MuscleMeat

Vtm anabole in fitnesszalen documentaire

Jaja erko naturel [Link niet meer beschikbaar]

2de pagina 7de naam

Jaja erko naturel [Link niet meer beschikbaar]

2de pagina 7de naam

Aha, leuk lijstje, kende tot nu toe enkel de cijfertjes op dopinglijn.be, maar het ene positieve geval in powerlifting vorig jaar, derde kwartaal had ik al een vermoeden wie het was. Bleek helaas correct.

serieus staat er daar een bij voor waterskiën? :D
Stel me toch wel vragen bij zulke lijstjes, wiet staat ook op de dopingslijst om nog maar te zwijgen over medicatie die vals positieve resultaten geven.

serieus staat er daar een bij voor waterskiën? :D
Stel me toch wel vragen bij zulke lijstjes, wiet staat ook op de dopingslijst om nog maar te zwijgen over medicatie die vals positieve resultaten geven.

Da's nog niks.
Helleputte Francis
Geboortedatum 05-mei-43
levenslang geschorst
wielrennen

70 jaar en aan de doping :roflol:
En levenslang geschorst. Tja... Zo lang is dat nu ook weer niet in dit geval :p

ik weiger hier serieus op in te gaan, maar gaan we dit soort riooljournalistiek al "documentaire" of "reportage" noemen?

Laatst bewerkt:
:roflol:

Laatst bewerkt:
lijst met geschorste sporters zei:
Concreet houdt dat in dat de geschorste sporter niet aan wedstrijden, aan evenementen of aan sportieve groepsactiviteiten mag deelnemen. Daaronder valt ook het beoefenen van fitness in een club.
Oh oh Erko!

Couldn't care less... zelfde verhaaltje is ondertussen wel uitgemolken. Gemiddelde vetgemeste Vlaming zal zich vanuit zijn zetel wel weer een beeld gevormd hebben :roflol:

Van de zotte eigenlijk dat als je positief wordt bevonden dat je dan niet meer mag sporten :roflol:

Ik heb echt nog nooit zoiets debiels gehoord :eek:

Terug
Naar boven