Fitness Seller

Waar gaat iedereen op vakantie deze zomer? ( als je op vakantie gaat)

Santa Susanna

Ik zou naar Indonesië gaan aan het eind van het hoog seizoen, maar dankzij een overvloed aan k*t rekeningen is het beter even van niet. Heb nog wel een korte vakantie maar dat mag geen naam hebben.

Pisang Ambon

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb je dan van die koffers mee, ik kan me niet voorstellen hoe je anders kleding meeneemt voor een aantal weken?

Koffers/tassen, tanktas, rugtas eventueel nog een mini motor aanhangertje ofzo. Beetje primitief, maar er gaan genoeg mensen met de motor op vakantie.

Thuis :o

dinsdag naar Lloret!

Ik ga ook naar Lloret, maar pas over iets meer dan 2 weken! Loop ik je denk ik net mis Aceta :p

Laatst bewerkt:
Abnormaal veel mensen die naar Lloret gaan deze zomer lijkt het wel, vooral veel van de leeftijd 16-18. Zou zelf toch eerder naar cherso/ibiza gaan voor een zuipvakantie. Over het algemeen trekt dat wat ouder en ander publiek.

Dit jaar eerst een city trip van 5 dagen naar Moskou gedaan en volgende maand een kleine twee weken in een luxe villa bivakkeren aan de kust van de zwarte zee in Bulgarije. Beetje cultuur, chillen en party combineren.

Moet er niet aan denken om weken lang in een zuipoord vol pubers en proleten te vertoeven.

Als je van reizen houd is onderstaande tread echt de moeite om eens door te nemen! Deze man is 500 dagen van huis geweest en de foto's zijn geweldig!

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1619202&page=1

Wou dit jullie niet onthouden :)
34.
Dit heb ik altijd n vreemde naam voor n kinderkledingwinkel gevonden..,

8688991193_b46e83d640_c.jpg

Wel ff leuk om door te scrollen

Sicilië voor 2 weekjes :)

• Like
Waarderingen: mat
Marmaris

Zeker :) Vooral van Zuidelijk Latijns-Amerika en Antartica heeft hij indrukwekkende kiekjes.

Hij doet waar veel mensen van dromen... Maar mag wat kosten ook zo'n reis, denk dat je zomaar 20.000euro mee mag nemen als zakgeld. Tuurlijk is het de kunst zo budget mogelijk te reizen, maar 500dagen van huis zonder werk is toch wel lang :p

15 dagen Kreta.. Zal me wel opa gaan voelen daar :o

Eerste keer Turkije, Alanya. Ben benieuwd..

Terug
Naar boven