AndroidHealthClinic

Nieuws Vrouwen verkiezen mannen met stoppels voor relatie

Peiling Peiling hoeveel keer scheer jij je per week ?

• 1 keer

Stemmen: 36 20,7%
  • 2 keer

Stemmen: 51 29,3%
  • 3 keer

Stemmen: 33 19,0%
  • 4 keer

Stemmen: 12 6,9%
  • 5 keer

Stemmen: 7 4,0%
  • 6 keer

Stemmen: 2 1,1%
  • alle dagen

Stemmen: 20 11,5%
  • nooit, ik hou van de holbewoner-look

Stemmen: 13 7,5%

• Totaal stemmers
    174
  • Peiling gesloten .
Meestal alleen in't weekend, door de week blijft het lekker staan

ben ik de enige die stoppel eigenlijk een heel debiel woord vind?

Er valt niet veel te scheren :rolleyes:

ach ik scheer me als ik zin heb mij interesseert dat weinig eigenlijk...

Ik scheer me zo goed als nooit.. maar heb ook amper baardgroei..

Daarom loop ik fulltime rond met een ongeschoren rotkop, 2 belachelijke bakkebaarden, een smerig snorretje en een belachelijk hoopje haar op mn kin. Daarnaast ga ik te weinig naar de kapper en zie ik er dus 300 van de 365 dagen uit als een hobo.

MAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.......

De dagen dat ik wel naar de kapper ga en me ook scheer zijn however geweldig.. en het verschil in vrouwelijke aandacht op die dagen is verbazingwekkend.

Iedereen die elke dag moeite doet om een 'stoppelbaard' te creeeren is een homo.. een stoppelbaard krijg je omdat je je niet scheert en je baard groeit.. niet omdat je als een homo elke ochtend met je trimmer aan de gang gaat

Ik scheer me zo goed als nooit.. maar heb ook amper baardgroei..

Daarom loop ik fulltime rond met een ongeschoren rotkop, 2 belachelijke bakkebaarden, een smerig snorretje en een belachelijk hoopje haar op mn kin. Daarnaast ga ik te weinig naar de kapper en zie ik er dus 300 van de 365 dagen uit als een hobo.

De dagen dat ik wel naar de kapper ga en me ook scheer zijn however geweldig.. en het verschil in vrouwelijke aandacht op die dagen is verbazingwekkend.

Iedereen die elke dag moeite doet om een 'stoppelbaard' te creeeren is een homo.. een stoppelbaard krijg je omdat je je niet scheert en je baard groeit.. niet omdat je als een homo elke ochtend met je trimmer aan de gang gaat

Whahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahhahahahaaa, mooie gevoelige woorden! Ik heb een hele moeilijke baard omdat ik in me puberteit 8 jaar lang onder de puisten heb gezeten. En de echte goeie grote mensen stoppels willen nog niet best door het lidtekenweefsel heen komen. Ik ben a 6 maanden niet naar de kapper geweest, en ben niet van plan het aankomende jaar heen te gaan.

Ik scheer mij meestal 2 keer per week. Telkens voordat ik op stap ga of ergens naartoe ga waar ik presenteerbaar moet zijn.

Om de 2 dagen moet het toch wel bij mij. Anders begin ik er zelf last van te krijgen.

en dan zie ik net die debiele Gilette reclame van die Jolanda Tonijn van kabeljouw die ons verteld dat VROUWEN ons het liefst glad geschoren zien.... :roflol:

loop meestal met stoppels rond.. alleen als ik daglijks scheer is het glad. 1 dag niet scheren = zo'n george clooney look :roflol:

Wat een BS dat onderzoek, er hebben 76 vrouwen aan meegewerkt dus wat zou het?

Ik scheer mezelf één keer om de twee dagen.

Vrouwen verkiezen stoppels boven een gladgeschoren man voor zowel een flirt als een lange relatie, dat blijkt uit nieuw onderzoek.

large_434491.jpg

Verschillende gradaties

Het onderzoek toonde aan 76 vrouwen tussen 18 tot 44 jaar foto's van 15 mannen. Dezelfde mannen werden getoond met verschillende graden van gezichtsbeharing: gladgeschoren, lichte stoppels, zware stoppels, lichte baard tot een volle baard. De deelneemsters moesten aangeven welke man ze verkozen voor een flirt en voor een lange relatie. Daarnaast moesten ze een score geven op mannelijkheid, agressie, dominantie, aantrekkelijkheid, leeftijd en sociale rijpheid.

Stoppelbaard

Daaruit bleek dat vrouwen mannen met een stoppelbaard als taai, rijp, agressief, dominant en mannelijk beschouwen. Deze mannen worden ook verkozen als de beste partners, voor zowel een flirt als het huwelijk. Gladgeschoren mannen daarentegen, zijn de minst populaire keuze voor een vaste relatie en kregen de laagste score voor mannelijkheid, dominantie, agressie en coïtusuele rijpheid. Wat aantrekkelijkheid betreft staan ze op de voorlaatste plaats. Mannen met een volle baard worden aanzien als mannelijk, agressief en sociaal rijp, maar ze werden vijf jaar ouder geschat dan hun werkelijke leeftijd.

Coïtusueel signaal

"Gezichtsbeharing is een krachtig socio-seksueelsignaal en een duidelijk biologisch teken van coïtusuele volwassenheid. Dit onderzoek toont aan dat vrouwen gezichten niet selecteren op basis van mannelijkheid. Ze kiezen duidelijk voor een rijpe man, hij mag geen jongen meer zijn", aldus de onderzoekers.

Tanden

De reden waarom vrouwen een stoppelbaard verkiezen is niet duidelijk. Maar experts in de evolutieleer zeggen dat gezichtsbeharing een teken van agressie kan zijn, omdat het de onderkaak groter doet lijken. Hierdoor worden de tanden als wapens benadrukt. Volgens psychologen biedt de ruige look vrouwen het beste van twee werelden: deze mannen lijken rijp en viriele maar niet overdrijven mannelijk.

(bron : hln)

ik scheer mezelf maar 3 keer per week, dus dat zit wel goed
lang leve de ruige look :P

Mee eens!! Een man hoeft van mij geen blote billen gezicht te hebben.. Stoppels staan juist erg mannelijk! :)

Terug
Naar boven