XXL Nutrition

Vrouwen moeten niet drinken , of wel ?

Je kan je afvragen of dergelijke individuen eigenlijk wel geholpen dienen te worden. Natuurlijke selectie in de moderne vorm heeft soms ook haar nut.

Als je haar leven had gered, kon je haar op dezelfde avond waarschijnlijk nog palen :thumbs:

lijkt wel of die omstanders de metro staan te aanbidden :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2rzsx04.jpg

Dat niemand haar gaat helpen ? Ze staan maar wat te schreeuwen daar !

een half levenloos lichaam krijg je als gewoon persoon niet zomaar over een verhoging hoor, nog aardig lastig. En als je er achterna springt en je schat de afstand verkeerd in ben je zelf ook gezien.

Jammer

Je kan je afvragen of dergelijke individuen eigenlijk wel geholpen dienen te worden. Natuurlijke selectie in de moderne vorm heeft soms ook haar nut.

Een harde uitspraak T. Langs de ene kant kan ik er wel inkomen. Maar natuurlijk selectie is helaas niet meer van deze tijd.

haha al die helden hier
wie gaat er nou een dronken idioot van het spoor afhalen als er een trein aankomt, zal je zien dat je die sl*t net het perron op hebt en er zelf niet op tijd/of maar half vanaf komt en de rest van je leven in een rolstoel kan racen

Het kan jou ook best overkomen, als je dronken bent ... Zou jij het leuk vinden ? Dacht van niet neen :).

Bekijk gewoon hoeveel moeite ze hebben met een paar man haar erop te krijgen.

Denken jullie nu echt dat een doorsnee persoon even op te rails springt.
Haar powercleant boven zijn hoofd en even op de begane grond gooit.

Wie hier beweerd dat hij op het spoor zal springen om te helpen, en dit in het echt nog ook zal doen lijkt mij maar een moron.

Laatst bewerkt:
Waarom zou je haar in godsnaam op de kant tillen, als ze aan de andere kant van het spoor gewoon kan staan..
Ze hoeft helemaal nergens op te klimmen om in veiligheid te komen. Die b*ch is gewoon ****ing stupid.

Bekijk gewoon hoeveel moeite ze hebben met een paar man haar erop te krijgen.

Denken jullie nu echt dat een doorsnee persoon even op te rails springt.
Haar powercleant boven zijn hoeft en even op de begane grond gooit.

Wie hier beweerd dat hij op het spoor zal springen om te helpen, en dit in het echt nog ook zal doen lijkt mij maar een moron.

:roflol: En dáárom, altijd je liftschoenen en magnesium mee.

Terug
Naar boven