XXL Nutrition

Nieuws Vrouwen verkiezen mannen met stoppels voor relatie

Peiling Peiling hoeveel keer scheer jij je per week ?

• 1 keer

Stemmen: 36 20,7%
  • 2 keer

Stemmen: 51 29,3%
  • 3 keer

Stemmen: 33 19,0%
  • 4 keer

Stemmen: 12 6,9%
  • 5 keer

Stemmen: 7 4,0%
  • 6 keer

Stemmen: 2 1,1%
  • alle dagen

Stemmen: 20 11,5%
  • nooit, ik hou van de holbewoner-look

Stemmen: 13 7,5%

• Totaal stemmers
    174
  • Peiling gesloten .
de meesten 2 x per week ? dan zie je er toch als een holbewoner uit? of zijn dat allemaal de 15 jarigen die gestemd hebben hehe

nee het zijn allemaal holbewoners

karma, helaas 80% van de mannen zit zo in elkaar.

Eergisteren nog een gesprek gehad met een dame

Dame : Ik vind te breed niet mooi..
Ik: Ik train niet voor meisjes
Dame: Train je dan voor de mannen ?
Ik: Ik train voor mezelf

Dat zeg je heel goed, ik vind het ook onzin al die lompe berichten wat vrouwen wel niet vinden en denken of die nutteloze (niet kloppende) feitjes en ondezoeken over mannen / vrouwen.

Je valt als persoon op iemand hoe diegene is (in iedere geval ik)...met of zonder stoppels, breed of ecto..what ever.
De rest die nog in dromenland leven en zich zelf dus niet onder controle hebben en dus dingen doen voor andere komen er zelf nog wel achter.

En echt waar gaan die stomme onderzoeken heen! Zijn wel betere dingen te onderzoeken + te verbeteren op de wereld!

Nice, zelf 2x per week.

de meesten 2 x per week ? dan zie je er toch als een holbewoner uit? of zijn dat allemaal de 15 jarigen die gestemd hebben hehe
Nee, valt mee, dan blijft het beperkt tot 2-3 mm wat goed te doen is. Niet iedereen staat er ook mee, bij de ene is het geen gezicht en bij de andere juist een verbetering.

Ik doe het meestal 2 x per week. Vaker zou ik schijtziek van worden, denk ik. Mijn stoppels zijn dan nog net op een aanvaardbaar niveau, qua looks.:D

2/3 keer per week even met de trimmer erover

ongeveer 5 keer

Ik scheer me regelmatig, om de dag ofzo, en ik ga me nu niet ineens "niet scheren" omdat een aantal domme dozen dat geiler vinden.

WTF bartjeh haha

Ik scheer me regelmatig, om de dag ofzo, en ik ga me nu niet ineens "niet scheren" omdat een aantal domme dozen dat geiler vinden.
Het moet echt geen wilde baard worden, gewoon grof schuurpapier zeg maar tot max paar mm. Ze worden er echt helemaal geil van ik heb er ervaring mee :p

Een stoppelbaard vind ik helemaal niks. Of je laat een fatsoenlijke baard groeien, of je scheert het er af.

Ik kies voor het eerste.

3 keer per week..

Vind het zelf toch wat netter als het glad is

Zou ik ook zeggen als ik amper baardgroei had.

Haha, dat valt wel mee. Stuk meer dan de gemiddelde ''tiener''.

Ik moet zeggen dat mijn snor pathetic is, maar mijn nek, kaak en kin zijn prima voor elkaar. Wangen mogen dan weer wat beter.

Edit: waar is je uitspraak eigenlijk op gebaseerd? :scratch:

Laatst bewerkt:
Ik föhn elke ochend mn baard.

5 dagen per week, bij mij staat het zwaar nasty haha ik kreeg altijd commentaar van me vrouwtjes. :o Mischien deden ze het wel uit jaloezie who knows.

Zou ik ook zeggen als ik amper baardgroei had.

Heb even een foto gemaakt, Eric.

hs3wqv.jpg

91b1aq.jpg

Best aardig toch? :bang:

Respect! :bow:

Bascross zet EricR op zijn plaats.

Terug
Naar boven