Fitness Seller

Vrouwen knappen massaal af op te gespierde mannen

Idd! Volgens mij kijken vrouwen (bij partnerkeuze dan) meer naar het innerlijk en het karakter, dan het uiterlijk. Durfde dit gewoon als vrouw niet naar boven brengen ;-)

En hoe kan je iemand benaderen als je die totaal niet kent en je afgaat op karakter? Jongens en bishes kijken zowiezo eerst naar uiterlijk, kan je niet van uit.

Volgens mij kijken vrouwen eerst naar geld, en dan pas naar de rest

En hoe kan je iemand benaderen als je die totaal niet kent en je afgaat op karakter? Jongens en bishes kijken zowiezo eerst naar uiterlijk, kan je niet van uit.

idd. uiterlijk is uiteindelijk voor zowel man als vrouw reden om op diegene af te stappen want innerlijk weet je niet als je iemand nog niet gesproken hebt....

Trouwens men troll acc op badoo bewijst het tegendeel..
Enough said

boeiend, ik train niet voor de vrouwtjes,train voor mezelf:D

Natuurlijk is het uiterlijke het belangrijkste. Toch zeker in het begin. Maar wanneer je iemand beter leert kennen is het karakter toch ook enorm belangrijk. Er zijn zoveel knappe venten die als ze hun bek opendoen plots heel wat minder aantrekkelijk zijn. (Omgekeerd natuurlijk ook.)

Nou gaan we dus nog harder trainen! :mad:

Een vrouwenhand is gauw gevuld als het op de mannelijke gespierdheid aankomt. :o

vraag me altijd af of die enquetes kloppen met de werkelijkheid

My muscles are so supremely sculpted and refined that some people speculate that I am not actually real, but that I am simply a mirage; they believe that the aesthetic fairy sprinkles aesthetic dust on a few lucky souls, and for 1 millisecond they see the unimaginable dream of aesthetics: ME.

Zo denken vrouwen bros

dat vrouwen van een hedendaagse IFBB pro afknappen kan ik inkomen, maar een fysiek zoals die van de grotere jongens op het forum daar wil ELKE vrouw wel een nacht mee doormaken.

Natuurlijk is het uiterlijke het belangrijkste. Toch zeker in het begin. Maar wanneer je iemand beter leert kennen is het karakter toch ook enorm belangrijk. Er zijn zoveel knappe venten die als ze hun bek opendoen plots heel wat minder aantrekkelijk zijn. (Omgekeerd natuurlijk ook.)

Tell me something new.... net alsof dat bij vrouwen niet belangrijk is.

Hoewel veel mannen hun best doen om er zo gespierd mogelijk uit te zien, is een te gespierd lichaam voor vele vrouwen een grote afknapper.
gelukkig is een TE gespierd lichaam voor 99% van de mannen die in een sportschool aanwezig zijn, toch niet haalbaar. Dont ****ing worry.

Kan mij het verdommen

Dit is wel het laatste waar ik rekening mee gaat houden ;)

Compenseer het gewoon. Een powerlifter fysiek. Dikke pens met gespierde armen.

• Like
Waarderingen: DG80
Gespierd zijn helpt maar game is waar het uiteindelijk om draait bij een eerste ontmoeting. Al is je uiterlijk oké en game goed dan is wel of niet gespierd irrelevant.

Goede kop, goed lijf.. Dat is het eerste waar ik naar kijk. Als de babbel nergens op slaat: ben ik alsnog pleite. Maar uiterlijk eerst. Kortzichtig? Hell yeah.
Maar wel eerlijk.

De wat vollere vrouwen weten als hun manier gespierd word dat hij waarschijnlijk op zoek gaat naar een meer slankere meid:roflol:

Terug
Naar boven