spieren zeggen ook niet alles.. je moet ook mooi zijn van binnen![]()
Idd! Volgens mij kijken vrouwen (bij partnerkeuze dan) meer naar het innerlijk en het karakter, dan het uiterlijk. Durfde dit gewoon als vrouw niet naar boven brengen ;-)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
spieren zeggen ook niet alles.. je moet ook mooi zijn van binnen![]()
Idd! Volgens mij kijken vrouwen (bij partnerkeuze dan) meer naar het innerlijk en het karakter, dan het uiterlijk. Durfde dit gewoon als vrouw niet naar boven brengen ;-)
En hoe kan je iemand benaderen als je die totaal niet kent en je afgaat op karakter? Jongens en bishes kijken zowiezo eerst naar uiterlijk, kan je niet van uit.
Natuurlijk is het uiterlijke het belangrijkste. Toch zeker in het begin. Maar wanneer je iemand beter leert kennen is het karakter toch ook enorm belangrijk. Er zijn zoveel knappe venten die als ze hun bek opendoen plots heel wat minder aantrekkelijk zijn. (Omgekeerd natuurlijk ook.)
gelukkig is een TE gespierd lichaam voor 99% van de mannen die in een sportschool aanwezig zijn, toch niet haalbaar. Dont ****ing worry.Hoewel veel mannen hun best doen om er zo gespierd mogelijk uit te zien, is een te gespierd lichaam voor vele vrouwen een grote afknapper.
compenseer het gewoon. Een powerlifter fysiek. Dikke pens met gespierde armen.
Zo mag ik het horenGoede kop, goed lijf.. Dat is het eerste waar ik naar kijk. Als de babbel nergens op slaat: ben ik alsnog pleite. Maar uiterlijk eerst. Kortzichtig? Hell yeah.
Maar wel eerlijk.