MuscleMeat

Waar in A'dam kan ik Mammoth 2500 halen?

AnoniemA

Novice
uitgeschakeld
Waardering
2
Hallo,

Waar kan ik Mammoth 2500 halen in Amsterdam.
Ik ben vaak van huis dus ik heb geen tijd om voor een pakketje te wachten.
Niet reageren als je te melden hebt dat ik het online kan bestellen!

Ik moet een winkel weten in A'dam

Bijvoorbaat bedankt

Rotzooi, beter pak je een andere weightgainer.

Rotzooi, beter pak je een andere weightgainer.

+1, ik heb hem gehad en heb hem nog altijd deels liggen, veel te veel suiker en voor dezelfde prijs vind je zelfs betere;)

en ik weet dat je het niet wou horen, maar je kan je bestelling ook op een bepaald uur en dag laten toekomen, moest je dat wel uitkomen of bij de post gaan halen, en anders zou ik is proberen bij een plaatsenlijke fitness te kijken of ze niets verkopen;) of via iemand anders online bestellen:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb uiteindelijk besloten om True Mass van BSN te gaan gebruiken als weight gainer

Ik heb uiteindelijk besloten om True Mass van BSN te gaan gebruiken als weight gainer
had eerder voor lean gain van b&f of de rice & protein van bodylab gegaan. veel betere prijs kwaliteitsverhouding. oké in true mass zitten veel vits extra maar die kan je evengoed uit multi halen. it's your descision but just sayin ;) maar true mass chocolade is echt lekker, als je hem neemt neem dan chocolade of cookies :D

had eerder voor lean gain van b&f of de rice & protein van bodylab gegaan. veel betere prijs kwaliteitsverhouding. oké in true mass zitten veel vits extra maar die kan je evengoed uit multi halen. it's your descision but just sayin ;) maar true mass chocolade is echt lekker, als je hem neemt neem dan chocolade of cookies :D

Precies. Lean Gean, en met name Rice & Protein zijn een veel betere keuze. En anders kan je altijd nog Brinta of havermout door je shake mixen voor hetzelfde resultaat. Ik snap niet waarom je die suikerzooi moet drinken, wordt je alleen maar misselijk van.

bestel dan met "pak je gemak" service. Dan laat je hem bij zo'n retour punt afleveren en haal je hem daar gewoon een keer op wanneer het je uitkomt.

Terug
Naar boven