Fitness Seller

Nieuws Vrouwen verkiezen mannen met stoppels voor relatie

Peiling Peiling hoeveel keer scheer jij je per week ?

• 1 keer

Stemmen: 36 20,7%
  • 2 keer

Stemmen: 51 29,3%
  • 3 keer

Stemmen: 33 19,0%
  • 4 keer

Stemmen: 12 6,9%
  • 5 keer

Stemmen: 7 4,0%
  • 6 keer

Stemmen: 2 1,1%
  • alle dagen

Stemmen: 20 11,5%
  • nooit, ik hou van de holbewoner-look

Stemmen: 13 7,5%

• Totaal stemmers
    174
  • Peiling gesloten .
Pfft vrouwen verkiezen dit,vrouwen willen dat ,vrouwen eisen...
En als ik dan kijk naar dat soort desbetreffende vrouwen die zulke eisen stellen denk ik.
haha jij wel,ben jij in de positie om eisen te stellen??
Kijk eens in de spiegel! Wat is jou marktwaarde nu eigenlijk?

Het interesseert mij verder geen reet wat die bimbo’s willen.
Kerels die er zo uit gaan zien omdat de ‘’vrouwtjes’’ dat nu eenmaal willen zijn indentiteisloze
Sukkels.

En als ik dan kijk naar dat soort desbetreffende vrouwen die zulke eisen stellen denk ik.

Kerels die er zo uit gaan zien omdat de ‘’vrouwtjes’’ dat nu eenmaal willen zijn indentiteisloze
Sukkels.

karma, helaas 80% van de mannen zit zo in elkaar.

Eergisteren nog een gesprek gehad met een dame

Dame : Ik vind te breed niet mooi..
Ik: Ik train niet voor meisjes
Dame: Train je dan voor de mannen ?
Ik: Ik train voor mezelf

Vind het wel lekker mannelijk staan zo'n stoppelbaardje, alleen jammer dat het zo schuurt in sommige situaties..;)

• Topic Starter Topic Starter
je maakt me weer helemaal gek, flop :nut:

met je dubbelzinnige praat altijd :D

Ahja, en volgende week is helemaal glad weer "helemaal geweldig". Kan me er niet zo druk om maken, doe toch gewoon wat je zelf mooi/fijn/geil of wat dan ok vind.

Vind het trouwens altijd wel een grappig gezicht, van die mannetjes met amper baardgroei die hun uiterste best doen om zo'n snor en sik te laten groeien. Staan er echt 10 van die losse haartjes recht vooruit op hun kin en daar zijn ze helemaal trots op :D Geen gezicht.

Vind het wel lekker mannelijk staan zo'n stoppelbaardje, alleen jammer dat het zo schuurt in sommige situaties..;)

Kun je dit even illustreren?:D

Kan mij idd voorstellen dat het als vrouw niet zo leuk moet zijn om op je beide paar lippen gekust te worden. Altijd dat stekelvarken tegen jou..

Sukkels.

Inderdaad de t*fus voor vrouwen die iets eisen. Meestal van die verwaande chicks die denken dat ze alles zijn en in feite nooit verder komen dan gefrustreerd thuis hun kat aaien terwijl ze een nieuw chicklit boekje aan het lezen zijn.

hahaha scheer me 1x per week en das meer dan genoeg ( meestal op maandag want dan heb ik verre weg het meeste tijd!) enne praat van ik moet me presenteerbaar kunnen opstellen ofz. ****k off! :D

Want vinden jullie dan eigenlijk van Borsthaar?? laten staan of scheren ?? :P
Als we dan toch zo stellig aan discussieren zijn :D

Ik heb stoopels, maar deze zijn niet echt evenredig verspreid over mijn gezicht :sad:

hoe kan het nou dat er hier 16-20 jarige zitten te janken dat ze geen baardgroei hebben? oestrogeen geslikt ofzo? ik was 12 toen had ik al een snor. en nee ik ben geen turk of marokkaan, maar gewoon een echte hollander :D

scheer me trouwens meestal 1x per week, dus het leeuwendeel van de week loop ik met een aso baard rond :p .... ik vind zelf stoppels wel beter bij me staan dan glad

topic is ondertussen al een maand oud ... de vrouwen willen ondertussen weer iets anders jongens :D

meestal een keer per 2 dagen. In vakanties, tentamen periodes en luie tijden soms meer dan een week niet. Baard laten staan ziet er bij mij niet uit omdat het nog niet helemaal volgroeid is. Mijn wangen zien eruit als woestijn met wat gras en nog niet als een volgroeid voetbalveld.

De laaste paar maand eigenlijk vaker als mijn vriendin klaagt als ik prik. Kom er goed mee weg om wat te laten staan zonder dat het er onverzorgd uit gaat zien. Komt in de praktijk neer op 1 tot 2 keer in de week.

De laaste paar maand eigenlijk vaker als mijn vriendin klaagt als ik prik. Kom er goed mee weg om wat te laten staan zonder dat het er onverzorgd uit gaat zien. Komt in de praktijk neer op 1 tot 2 keer in de week.

volgens mij zouden hier een pak mannen met een baard zitten, mocht hun
vriendin niet klagen over het al dan niet prikken van de haartjes :p

Vandaar dat ik zo veel mensen van mijn leeftijd zie met een stoppelbaard :roflol:

Ik ben een lamme draak wat scheren betreft. Vaak is het zo'n 2x per week, maar 1x per week is ook geen uitzondering. Ik loop bijna nooit met een gladde kop rond. Vind het er niet uitzien en mijn vriendin trouwens ook niet. Het ziet er dan zo kaal uit.

ik scheer alled agen maar dat wil niet zeggen alles glad

Terug
Naar boven