Woldere
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 69
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als jij daar gelukkig van wordt, mag jij dat. Lief he? Van mij

Als jij daar gelukkig van wordt, mag jij dat. Lief he? Van mij![]()

Kan mij het verdommen
Dit is wel het laatste waar ik rekening mee gaat houden![]()

+veel, **** dat. Overigens heb ik persoonlijk weinig negatieve reacties gehad.. Of ik nu 70,80 of op moment 100kg weeg..
1x een dik wijf gehad die 'breed' achter me ging lopen in poging om lollig te doen bij de rest van d'r vrienden. Helaas voor de bish zag ik het toen ik me toevallig omdraaide.. Trok toen zo'n bolle kop (blies me wangen op zeg maar) kop die ze trok was priceless.![]()
Kankk*** bullshit
Al gespierde broskis die ik ken zwemmen letterlijk in punani, tis te belachelijk voor woorden.
Who gives a fcuk wat vrouwen denken, los vaneen goed lichaam hebben al die gespierde broskis mede dankzij hun fysiek epic confidence, more so dan demeeste dudes waardoor ze automatisch al veel aantrekkelijker voor veel vrouwen zijn

Compenseer het gewoon. Een powerlifter fysiek. Dikke pens met gespierde armen.

dat vrouwen van een hedendaagse IFBB pro afknappen kan ik inkomen, maar een fysiek zoals die van de grotere jongens op het forum daar wil ELKE vrouw wel een nacht mee doormaken.

Te gespierd = 120kg 1m75. Dan snap ik het wel. Maar wat ik niet zou kunnen snappen dat vrouwen een vriend met een fysiek zoals Greg Plitt of Rob Riches niet zouden willen hebben.
wat ik me afvraag, zijn de vrouwen hier sinds ze zijn gaan trainen kritischer geworden over het uiterlijk van mannen dan voorheen?
Precies, daar komt alleen maar onzin vandaan!Daarom verbied ik het mijn vrouw dus een eigen mening te hebben.....
Niets kortzichtigs aan; ik gebruik hiervoor liever de term 'natuurlijk'.Goede kop, goed lijf.. Dat is het eerste waar ik naar kijk. Als de babbel nergens op slaat: ben ik alsnog pleite. Maar uiterlijk eerst. Kortzichtig? Hell yeah.
Maar wel eerlijk.