voor het eerst dat ik het met elke post in een topic eens ben.

denk dat de meeste vrouwen een pro BB'er oid in gedachten hebben... snap best dat ze dat too much vinden. (of iig sommigen) ik denk dat de meesten zich niet veel zorgen hoeven te maken.

Wat mijn vriendinnen te gespierd zouden vinden, is (om het zo idioot te omschrijven) wanneer de huid zodanig strak staat rond de spieren, dat het lijkt alsof die persoon een rubberen ballon is die op springen staat.

Hangt af van wat gespierd of te gespierd is... Maar als er ergens een redelijk gespierde man staat dan weet ik wel dat 100% staat te kwijlen zowel boven als onder.

Ligt het trouwens aan mij of komt dit artikel elk jaar terug?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Daarom verbied ik het mijn vrouw dus een eigen mening te hebben.....

Wat mijn vriendinnen te gespierd zouden vinden, is (om het zo idioot te omschrijven) wanneer de huid zodanig strak staat rond de spieren, dat het lijkt alsof die persoon een rubberen ballon is die op springen staat.

oftewel niet te droog? Want wanneer alle aders zichtbaar zijn lijkt het vaak al of iemand op knappen staat.

Ik denk dat er bij deze gedachte veel meer bij komt kijken dan alleen het uiterlijk vertoon van iemand die gespierd is.

Vrouwen willen graag dat al het aandacht op hun gericht zijn, en niet op hun man. Daarnaast hebben veel vrouwen een verkeerd zelfbeeld van zichzelf, waardoor ze een gespierde man al meteen uitsluiten omdat ze zichzelf niet slank genoeg daarvoor vinden.

En de reden dat veel gespierde mannen flink wat k*tjes te zien krijgen, heeft misschien voornamelijk te maken met het zelfvertrouwen van iemand die op 8% bij 95kg staat.

Last but not least, dit is van HLN. Grote kans dat de test amper als betrouwbaar beschouwd kan worden. Ik durf te wedden dat meer dan de helft van de vrouwen die daarop gereageerd hebben, rond de 50 zitten met een BF van 30%. En sowieso, ook veel informatie over wat er nu precies als 'te gespierd' wordt beschouwd. Denken we hier aan de Mr.Olympia van '01-'12 of aan een fysiek als Greg Plitt?

nog een geluk dat vrouwen niet veeleisend zijn

spieren zeggen ook niet alles.. je moet ook mooi zijn van binnen:o

Terug
Naar boven