AndroidHealthClinic

Vtm anabole in fitnesszalen documentaire

is dit nog ergens terug te kijken voor de nederlanders???

veel heb je niet gemist imo

-Erko die de 'natural' lifestyle loopt te verkondigen (yeah right...)
-een random debiel die nog nooit een dumbbell aangeraakt heeft beslist een kuurtje te zetten... tijdens het overlopen van zijn kuur valt onder andere de vraag 'de nakuur? wat is dat precies?' en nadat hij een dokter hoort vertellen dat zijn ballen kunnen ontploffen, stopt ie volledig met zijn kuur (na 5-6 weken ofzo)
-en een ex-pro (?) die zowat alles in zijn lijf gespoten heeft en uiteindelijk geschorst werd... na 3 jaar zonder trainen vond hij echter dat hij nog steeds een goeie rug heeft

*edit*
o ja, bijna vergeten: tussendoor ontstaat er ook nog een vechtpartij tussen 2 turken/marokkanen temidden een Just Fit-fitness (om god weet welke reden...)
door de reportagemakers wordt dit aanzien als het kenteken dat het een wereldje boordevol testosteron is...

Laatst bewerkt:
ja, maar dan dwing je me al richting AAS-sectie :sad: :D

Damn, wesley tot 2020 geschorst in belgie (sterkste man), dat wist ik ook niet :eek:

WOW! dat is ook niet niks ! ja ze verzieken het hier echt.. Ik denk dat elke bekende sporter die wedstrijden doet hier in be gewoon thuis controle krijgt en zen boeken dicht kan doen ???

WOW! dat is ook niet niks ! ja ze verzieken het hier echt.. Ik denk dat elke bekende sporter die wedstrijden doet hier in be gewoon thuis controle krijgt en zen boeken dicht kan doen ???

In t geval dat ik noemde is t een Nederlander die gewoon in België een keer een wedstrijdje heeft mee gedaan.

Iedereen die niets van bodybuilding afweet heeft nu natuurlijk ook zijn verhaal op facebook van hoe makkelijk het wel niet is al je een prik in je gat steekt en in 12 weken gespierd bent.

Ik zag die kerl na 5 weken niets veranderen, en tijdens je kuur moet de coïtus veel sneller gaan niet trager.
Kan goed zijn dat dealer en man die kuur volgde gewoon acteurs zijn.

Iedereen die niets van bodybuilding afweet heeft nu natuurlijk ook zijn verhaal op facebook van hoe makkelijk het wel niet is al je een prik in je gat steekt en in 12 weken gespierd bent.

Ik zag die kerl na 5 weken niets veranderen, en tijdens je kuur moet de coïtus veel sneller gaan niet trager.
Kan goed zijn dat dealer en man die kuur volgde gewoon acteurs zijn.

Veel kans ja.
Waar vind je een dealer die debiel genoeg is om gefilmd te willen worden voor een tv reportage, zelfs als ze je garanderen dat ze je onherkenbaar zullen maken :roflol:

Terug
Naar boven