XXL Nutrition

Vrouwen knappen massaal af op te gespierde mannen

*bertstare naar Nitwit*

Snap best dat vrouwen afknappen op mannen die spieren kweken om vrouwen te imponeren, vrouwen ruiken dat gewoon. Bescheidenzijn is baas.

Kan mij het verdommen

Dit is wel het laatste waar ik rekening mee gaat houden ;)

+veel, **** dat. Overigens heb ik persoonlijk weinig negatieve reacties gehad.. Of ik nu 70,80 of op moment 100kg weeg..

1x een dik wijf gehad die 'breed' achter me ging lopen in poging om lollig te doen bij de rest van d'r vrienden. Helaas voor de bish zag ik het toen ik me toevallig omdraaide.. Trok toen zo'n bolle kop (blies me wangen op zeg maar) kop die ze trok was priceless. :)

+veel, **** dat. Overigens heb ik persoonlijk weinig negatieve reacties gehad.. Of ik nu 70,80 of op moment 100kg weeg..

1x een dik wijf gehad die 'breed' achter me ging lopen in poging om lollig te doen bij de rest van d'r vrienden. Helaas voor de bish zag ik het toen ik me toevallig omdraaide.. Trok toen zo'n bolle kop (blies me wangen op zeg maar) kop die ze trok was priceless. :)

klassieker idd, opvallend ook dat het nooit lekkere wijven of kerels met een goede fysiek zijn die je proberen te intimideren, de zelfhaat kan soms diep zitten.

Volgens mij schudden ze die onzin artikelen daar maar gewoon uit de mouw en is dat onderzoek waar deze info zogenaamd vandaan komt er niet geweest.

iets met bevooroordeelde vragen.. topjournalistiek weer
maarja dit soort artikels krijgen we al jaren naar ons hoofd geslingerd gaat nooit veranderen

verder hebben jullie gelijk dat vrouwen die hun eigen lichaam niet op en top vinden dit soort mannen mijden omdat ze zich niet comfortabel voelen
en de meisjes waarvan hun boyfriend niet gespierder mag worden dat is omdat ze bang zijn dat hij teveel aandacht van (mooier) vrouwvolk krijgt en haar laat zitten natuurlijk

Kankk*** bullshit
Al gespierde broskis die ik ken zwemmen letterlijk in punani, tis te belachelijk voor woorden.

Who gives a fcuk wat vrouwen denken, los vaneen goed lichaam hebben al die gespierde broskis mede dankzij hun fysiek epic confidence, more so dan demeeste dudes waardoor ze automatisch al veel aantrekkelijker voor veel vrouwen zijn

:fa:

---------- Post toegevoegd Fri 17 Aug 2012 om 10:11 ----------

Compenseer het gewoon. Een powerlifter fysiek. Dikke pens met gespierde armen.

Werkt ook niet :(

dat vrouwen van een hedendaagse IFBB pro afknappen kan ik inkomen, maar een fysiek zoals die van de grotere jongens op het forum daar wil ELKE vrouw wel een nacht mee doormaken.

Ik denk dat ook heel veel mannen die geen link met BB hebben afknappen op de IFBB pro's ;)

wat ik me afvraag, zijn de vrouwen hier sinds ze zijn gaan trainen kritischer geworden over het uiterlijk van mannen dan voorheen?

ze kunnen zeggen wat ze willen maar valt wel op dat de mannen met een super goed fysiek vaak met de lekkerste wijven rond lopen , just saying..... ;)

Tis helaas gewoon waar, vrouwen van tegenwoordig vallen gewoon op vrouwen met een derde been.

Ik bijvoorbeeld, het toppunt van manlijkheid; gespierd, lang, baard ben :fa:

Vrouwen zijn allemaal sl*tten die niet weten wat ze willen, gewoon verkrachten zal ze later leuk vinden

Nu je het zegt heb ik een tijdje geleden een artikel gelezen dat een hoop vrouwen het geil zouden vinden in gedachten dat ze verkracht worden. Alleen wilden de meeste het bij de gedachtes houden.

Goede kop, goed lijf.. Dat is het eerste waar ik naar kijk. Als de babbel nergens op slaat: ben ik alsnog pleite. Maar uiterlijk eerst. Kortzichtig? Hell yeah.
Maar wel eerlijk.
Niets kortzichtigs aan; ik gebruik hiervoor liever de term 'natuurlijk'.

Terug
Naar boven